Re: Следующий автомобиль
Ні комфорту ні багажника)
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 578 579 580 581 582 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ні комфорту ні багажника)
Сіренький, так, машина для двох. Зате відносно дешево, і справжній джип, з двома мостами і рамою!
Є бажання щось подібне взяти?
Сіренький написав:Яка орієнтована вартість твого рав 4 на сьоднішній день?
Моєму логану буде 10років. Наче і трудитися але час своє бере.
Дивлюся на Спортедж, СХ4, Вітара, ну можливо РАВ, але в нього багато мінусів як на мене. Цікавий мені і МПС але ціна дорога, хоча авто принципово інше. Єдине дизайн його не моє.
Зараз заливляюся на Хонду ЦРВ 2016-2018р. Як на мене досить збалансоване авто. Правда все із другого материка із своїми +-.
Один з найдинамічніших в класі
Оце так новина...!? Це якщо брати самий потужний бензиновий двигун, який чомусь ніхто не бере... і одразу чіпувати... тоді да.
Був на тестдрайві 2.0 дизель на 150 коней. По відчуттям і по заявленим цифрам до 110км/год по місту і на трасі на рівні Логана 0,9. Це було мяко кажучи не вражаюче.
чудова комплектація з деякими опціями недоступними іншим (шторки на вікнах задніх дверей, захист кромок дверей), і при цьому дешевше Форестера чи гібридного РАФіка.
У такій комплектації під 50 тисяч було...
А взагалі дуже убоге авто, на яке усе потрібно докупляти. За 40 тис долярів отримати галогенні фари, ручні регулювання , тряпкові сидіння, убоге мультимедіа і т.д і т.п.
Це якщо брати самий потужний бензиновий двигун, який чомусь ніхто не бере...
Я розглядав 2.0 tsi. Дизелі нецікаві впринципі.
У такій комплектації під 50 тисяч було...
Ні, я нарахував в конфігураторі десь в районі 37-39. Тут правда слід зазначити що завдяки дуже гнучкому вибору опцій у мене була можливість не включати деякі речі які мені і даром непотрібні, а в пакетних комплектаціях конкурентів всеодно присутні. Для порівняння Форестер в топі 42 і там замість камер кругового огляду лише дві, кришка багажника хоч з приводом але не має безконтактного відкривання, відносно архаїчна приборка, задній диван не регулюється по довжині... У РАВ4 гібрида в топі теж 42, і з комплектацією вже краще, але нема андроід авто / еппл карплей. Так що Кодіак в плані комплектації дуже навіть цікавий.
Але в нього своїх недоліків вистачає. Особисто для мене це експлуатаційно вибагливий двигун, гірше сконфігурований багажник, високий трансмісійний тонель в салоні, не найплавніша в світі трансмісія і підвіска... Короче до ідеала далеко.
Ні, я нарахував в конфігураторі десь в районі 37-39. Тут правда слід зазначити що завдяки дуже гнучкому вибору опцій у мене була можливість не включати деякі речі які мені і даром непотрібн
Зараз прайс у доларах виглядає приємніше мабуть через курс гривні. Або дісно так ціни зкинуло, бо не беруть.
Набираючи опції у нас було очікування більше 3 місяців. Електрорегулювання одного сидіння +500 чи євро чи долларів. Краща мультимедіа +1500, навігація +700 і т.д.
А так продаж тільки певна комлектація+ пакет.
На інфокарі було відео. Хороша комлектація там уходила за 53 тис якщо не помиляюся... але це було роки 2 назад.
Зараз
Це я ще весною рахував. Зараз можливо щось і змінилось.
у нас було очікування більше 3 місяців
Я свого РАФіка теж 3 місяці чекав.
Хороша комлектація там уходила за 53 тис якщо не помиляюся...
Ну, за такі гроші авто такого класу я не вважаю за доцільне брати. Там з 55 вже Туарег починається. І він там в цю ціну не такий вже й голий бубен, в нього є фішки яких у Кодіака впринципі бути не може.
Один з найдинамічніших в класі, чудова комплектація з деякими опціями недоступними іншим (шторки на вікнах задніх дверей, захист кромок дверей), і при цьому дешевше Форестера ч
Те чего дешевле? У нас двое обновились знакомых, писал уже. Один Форика нового за 33
второй Кодьяка за 38.5. нифига себе дешевле правда разные комплектации мб но оба брали далеко не в барабане.
Дивлюся на Спортедж, СХ4, Вітара, ну можливо РАВ, але в нього багато мінусів як на мене. Цікавий мені і МПС але ціна дорога, хоча авто принципово інше. Єдине дизайн його не моє.
Зараз заливляюся на Хонду ЦРВ 2016-2018р. Як на мене досить збалансоване авто. Правда все із другого материка із своїми +-.
Спортяга с#урвился, как только перестал 2л бенз ставить. У Спортяги брать толькко дизель и только 2.0 ибо 1.6 дизель мал и проблемный. А там уже цена РАВ4 почти. С 1.6 бензом ее смешно брать. Оно не то шо не едет, оно не катиться даже. Но если сильно сэкономить то можно для города авто. Сузуки мал и габаритами и дешманское авто за вообщем то немалые деньги. СХ4 это не СУВ это по сути хэчбек низкий, правду чуть больше Витары. Рав4 харош но плохая цена и вариатор, а это ужос. От рено Каджар с его 1.2 люди вообще шарахаются, неликвидное авто совсем, а 1.5 дизель дохлый для того авта. От и выходит что лучше ЦРВ 16 года с АКПП,не вариатор же как сча везде. Или уже за хорошие деньги типа Форестер, Атеку, Тюксон или Мазду СХ5 или гибридную РАВ4, но меня пока батареи пугают...
alex.cver,
Гибрид пугает цена.
