Re: Зимняя резина на Логан
-5 градусов был настоящий каток.
В мене була така сама ситуація на липучці.
Трасса 270км - відпрацювала бездоганно.
Сам шокований був, правда був перший сезон.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Сторінки Назад 1 … 211 212 213 214 215 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
-5 градусов был настоящий каток.
В мене була така сама ситуація на липучці.
Трасса 270км - відпрацювала бездоганно.
Сам шокований був, правда був перший сезон.
Климат меняется и это заметно
Аграрії це помітили давно.
Вони ж рахують опади, дтвляться врожай.
Це для мене літо як літо, зима - так, тепліша без снігу практично.
Бридж в шипе несколько не то, что я хочу.
РОзжуй якщо маєш час
От читаю я ці е-е-е... дискусії. Про шипи, "європейки" і "липучки", такі авторитетні... тести ще.
Ладно, нехай. Розважаються хлопаки, міряються.
Тільки про шипи скажу свою особисту думку, що практично не буває у нас таких зимових умов, коли переваги шипів переважають всі їхні недоліки. Ну, хіба хтось по замерзлим озерам ганяє, тоді.
Якось колись я теж повівся на "безкомпромісність" шипів, і купив їх на перше авто дружини (Авео). Бо ж безпека передусім, а досвід водіння у неї був тоді дуже малий. Два роки відмучилися... Лише сліди на бруківці досі нагадують.
Короче, шипи - не варто.
Grey, это вам нестоиот , согласен личное впечатление , а я каждый год хвалю себя за то что не поступился и приобрел комплект шипованной , февраль-апрель время её работы
практично не буває у нас таких зимових умов
Навпаки, в нас саме такі зими - з денними відлигами та нічними заморозками, коли на вулицях і шляхах лежить не красивий пухнастий сніжечок, як в Скандинавії, і не чистий прибраний асфальт, як в Європі, а страшні крижані бугристі замерзлі колії , по яких будь-яка "ліпучка" тупо шліфує, не маючи змогу зачепитися.
всі їхні недоліки
Які саме істотні недоліки є в шипованої гуми, окрім підвищеного шуму?
як враження від такої резини?
нова вона, ще мало відгуків в інтернеті реальних
это первая зимняя резина, не с чем сравнивать) могу сравнить только с летней штатной континенталь, стало мягче, ну, это понятно, профиль больше и резина мягче, по шуму, не заметил чтобы что-то изменилось, по снегу и льду не ездил пока, пару дней назад пришлось относительно резко тормозить по сухому асфальту с 60 до полной остановки, тоже никакой разницы с летней не заметил, остановилась нормально
Grey написав:практично не буває у нас таких зимових умов
Навпаки, в нас саме такі зими - з денними відлигами та нічними заморозками, коли на вулицях і шляхах лежить не красивий пухнастий сніжечок, як в Скандинавії, і не чистий прибраний асфальт, як в Європі, а страшні крижані бугристі замерзлі колії , по яких будь-яка "ліпучка" тупо шліфує, не маючи змогу зачепитися.
Grey написав:всі їхні недоліки
Які саме істотні недоліки є в шипованої гуми, окрім підвищеного шуму?
Хм... може у вашому регіоні й так, як ви описали. У нас так не буває. Або раз на п"ятирічку.
А шум і є найбільшим недоліком шипованих шин. Швидше 80 км/год розганятися було страшно, бо ревіли як літак. Здавалося, що в машині щось критично зламалося.
І ще вони бруківку на подвір"ї псують.
І ще в малих розмірах недоступні від топових виробників.
Grey написав:всі їхні недоліки
Які саме істотні недоліки є в шипованої гуми, окрім підвищеного шуму?
Откатал 6 зим и одно лето на шипованной Nord Frost 5.
Недоликив именно касающихся шипованности не обнаружил.
Про шум не смешите - K7M покрывает шум от шипов как бык овцу (с)
Шумят разные по разному, есть громкие шипы, как пирелли, есть тихие. Кстати, разгонялся до 130 - мотор шумит, не знаю что делать )
В наших размерах шипов полно.
А что с брусчаткой вообще не понятно. Шип при касании камня через резиновое посадочное место в хлам убивает брус?
