Re: Renault Logan, Sandero и Sandero Stepway: румынский сюрприз
15 куе самый дешевый...
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Logan та ЗМІ → Renault Logan, Sandero и Sandero Stepway: румынский сюрприз
Сторінки Назад 1 … 20 21 22 23 24 25 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
15 куе самый дешевый...
У нас еще дороже будет.
У нас еще дороже будет.
Рено решило чуток сдвинуть Дачию по цене, чтоб освободить рыночную нишу поделкам АвтоВАЗа?
Рено решило чуток сдвинуть Дачию по цене, чтоб освободить рыночную нишу поделкам АвтоВАЗа?
Ви про ринок Європи чи ринок України? Так наче в Європі лише Lada Vesta продавалася деякий час і наче все вже накрилося мідним тазом там для неї.
Ви про ринок Європи чи ринок України?
Я про наш рынок, рынок ЕС меня волнует не сильно больше, чем рынок Индии... Я верю, что они там сами разберутся!
Я про наш рынок, рынок ЕС меня волнует не сильно больше, чем рынок Индии... Я верю, что они там сами разберутся!
Я про наш рынок, рынок ЕС меня волнует не сильно больше, чем рынок Индии
Тоді я не розумію логіки
Підняти ціни в Європі на нові моделі заради того щоб аж в якійсь там Україні створити умови для звільнення ніші на ринку для тазів? А європейські споживачі чого мають страждати від цього? За компанію з нами?
Тоді я не розумію логіки smile
Підняти ціни в Європі
Там была речь о том, что у нас будет еще дороже, чем 15 куе во Франции...
Повторюсь, мотивы повышения цен во Франции меня абсолютно не заботят...
Там свои маркетологи и своя ситуация...
У Франції нові Sandero і Sandero Stepway вже у продажу
Напевне, після Нового року вже і у нас мають бути. Тоді подивимось ціни.
Наскільки я розумію ситуацію в Європі в Б класі:
1. Поло, Фієста та Кліо стають в топ сегменті Б класу.
2. Ібіца, Фабія, 208 та С3 по ціні та оснащенню иакож стають значно дорожче/краще.
І виходить, що Сандеро може зайняти той сегмент, котрий раніше займали Ібіца та Фабія.
Базовый Сандеро 8440 евро https://shop.dacia.fr/vehicules/UU1B522 … 000023_001
По курсу продажи Привата это 288 000 грн.
У нас 303 000 https://storage.m.renault.ua/source/use … ro_UKR.pdf
Новый Renault Logan для Украины рассекречен на первых изображениях
https://topgir.com.ua/novyj-renault-log … mpaign=dbr
Румынский сюрприз может стать рашистским сюрпризом
ЗАЗ может начать выпуск еще одного хэтчбека
https://akzent.zp.ua/zaz-mozhet-nachat- … hetchbeka/
Румынский сюрприз может стать рашистским сюрпризом acklad
ЗАЗ может начать выпуск еще одного хэтчбека
Вот сейчас обидно было...
alexkart написав:Румынский сюрприз может стать рашистским сюрпризом acklad
ЗАЗ может начать выпуск еще одного хэтчбекаВот сейчас обидно было...
Уж не представляю, что за качество сборки там будет, но цена явно будет не адекватна. Что Аркана, что Рио, которые там начали собирать на несколько килодолларов дороже, чем у кацапов. Васадзе барыга барыгой...
Уж не представляю, что за качество сборки там будет
Мне ваще нaсрaть на качество сборки и на цены повозок мейд ин параша... Я считаю, что их покупать нельзя в любом случае!
svserj написав:Уж не представляю, что за качество сборки там будет
Мне ваще нaсрaть на качество сборки и на цены повозок мейд ин параша... Я считаю, что их покупать нельзя в любом случае!
Ну, во-первых на шильдике буде мейд ин юкрейн, а во-вторых, к сожалению, покупали, покупают и будут покупать. Нефт, газ и пр. можно а авто нет? Вот посмотрите... Собственно, уже мелькают Арканы, да и ТАЗ, не помню как они по новому обзываются, тоже уже есть. Сам уже как-то к РИО Х присматривался, да только ценник не айс. За17-18 килодолларов есть кое что и другое.
