376

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Larsen, а як воно працює? Я думав, що головна мета АБС це ефективний перерозподіл зусиль між колесами при пробуксовках окремих..Але як так відувається коли повністю припиняється гальмування?
Я попередньо ніколи не стикався, але знав з історії одного знайомого, який спукався по Новопольовій вулиці в Києві (Кияни зрозуміють що це таке) там затяжний крутий ухил. Він їхав під час ожеледиці в лютому 2011 р на Кіа Соренто.  Був день, коли йшов дощ при +3 та протягом декількох годин температура впала до -4 і дощ перетворився на сніг. Він їхав в тягнучці, став гальмувати - така ж картина а з переду Лендкрузер. Він досвідчений водій, пенсійного віку, перед КІА багато років була "Волга". Він ручником галмує і спрямовує авто в бровку.. Потім не полінувався звернутися на сервіс і там йому пояснили, що це штатне спрацювання..
Що з ним відбувається, що воно припиняє гальмувати по всіх чотирьох колесах?

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0



377

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Valerik, головна задача АБС недопустити блокування коліс при гальмуванні (власне що й слідує з назви wink ). Що вона успішно і робить. Нажаль зробити це ідеально, так щоб колеса не блокувались а плавно крутились на мінімальній швидкості яка ще забезпечує зчеплення, неможливо. Ну, принаймі практично це наразі не реалізовано. Тому АБС просто дивиться на оберти коліс, і якщо якесь колесо зупиняється, вона відпускає гальмо, тоді колесо починає обертатись, і вона знову вмикає гальмо. Цей процес добре чути "стуканням" коли вона працює.
Навіщо це взагалі потрібне? Головна причина, це уникнення втрати керованості при гальмуванні. В тому числі заносів і зносів. Адже заблоковане колесо має однаковий опір при русі у всіх напрямках, і тому не може задавати курс.
Відчуття що "не гальмує" виникає тому що в моменти коли АБС відпускає гальма для розблокування колеса, гальмівне зусилля на ньому відсутнє. Ці постійні цикли блокування-відпускання, сильно знижують ефективність гальм.
Що з цим робити? Коли відчуваєш спрацювання АБС, зменьшувати зусилля на педалі гальм. Гальмувати з активованою АБС нема сенсу, вона всеодно буде гальмувати гірше ніж коли докласти до гальм зусилля, яке не призведе до їх блокування. Ну і тут вже все залежить наскільки точно вгадаєш це зусилля. Чимось схоже на роботу зі зчепленням.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Valerik, _Slava2

378

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Зачем в бортовом журнале теория классической АБС?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

379 Відредаговано Александр007 (2021-01-21 10:13:04)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Larsen,
Проверял если сильнее давить то торможение лучше.
Слабее жать тормоз, следствие тормозной путь больше.
В обоих случаях работает АБС.

Сильнее давишь то и сильнее трусит педаль АБС..
Задание шины в этом случае больше тормозят.
При слабом нажатии почти не участвуют в торможении
Проверка на гладком льду.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: _Slava1

380 Відредаговано Александр007 (2021-01-21 10:21:40)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Valerik,
На льду эффективно тормозят только шип.
Все остальное тормозит но скользит как следствие

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

381 Відредаговано Valerik (2021-01-21 14:25:37)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Александр007 написав:

Valerik,
На льду эффективно тормозят только шип.
Все остальное тормозит но скользит как следствие

Да это все понятно.. Тут тема о том, что включается штатный режим и машина ВООБЩЕ не тормозит.. И обсуждалась эта ситуация..Неужели ни у кого такого не было?
А шипы это дурня.. Если неделя морозов и гололеда за сезон..Остальное время, как корова на коньках по асфальту. А если постоянно за сезон по таким дорогам - Аляка, тундра и т.п. то тогда они необходимы, или цепи.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

382

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Александр007 написав:

Проверял если сильнее давить то торможение лучше.