...
А что с брусчаткой вообще не понятно. Шип при касании камня через резиновое посадочное место в хлам убивает брус?
Не в хлам - малює кола на бруківці в місцях розворотів. На кольоровій бруківці добре видно, на сірій не так помітно.
П.С. Сперечатися і переконувати я не буду. Просто висловив свою думку. А так - кожному своє.
Хм... може у вашому регіоні й так, як ви описали. У нас так не буває. Або раз на п"ятирічку.
Так, зараз побачів, що ви зі Львова. В нас на півдні саме таке - або мокро, або крига.
А шум і є найбільшим недоліком шипованих шин. Швидше 80 км/год розганятися було страшно, бо ревіли як літак. Здавалося, що в машині щось критично зламалося.
Так, є таке. Але до цього можна звикнути. Особливо, якщо довгих поїздок нема.
І ще в малих розмірах недоступні від топових виробників.
Давно не дивився на асортимент нових шин, але колись в мене на Славуті стояли шиповані Піреллі на 13".
І ще в малих розмірах недоступні від топових виробників.
их попросту не возят в большом количестве. Нет спроса.
...
А шум і є найбільшим недоліком шипованих шин. Швидше 80 км/год розганятися було страшно, бо ревіли як літак. Здавалося, що в машині щось критично зламалося.
Так, є таке. Але до цього можна звикнути. Особливо, якщо довгих поїздок нема...
Мда... Видимо Gislaved не освоили технологию шумных зимних покрышек...
Короче, шипи - не варто.
Цілком згідний! Їздити і шуміти шипами цілу зиму по асфальту це можна здуріти від шуму...
Шипи треба мати як окремий комплект і ставити при потребі, що власне я особисто і роблю!
...
Шипи треба мати як окремий комплект і ставити при потребі, що власне я особисто і роблю!
А ще краще - 4х4. І можна без шипів.
Цілком згідний! Їздити і шуміти шипами цілу зиму по асфальту це можна здуріти від шуму...
Абсолютно не согласен! Для межгорода шипы обязательны! Ну а в городе - тут уж каждый сбе по потребностям смотрит и по климату...
Абсолютно не согласен!
Якщо їзда в основному по сухому покритті а шипи лише тиждень-два за весь час потрібні, то особисто я не терпів би шум від шипів 5місяців..
Якщо їзда в основному по сухому покритті а шипи лише тиждень-два за весь час потрібні
Ну, во-перывх для таких рассуждений необходимы экстрасенсорные способности...
А во-вторых, шипы себя оправдывают всего за ОДИН РАЗ, когда они очень были нужны, а их в данный момент не оказалось... Точнее наоборот - оправдывают, когда они очень нужны и без них никак, а они есть! ))
Вчера первый раз пришлось экстренно тормозить на BRIDGESTONE Blizzak Revo GZ. К вечеру как раз подморозило. Результатом доволен. Прогнозируемо. Теперь интересно, как по снегу вести себя будет.
Сотрудника сегодня занесло на GOODYEAR ULTRA GRIP ICE 2
Вроде и резина не плохая .
-1 киев
я вчера вовремя переобулся в новые тапочки Conti TS 860.
Тільки що куплено і встановлено на передню вісь MICHELIN X-ICE SNOW
на задній стоять Kleber Krisalp HP3
Будуть враження напишу.
Aprox написав:Абсолютно не согласен!
Якщо їзда в основному по сухому покритті а шипи лише тиждень-два за весь час потрібні, то особисто я не терпів би шум від шипів 5місяців..
"Если езда в основном спокойная, а ремень безопасности нужен несколько раз в жизни, я бы не терпел этот ремень у себя на пузе." Так?
Езжу на шипованной и шипы не раз спасали меня. И тех, кто не смог затормозить, ехали в меня, но я успел уйти от столкновения.
я не терпів би шум від шипів 5місяців
Слухи сильно преувеличены. Вой, вызванный рисунком протектора, гораздо выше, чем звон от шипов.
Сторінки Назад 1 … 211 212 213 214 215 … 225 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Зимняя резина на Логан
Згенеровано за 0.232 секунд(и), виконано 59 запитів