sdj387jsd написав: якусь дурницю закинути
Це вже точно. Там одної реклами на початку відео достатньо щоб далі не дивитись.
sdj387jsd написав:А дальше а поговорить
Про це вже тут не раз говорилося. Правда трошки не в цій темі, бо ця гілка не дуже то для таких розмов підходить
Але якщо так тобі того хочеться, можу щось сказати. Тільки коротко, детальніше з розрахунками і джерелами шукай мої попередні дискусії на цю тему.
1. Суть проблеми.
Не треба "екологічність" звалювати в одну купу. Грубо кажучи є дві важливі екологічні проблеми: шкідливість викидів для здоров'я людини і парниковий ефект що призводить до глобального потепління.
Перша проблема носить локальний характер. Шкідливі викиди небезпечні лише в місцях концентрації людей. Нажаль місця концентрації людей і транспортних засобів співпадають в мегаполісах і навіть меньших містах. На відміну від електростанцій які можна будувати далеко від місць скупчення людей. Крім того регулювати чистоту викидів ТЕС простіше ніж чистоту викидів автомобілів - система працює в постійному оптимальному режимі і т.д. Так що незалежно від джерел енергії, цю проблему електромобілі вирішують радикально.
Друга проблема вирішується лише тими джерелами енергії, які в будь-якому разі призводять до наргівання нашої атмосфери, а також зменьшенням викидів парникових газів. Будь-яке спалювання вуглеводнів, чи то вугілля, чи нафта, чи газ, призводить до обох проблем - отримуємо викиди парникового вуглекислого газу, а також додаткове нагрівання атмосфери. Атомна енергетика дає можливість уникнути парникових газів, але атмосферу вона всеодно наргіває. Крім того атомна енергетика небезпечна несе в собі значно більші екологічні небезпеки у разі аварій. Так що єдині екологічно перспективні джерела енергії це вітрова, сонячна, гідро і т.д.
2. Низький ККД електромобілів.
Я вже тут колись приводив цифри. Загальний ККД циклу шахта-ТЕС-електрокар меньший ніж свердловина-НПЗ-ДВЗ, але не в 2 рази. Але це тільки якщо не рахувати рекуперацію. З рекуперацією, ККД повного циклу ТЕС-електрокар вищий ніж у ДВЗ.
Однак електрокари розвиваються не для циклу ТЕС-електрокар, а для циклу вітряки-електрокар. Тут якраз проблема зворотня - авто з ДВЗ не можуть використовувати екологічно чисті джерела енергії, адже всі вони генерують електрику. І це навіть не питання далекого майбутнього. Вже зараз світове виробництво екологічної електроенергії більше, ніж її споживання електрокарами. Так що можна вважати що всі нові електрокари їздять за рахунок нових вітрових і сонячних електростанцій. Відповідно і аргумент про подорожчання електрики і інша пропагандонська маячна країни бензоколонки, представлена в тому відео, є повною нісенітницею.
3. Перспективи.
Оскільки з точки зору екологічних проблем в ідеалі повинні залишитись лише чисті джерела енергії, то і транспортні засоби зможуть бути тільки електричними. Однак масовий перехід на електрокари вимагає певного часу, змін в інфраструктурі і.т. Тому починати його слід заздалегідь. Що і відбувається.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0