Незнаю як так в тебе вийшло. В мене не так. І у людей не так:

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

383 Відредаговано alexkart (2021-01-21 17:00:44)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Larsen написав:

Що з цим робити? Коли відчуваєш спрацювання АБС, зменьшувати зусилля на педалі гальм. Гальмувати з активованою АБС нема сенсу, вона всеодно буде гальмувати гірше ніж коли докласти до гальм зусилля, яке не призведе до їх блокування. Ну і тут вже все залежить наскільки точно вгадаєш це зусилля. Чимось схоже на роботу зі зчепленням.

Вы в этом уверены? Мне кажется что АБС сама лучше отработает, чем человек будет подбирать усилие. Я думаю что АБС не отпускает тормоза полностью, а ослабляет торможение до той степени когда колесо начинает крутится и сразу же начинает снова увеличивать до тех пор пока колесо снова не заблокируется и т.д., такими итерациями максимально эфективно подбирается усилие, при котором авто тормозит и колеса не блокируются, человек еще лучше этого сделать не сможет, поэтом если есть АБС нужно просто давить педаль тормоза и всё.

  0

384 Відредаговано Valerik (2021-01-21 17:13:20)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

alexkart написав:
Larsen написав:

Що з цим робити? Коли відчуваєш спрацювання АБС, зменьшувати зусилля на педалі гальм. Гальмувати з активованою АБС нема сенсу, вона всеодно буде гальмувати гірше ніж коли докласти до гальм зусилля, яке не призведе до їх блокування. Ну і тут вже все залежить наскільки точно вгадаєш це зусилля. Чимось схоже на роботу зі зчепленням.

Вы в этом уверены? Мне кажется что АБС сама лучше отработает, чем человек будет подбирать усилие. Я думаю что АБС не отпускает тормоза полностью, а ослабляет торможение до той степени когда колесо начинает крутится и сразу же начинает снова увеличивать до тех пор пока колесо снова не заблокируется и т.д., такими итерациями максимально эфективно подбирается усилие, при котором авто тормозит и колеса не блокируются, человек еще лучше этого сделать не сможет, поэтом если есть АБС нужно просто давить педаль тормоза и всё.

К сожалению вчера ничего подобного не ощутил, давил/не давил дополнительно... Несло просто, как дрейфующую лодку под скрежет АБС и светомузыку на панельке с дворового проезда на очищенную дорогу.. подзатянул ручник и стал на месте..Просто на резине, без шипов и мудрых теорий)))

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

385

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

alexkart написав:

Вы в этом уверены?

Дивись відео вище: https://www.logan.in.ua/forum/post770350.html#p770350

alexkart написав:

такими итерациями максимально эфективно подбирается усилие, при котором авто тормозит и колеса не блокируются

Нема такого, АБС не підбирає ніякого зусилля. Вона працює як термостат: вмикає і вимикає гальмо. Якби підбиралось оптимальне зусилля, тоді не було б "стукотіння", або воно було б короткочасним, поки не підібралось оптимальне гальмівне зусилля. Так що при роботі АБС, грубо кажучи 2/3 часу колесо або заблоковане, або відпущені гальма. А коли недотискати педаль до зпрацювання АБС, то гальмівне зусилля постійне, при цьому воно може убти більшим ніж з заблокованими колесами, і гарантовано більше ніж при відпущених гальмах.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

386 Відредаговано alexkart (2021-01-21 18:22:03)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Larsen написав:

Дивись відео вище:

ну, судя по видео, наверное, добиться лучшего результата можно, но для этого нужно знать точно с какого усилия начинает срабатывать АБС на данном конкретном участке дороги, что в реальных условиях не возможно, т.к. условия всегда разные, может оказаться что вы будете плавно пытаться тормозить, а окажется что до срабатывания АБС еще далеко и затормозить не успеете, всё же в экстренной ситуации лучше довериться автоматике

Larsen написав:

Нема такого, АБС не підбирає ніякого зусилля. Вона працює як термостат: вмикає і вимикає гальмо. Якби підбиралось оптимальне зусилля, тоді не було б "стукотіння",

это и есть ступенчатый подбор усилия, АБС же не мгновенно подает либо 0 либо 100% усилия, оно очень быстро (несколько раз в секунду) увеличивает и уменьшает усилие и эти колебания усилия в среднем оказываются вокруг нужного для эффективного торможения значения