Больше нацелена для Европы с эко стандартам.
За все платит покупатель...
Немного экономит в городе.
На трассе как и без гибрида
Один Форика нового за 33 второй Кодьяка за 38.5.
Шо ж ти голобубновий базовий дволітровий Форік з нафаршированим Кодіаком рівняєш? Я порівнював топову комплектацію Форіка, яка коштує 42, і вона була трошки гірша за Кодіак, який в кофігураторі набирав десь 37-39.
но оба брали далеко не в барабане.
На даний момент, найдешевша конфігурація Форестера коштує 35. Це звичайно не повний барабан, їх барабанів просто не продають, але ні в яке порівняння з Кодіаком за 39 він не йде. Ну і не забуваємо що голобубновий Кодіак все ж таки 31 коштує, і навіть Скаут лише 33.
По комплектації і ціні Кодіак виграє перед Форестером. Форестер кращий в інших речах, таких як прохідність, надійність, експлуатаційна невибагливість...
вариатор, а это ужос
Или уже за хорошие деньги типа Форестер
Мсьє не вкурсі що Форестер теж "ужос варіатор"?
Немного экономит в городе.
Там не в економії кайф, адже різниця в ціні ту всю економію перекриє. Там кайф в тому як він їде, як реагує на педаль. Короче треба на ньому поїздити щоб зрозуміти.
Хоча не факт що за цей "кайф" всі готові віддати такі гроші. Діло особисте.
Larsen,
Мне не понять...
Нищеброд ...гибрид дорого..
гибрид дорого..
Дорого, але і не так щоб прям захмарно. Топовий гібридний РАВ4 коштує рівно стільки ж як топовий ні разу не гібридний Субару Форестер.
Larsen,
Сравнил
У богатых свои причуды.
Проблема гибрид или нет .
Или электро.....
Спортяги брать толькко дизель и только 2.0
+1. Повністю згоден
А там уже цена РАВ4 почти.
це якщо дивитися нові авто. + у РАВ 4 є певні нюанси які мене зупиняють, навіть якби були гроші.
Сузуки мал и габаритами и дешманское авто за вообщем то немалые деньги. СХ4 это не СУВ это по сути хэчбек низкий, правду чуть больше Витары.
Так. це не СУВ але цілком компромісне авто.
Не бачу йому аналогів при його ціні+можна газ.
Мазду СХ5
жорстка, бабська
Тюксон
як варіант нового авто думаю так
стка
таке але щось трохи дешевше
Якщо питання саме по позашляховим властивостям, то з відносно не дорогих краще дастера нема. Хоча він на муфті але її досить для форсувань багатьох перешкод. Кути заїзду в дастера досить хороші. Він легкий а це теж покращує енергообзроюваність авто.
Зараз заливляюся на Хонду ЦРВ 2016-2018р
Досить цікаве авто. Надійна машина. Розчарований точно не будеш
Форестер, Атеку, Тюксон или Мазду СХ5 или гибридную РАВ4...
За Кугу забыли?
У шефа Куга 16-о года,2-х литровый дизель на механике. В следующем году думает продавать. Машина мне нравится ,но цена около 20уе для меня неподъемная.
Досить цікаве авто. Надійна машина. Розчарований точно не будеш
Лише битки в моєму бюджеті.
Можна ризикувати напряму, можна дивитися тут.
Навіть ГБО можна, вже консультувався.
За Кугу забыли?
У шефа Куга 16-о года,2-х литровый дизель на механике. В следующем году думает продавать. Машина мне нравится ,но цена около 20уе для меня неподъемная.
Да, Куга тож норм, особенно если в полном приводе с 2л дизелем, вроде ничо ездит. Но я шо то стал антистронник дизеля. Если его можно избежать, и не парит расход по бензину, его нужно избежать. Но не категорично, 2л дизель, это уже можно жить. Все равно зимой не лУблу дизель.
Лише битки в моєму бюджеті.
Можна ризикувати напряму, можна дивитися тут.
Навіть ГБО можна, вже консультувався.
Да и биток выбирать по своему карману обслуживания, так чтобы цена ТО была желательно не как у Рыно или не намного больше Рыно ШЮтка, в каждой шутке если доля шутки
бензин или дизель? На примере Таурега.
За Кугу забыли?
напеано просто не моє авто. На роботі теж є 2.0, автомат, повний.
З недоліків - сидіння, автомат коробка не надійна, витрата палива велика, тупо тече криша, дорогі ТО, особливо дсг коробки (в них вони називаються Повершифт, здається, 100-150т і приїхали., ще присутні глюки типу щось потрібно перепрошивати) ну і салон авто не подобається. Зовні нічого.
. Все равно зимой не лУблу дизель
лиють в Кугу з бочок по 17-18грн дизель і їздить норм. Так само і Вольво ХС70, ХС 60. Ну якщо погана то погано їде. Пробіги вже в усіх за 120-140т.
Сторінки Назад 1 … 578 579 580 581 582 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.330 секунд(и), виконано 45 запитів