Георгич написав:Завод исправно работал до 2009г., выпуская по 300 автобусов.
На який ринок цей завод працював? На агонуючі рештки совкового. На світовий ринок вони вийшли? Ні.
Георгич написав:В 2013 году завод отжал Чуркин. И капец. Вот и все технологии и конкуренция.
Це вже наслідки. І це не тільки у нас так. Загнувся і угорський Ікарус, хоча були конкурентоздатніші за ЛАЗ. Загнулись і інші совкові автовиробники, навіть за межами срср, за винятком тих, які просто були куплені західними компаніями, і перейшли на їх технології і модельний ряд. Шкода влилась у ВАГ і стала успішною його частиною, Дачія у Рено. Але ні у Шкоди ні у Дачії не залишилось нічого від совкових моделей (хоча Дачія і при совку ліцензійні Рено випускала), все вони почали заново. А далі що ЗАЗ, що FSO, суцільна агонія і кінець, і не важливо Україна це чи Польща... Совкові виробники залишились тільки в Білорусі і мордорі, якраз таки тому що у них і совковий ринок досі не загнувся остаточно, особливо в Білорусі, де він по суті і досі совковий.
Георгич написав:Но те же люди, тот же конструкторский состав и ИТР работают и сейчас, но в Китае.
А де їм ще працювати? На неконкурентоспроможних постсовкових підприємствах?
Георгич написав:Пример второй - почему твои земляки массово прут в Польшу на клубнику.
Тому що це вигідно. Причому як особисто для них, так і для економіки нашої країни. Експорт послуг, як і будь-який інший експорт, укріплює національну валюту.
Георгич написав:Почему твои земляки не посадят клубнику на Волыни, и некормят ею украинцев, и не продадут её тем же полякам в 3 дорога?
Тому що садять і продають на захід. Не просто мої земляки, а навіть родичі.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0