  0

387 Відредаговано Larsen (2021-01-21 18:35:07)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

alexkart написав:

нужно знать точно с какого усилия начинает срабатывать АБС на данном конкретном участке дороги

А ти не знаєш? Не чуєш коли вона почитає стукати? От як тільки почала - трішки відпускаєш, щоб майже не стукала. Зовсім замовкла, трошки дотискаєш. Це як зі зчепленням - ти ж точно не знаєш яке положення педалі відповідає моменту зчеплення, але ти це відчуваєш. Після певної практики, звичайно. smile
Це якраз таки без АБС тяжко зловити момент втрати зчеплення в результаті блокування колес. А з АБС це можливо.

alexkart написав:

всё же в экстренной ситуации лучше довериться автоматике

Так, але при цьому слід усвідомлювати що гальмівний шлях може виявитись більшим, ніж навіть з заблокованими колесами:


alexkart написав:

эти колебания усилия в среднем оказываются вокруг нужного для эффективного торможения значения

Ні, вони якраз таки доходять до екстремальних значень. Подивись на будь-якому відео скільки часу колса перебувають в заблокованому стані при роботі АБС. Якраз таки через те що вона не працює миттєво. Тут скоріше навпаки - якби АБС працювала миттєво, тоді так, було б оптимальне гальмування. Але вона так не працює.
Щодо середнього значення, тут прям як в анекдоті про середню температуру по лікарні. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

388

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Питань нема... З АБС треба їздити обережніше ніж без нього)))) Гальмівний шлях довший

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

389 Відредаговано Valerik (2021-06-18 10:02:37)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Вчора пройшов регламентне ТО 45тис., заміну передніх гальмівних дисків та колодок. Залили мастило ElF, перебрали ресивер ГБО за регламентом BRC. Клапани в нормі - регулювання не потрібне.
Продовжується безпроблемна експлуатація.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0
Спасибо сказали: PGP1

390

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Valerik написав:

перебрали ресивер ГБО за регламентом BRC

Хотелось бы по подробнее...

  0

391

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Георгич написав:
Valerik написав:

перебрали ресивер ГБО за регламентом BRC

Хотелось бы по подробнее...

Меняют мембрану с комплектатом.. На предыдущем Логане где-то на 100тыс на газу она перестала работать и высохла полностью, машину на дороге перебрасывало с газа на бензин...Тут же они не дожидаются ничего, а каждые 45 тысяч меняют по регламенту.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

392

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Valerik написав:

Меняют мембрану комплектом.

Может ты о редукторе?

  0

393

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Георгич написав:
Valerik написав:

Меняют мембрану комплектом.

Может ты о редукторе?

Скорее всего да.. Оговорился...

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

394 Відредаговано Георгич (2021-06-18 11:33:25)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

выглядит так
https://top-autogas.com.ua/reduktory/re … 8kQAvD_BwE
Ресивера в ГБО нет, хотя некоторые так называют газовый баллон, в котором установлен мульти-клапан, иногда требующий обслуживания.
но в этом мульте нет мембраны. а больше в "ресивере" перебирать нечего ))).
Потому и спросил.

  0
Спасибо сказали: Valerik1

395

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Valerik написав:
Георгич написав:
Valerik написав:

перебрали ресивер ГБО за регламентом BRC

Хотелось бы по подробнее...

Меняют мембрану с комплектатом.. На предыдущем Логане где-то на 100тыс на газу она перестала работать и высохла полностью, машину на дороге перебрасывало с газа на бензин...Тут же они не дожидаются ничего, а каждые 45 тысяч меняют по регламенту.

більш на "развод по регламенту" схоже ,  чому хвальоне дороге BRC треба частіше дорожче   мінять ніж томасетто (редуктор)  ,  наприклад підкинули ремкомплект  мені на 60ткм, і до 210 ткм їсти не просило....

логан 0.9 ГБО мсв Stepway. Citroen C5 aircros 2.0 HDI
  0

396

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Олежа написав:
Valerik написав:
Георгич написав:

Хотелось бы по подробнее...

