Re: Зимняя резина на Логан
Я сенс купував
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Сторінки Назад 1 … 208 209 210 211 212 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Я сенс купував
Скажу вам, мягонькая резина как для 8-го сезона.
вже не перший раз чую такі відгуки. Напевно виробництво Фінляндія. Чи то шини тих років робилися на якість чи то і справді Нокіан тримає марку. Час покаже.
Екстремали ви однако (я про Росаву)
20тис км є?
Никогда не замерял. Остаток протектора 6 мм.
Напевно виробництво Фінляндія.
Первая партия произведенная на расии. Видимо еще под контролем Финов )))
вже не перший раз чую такі відгуки. Напевно виробництво Фінляндія. Чи то шини тих років робилися на якість чи то і справді Нокіан тримає марку. Час покаже.
У Нокіан свій полігон Білий ад за полярним колом. Тому можливостей доводити свою гуму скільки завгодно. Тим більше, що Нокіан в зимі - це вже давно бренд, на який з повагою дивляться такі монсти, як Брідж, Мішка, Контік, Гідіїр. ХКПЛ7 мені настільки сподобалася, що коли постав новий вибір між шипами Мішки, Контіка, я знову вибрав Нокіан. Це не ідеальна гума. Але де ідеал? У Мішки шипи залягають після сезону, у Контіка з їх гумовими шипами браку настільки багато, що він знову свою шиповку перевів на металеві шипи.
Тим більше, що Нокіан в зимі - це вже давно бренд, на
я ц Хакка Грін 2 задоволений. Ще знаю гарні відгуки і про Хакка Блу. В моєму випадку поки з розміром дуже не розігнатися з іншими моделями, наприклад Прімассі від Мішелін.
Видимо еще под контролем Финов )))
100%. З роками якість продукції змінюється нажаль не на користь споживача.
Катнул сегодня к морю уже на зимней (Kumho WinterCraft Ice WI31). При +10 и по сухому асфальту
Шумит, конечно, страшно, но дорогу держит хорошо, 110-120 без проблем, перестроения, торможения - практически, как на летней. Чуть смазаны реакции, но Логан в принципе не острый автомобиль, так что на нем это неважно. Шипы все целые.
В общем, если вдруг кто-то любит ездить на шипах по асфальту - могу рекомендовать
Чуть смазаны реакции, но Логан в принципе не острый автомобиль
Что могу точно утверждать, так то, что Нокиан ХКПЛ7 2009 года, как только впервые её обул, был удивлен острой реакцией МСВ на руль. Рабочее давление передка 2,4 а машина легкая, поэтому на этом давлении нагрузка пошла на центральную зону шины. Руль без ГРУ стал легким и острым, словно в машине что-то доработали в сторону спортивных повадок.
Рабочее давление передка 2,4
Ви весь час їздите на тиску в зимових шинах 2.4?
Я качаю перед 2.2, ззаду 2.3. На дверях пише перед 2.4 зад 2.6...
на тиску в зимових шинах 2.4?
На 185/65/14 так, 2,4 бара, зад 2,6. А на 195/65/15 тиск 2,3 бара а зад 2,5 бара.
Рабочее давление передка 2,4
Ого! На седане штатное давление намного меньше - 2,0 перед, 2,2 зад.
Vader, седан легший.. А ще в мсв може їхати сім людей.
2,0 перед, 2,2 зад.
Обычно наоборот... Передок же тяжелее...
Aprox, там якась лажа в Рено. Для першого Логана дійсно було вказано перед 2.0 зад 2.2. А для другого Логана навпаки. ХЗ чому так, можливо діло в налаштуваннях підвіски, і таким чином намагалися компенсувати недостатню керованість або ще щось. А може просто так робили на випадок якщо хтось накидає в багажник пів-тони картоплі?
на випадок якщо хтось накидає в багажник пів-тони картоплі
Особисто я схиляюся до цієї версії
Обычно наоборот... Передок же тяжелее...
Это сделано для того, чтобы улучшить сцепление задней оси с дорогой, т.к. зад разгружен. А при наличии колдуна отправить зад в занос вообще не проблема.
. А при наличии колдуна отправить зад в занос вообще не проблема.
Якщо стоїть абс, то колдуна не має, але завод всеодно рекомендую тиск на задку 2.6 а на передку 2.4...
Зима лучше уже или шире
Вообщем так, мои друзья.
Поездил я месяц на Премиорри и что я Вам скажу.
Невздумайте ее брать.
Недостатки как по мне.
1. Шумная (это мягко сказано)
2. На сухом асфальте дорогу держит плохо, нужно подруливать.
3. Очень легко срывается, даже на небольших скоростях.
4. При первом снегу в Киеве, вот недавно был. Ну... Терпимо. Но я думал что будет лучше.
Итого. Снимаю ее и продаю от греха подальше.
Заказал Marshal I Zen KW31. Была на Шкоде такая. Был доволен.
Один достаток шин премиори...
Цена.
VIESSMANN,
Marshal I Zen KW31
Рисунок где-то видел..
Нордман
Боковые блоки ламелей более зубастее
и глубже нарезка ламелей
Не хочу покупать товар лаптеносцев.
Не хочу покупать товар лаптеносцев.
Надо спрашивать. Вдруг завезут с Финляндии. Мне пару лет назад удалось взять ХКПЛ9 с Финляндии. Свежачок, 2 недели назад сваренной. Даже такое бывает.
Итого. Снимаю ее и продаю от греха подальше.
Правильне рішення. Я з комфортного літа перевзувся на зимову з певними мінусами. Одразу відчув різницю. Зараз поїздив і наче нічого, хоча розумію, що з часом просто звикаєш. Таке саме враження було від заміни запчастин по ходовій. Перед цим не було нічого критичного, але після заміни машину стало нетвпізнати.
Не варто економити - це ж безпека.
Сторінки Назад 1 … 208 209 210 211 212 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Згенеровано за 0.259 секунд(и), виконано 64 запитів