ЗАЗ может начать выпуск еще одного хэтчбека
Хоча це ще все вилами по воді пісяно, але гіпотетично такий варіант можливий, на жаль
В рашці компанія Renault намагається всі соки вижати саме з платформи B0.
Останні моделі Lada а це Vesta, X-Ray, New Lada Largus - це В0. Їхній Kaptur, Arkana - В0-модіфікована.
Лише у лютому 2021 там представили "нове" покоління Duster, який у нас продається з 2018р, якщо не помиляюся.
Але з 2020р Renault там в рашці почало підготовку до переходу виробництва нових авто на платформі CMF-B вже з 2022р. Це нібито будуть нові Lada Granta і Lada 4x4. А нове покоління Logan/Sandero це платформа CMF-B.
Якщо Renault вирішить, замість постачання до нас нового покоління Logan/Sandero з Румінії, перейти на постачання з рашки через ЗАЗ, то за рахунок неадекватної ціни такого "збирання" (а ми це бачимо на прикладі Аркани і KIA) + недовіра до рузької сборки + головний чинник що це з раши = призведе до впевненої втрати Рено першого місця з продажу нових авто в Україні.
Зате фанатам чугуна буде свято, з цими авто прийдуть надійні чугуняві 10-12л/100км паливопожирачі 8- і 16-клапанники від Лада
PGP, десяточный шестнадцатиклапанник очень ничего движочек , надежнее 0,9
десяточный шестнадцатиклапанник очень ничего движочек , надежнее 0,9
Ок, наведіть реальні приклади ненадійності 0,9.
І за одне наведіть цифри витрати пального по місту цього "десяточный шестнадцатиклапанник"
PGP, он работает стабильно .тянет гораздо лучше и ремонтопригоден ,
По городам не шляюсь , поэтому этот вопрос осветить не могу
он работает стабильно .тянет гораздо лучше и ремонтопригоден ,
По городам не шляюсь , поэтому этот вопрос осветить не могу
Я Вас почув, про його витрати пального в місті прикриємо тему.
Але ж де докази про ненадійність 0,9?
0,9 не стабільно працює? 0,9 не тягне? Ви керували авто з таким 0,9?
PGP,да , рулил , его нужно держать на больших оборотах чем мой 1,4 для одинаковой езды , мне так некомфортно , как следствие нужно масло чаще менять и умрет он раньше , а благодаря пидорошенко с попличныками у меня нету средств заменить авто и езжу на старом и радуюсь что оно ремонтнопригодное , а Десяточные двс знаю потомучто имею друзей таксистов потихоньку все пересели на них ибо в нашей местности оптимальный вариант , если рено на вазе поставит своё отк по серьёзному то эти двс еще долго нас радовать будут , а вот с 2170 уже не такие двс , такой хокей нам не нужен
его нужно держать на больших оборотах чем мой 1,4 для одинаковой езды
Навіщо? Нормально він тягне. У K7J крутний момент точно такий як і в 0.9 Tce, а ось потужність 75л.с проти 90л.с
Десяточные двс знаю потомучто имею друзей таксистов потихоньку все пересели на них ибо в нашей местности оптимальный вариант
Ага, ага, тільки я щось у нас на дорогах майже не бачу лада/жигулі. Якщо в них такі чудові-пречудові двигуни, чого тоді всі тягнуть бляхи і битки, а не модельний ряд Лада з усіх постсов'єтів?
Да і Ви чогось не тазу їздите, а на Рено.
P.S. І до речі, витрати пального по місті у "десяточный шестнадцатиклапанник" в середньому по лікарні 9-11л/100км.
Сторінки Назад 1 … 20 21 22 23 24 25 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Logan та ЗМІ → Renault Logan, Sandero и Sandero Stepway: румынский сюрприз
Згенеровано за 0.248 секунд(и), виконано 89 запитів