Меняют мембрану с комплектатом.. На предыдущем Логане где-то на 100тыс на газу она перестала работать и высохла полностью, машину на дороге перебрасывало с газа на бензин...Тут же они не дожидаются ничего, а каждые 45 тысяч меняют по регламенту.

більш на "развод по регламенту" схоже ,  чому хвальоне дороге BRC треба частіше дорожче   мінять ніж томасетто (редуктор)  ,  наприклад підкинули ремкомплект  мені на 60ткм, і до 210 ткм їсти не просило....

Складно сказати, я сам був здивований, але все прописано на офіційному сайті Renault в калькуляторі ТО.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

397

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Ще я запитав з приводу карт в анвігаторі.. Заміна карти коштує 60 євро і там вже йде карта ЄС з Україною..Не знаю, після майже двох років експлуатації розумію, що це іграшка... Все дублює гугл та ще з корками..Але в медіасистемі цінні 4 динаміки з заводу та вивід телефону на блютуз... В майбутньому я б взяв простий варіант без дісплея з під'єднанням смартфона.
В іншому машиною я задоволений, у якості наступної (через рік можна і подумати) я чесно не розумію що брати..Але впевнююсь, що двигуни надіні, ходять  довго попри стереотипи...Да і ланцюг, це не ремінь, який ще може внаслідок мозгової девіації ряду виробників омиватися мастилом з усіма наслідками...

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

398

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Valerik написав:

Да і ланцюг, це не ремінь, який ще може внаслідок мозгової девіації ряду виробників омиватися мастилом з усіма наслідками...

Ага, а потім своїми продуктами зносу забити сітку маслонасосу і як наслідок масляне голодування поршневої групи з усіма подальшими наслідками: провертання вкладишів і т.д.

  0
Спасибо сказали: Valerik1

399

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Взагалі, те що я вивчив з інтернету, за відгуками і статтями, у різних виробників були невдалі експерименти з турбодвигунами в 2011 -2012 рр. Потім вдосконалили і проблем майже нема, якщо обслуговувати за регламентом.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

400 Відредаговано Valerik (2021-10-12 21:27:23)

Re: Красный Сандеро 1.0 lpg

Добрый вечер всем!
Провел одно исследование с интересным результатом, который был прогнозиуемым в принципе но..
С 27.09.21 по сегодня 12.10.21 я проехал 2500 км из них 1300 была командировка из Киева в Днепр и Кривой Рог. Остальное в стандартном режиме. В начале всей дороги был заправлен полный бак бензина и дальше только заправлялся газ.
Сегодня залил снова бензин до полного и результат меня ошеломил. Средний расход бензина на подвпрыск и подогрев был около 1.55 л/100. При этом был город с пробками,  дорога по пригородам со скоростью 80..90 км, трасса Киев-Борисполь- Решетиловка, бетонка новая до Днепропетровской области , отличная дорога Днепр-кривой Рог со скоростью 120..130 км/ч, а так же со средней скоростью 90..100 отремонтированные дороги Кривой Рог- Кропивницкий,  а дальше через Смелу, Мировоку на Киев.. Раньше никогда не делал таких экспериментов - подливал бензин по 15..20 л по надобности и качал газом баллон.. А тут дорога дальняя и действительно с Кривого Рога до Смелы с заправками проблема - их мало и бодяжно-дворовые, потому имел полный бак. На чистом бензины из этогопроехал может около 30 км.
Вобщем цифра такая. При перерасчете в нынешних ценах эффект от ГБО средний - это 15..20грн на 100 км. Пытался просчитавать, а что если газ снова упадет в процентном соотношении к цене бензина до 45..50% выходит такой эффект, что ГБО на моторе 1.0 (так же наверное как и на 0.9) НЕ ВЫГОДНО СТАВИТЬ В ПРИНЦИПЕ

Вот теперь это публикую и с этим живу))))).

А так полет нормальный, на спидометре 55000 машина исправна. Едем дальше.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0
Спасибо сказали: Георгич, PGP, Lavrik3