Re: MCV 1.6 8 клапанів чи 16 клапанів
В каретах королей и знать возили, так что фуфла по определению не могли делать . Это не современные авто предназначенные для того чтобы доставлять тела с работы и на работу, аналог которым в лучшем случае телега.
Ну так чому на каретах зараз ніхто не їздить? Вони ж бо зараз доступніші за сучасну поповозку. Все просто, тому що той якийсь один нюанс в плані комфорту який вони давали в порівнянні з сучасними авто, це крапля в морі їхніх недоліків, в тому числі і в плані того ж комфорту. Крім того, перевага та вже давно не настільки актуальна. Дороги зараз кращі ніж були століття тому, і користі від півтораметрових коліс вже нема.
Опять же развесовка по осям разная, это даже для машин с поперечно и продольно установленным двигателем справедливо. Отсюда совершенно разное поведение, раскачка и т. д.
Досягти будь-яку м'якість ходу можна при будь-якому розміщенні центру мас авто. Він грає значно більшу роль у керованості і стабільності, але в цьому плані у 2140 все дуже погано.
Но крыша и двери на том же логане пальцем проминается.
І що? Як бачиш від цього він зовсім не є легшим за класику чи Москвича. Так що з того що десь щось продавлюється пальцем, аж ніяк не слідує ні те що сучасні авто зроблені з фольги, ні тим більше що вони легші. Це всеодно що пощупати дах кабріолета і зробити висновок що авто шматяне.
Производители экономят каждый грамм.
Звичайно, але вони це роблять там, де той грам меньш важливий. Тому при однаковій кількості грамів, в старовинних авто вони тратились на всіляку непортібну фігню, а зараз вони трататься на більшу безпеку, кращі ТТХ, більший комфорт (у всіх відношеннях, а не лише м'якість підвіски), більшу надійність і т.д. Якщо десь в конструкції фольга, а була бляха, значить там від бляхи не було ніякої користі, це була зайва вага. Конструкція сучасних авто значно досконаліша у всіх відношеннях.
Из того что увеличилось в массе - проводка разве-что и внутренняя отделка.
Елементи безпеки (подушки, АБС, силові елементи конструкції і т.д.), комфорту (клімат, мультимедія, підсилювач керма і т.д.).
Но насчет комфорта всё-таки не могу согласится. Не нравится мне ощущать пятой точкой каждую трещину
А комусь неподобається в поворотах на трасі з крісла вилітати, чи там страждати від морської хвороби. Комфорт, навіть в плані м'якості підвіски, це далеко не лише тільки повільна їзда по наших танкодромах.
Можно конечно ездить на полуспущенных колёсах, но кардинально это проблему не решает, да и что тогда останется от скорости и управляемости ради которых всё и делалось.
Дивлячись наскільки колеса спустиш. Щось мені здається що спустивши їх до рівня керованості якогось Москвича, вони просто роззуються десь на першому повороті.
Ні, звичайно це не вихід, так робити не треба. І так, сучасні авто розроблені для рівних доріг, де ті камінці і тріщини є екзотикою і не напрягають.
Пять человек в салон, на дальняк, плюс пару мешков картошки в багажник - как нефиг баловаться
Але в Логані таку компанію розмістити значно комфортніше, як не крути.