Тема: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)
Власне довго не хотів заводити тему, оскільки сильно не був впевнений що авто залишиться в мене надовго. Але як це часто буває, склалось не так як гадалось, і обидва авто(Вольт і Експлорер) залишились в сім'ї.
Отже.
Ford Police Utility Interceptor, він же Форд Експлорер 5го покоління.
Використовувася поліцією США судячи зі всього в якості чи то мобільної лабораторії, чи то для перевезення апаратури стеження.
Нажаль, як в перший раз, мені вже не вийшло обмежитись самим мінімумом, тож ремонт авто обійшовся достатньо багато.
Якщо по списку приблизно:
Крило, капот, лобове шкло, передня панель, привід лівого переднього колеса, стійка ліва передня, ричаг, ричаг ззаду-зправа, три подушки безпеки(руль, сидіння, бокова шторка),фара, купа пластику, перетяжка стелі . І всяке по дрібницях.
Авто було куплено там за 4950, в результаті на номерах з ремонтом мені все вийшло приблизно 18400$
Пробіг на момент приїзду був 34к км, зараз я наїздив за трохи більше як пів року 9 тисяч кілометрів.
Після ремонту замінив практично всі рідини(наразі не поміняне тільки масло в редукторі.
Власне коротко чим відрізняється мій поліцейський варіант від звичайного:
- мотор 3.7 атмосферний, 6 циліндровий, 304 к.с. Від мустанга і ф-150. Більшість стандартних експлорерів мають 3.5 атмосферний на 295 сил. Є ще 2.3 екобус і 3.5 екобуст. Наскільки мені відомо самий рідкісний - 2.3 екобуст, і вони в більшості випадків були лише на передньому приводі.
- максимально жорстка підвіска. Насправді достатньо некомфортна, особливо на дрібних нерівностях, пробує витрясти з тебе душу. Абсолютно не очікуєш від такого великого сараю чогось подібного. Інша сторона медалі - машина здатна їхати 200км/год без жодного натяку на дискомфорт чи відсутність керованості.
- рідинне охолодження повного приводу
- додатковий радіатор на охолодження кпп
- збільшені гальмівні диски
- потужніший генератор( не памятаю зараз в абсолютних числах значення)
Мінуси:
- максимально гола комплектація. Все заради здешевлення. Могло бути гірше насправді, тут мені просто пощастило(бо коли брав усіх тонкощів не знав).
Що я отримав:
1)Повний електро пакет, дзеркала+склопідйомники. Могло не бути
2)В машині лише кондиціонер, а не клімат. Бонусом, я отримав двозонний кондиціонер(!) для задніх пасажирів.
3)Відсутні різні нові комп'ютерні системи. Ніяких дистроніків, адаптивних круїзів чи монітора сліпих зон. АБС і трекшн, оце й усе.
4)Привід постійний повний, без можливості вибору режимів. Із плюсів - коли стандартні Експи перегрівають повний привід, цей продоввує нарізати круги в піску. Бо охолодження краще
5)5 місний салон. 3ій ряд відсутній, замість нього вварено дві додаткових труби, які дають додатковий захист від удару ззаду, що важливо для поліцейських.
6)немає парктроніка. Тільки задня камера. Спочатку було страшно паркуватись, десь за тиждень звик. Тепер вже ніби і не заважає відсутність парктроніку.
Що мною було вже зроблено додатково:
- Встановлена сигналізація з автозапуском. Базово в мене не було брелка дистанційного доступу, і всі спроби підшити новий закінчились провалом. Плюнув, зробив нормальну сигналку.
- Встановлена центральна консоль між водієм і переднім пасажиром. По суті підлокітник з ящиком. В Інтерцепторах її не ставлять, тому що копи замість неї встановлюють своє обладнання. Я знайшов консоль з крутилками клімату для задніх пасажирів, і знайшов людину яка мені по електриці все це підключила.
Що хочу:
- змінити колеса на легкосплавні, поки не вирішив чи залишати штатний 18 розмір, чи брати опціональний 20ий. В обох варіантів свої плюси і мінуси
- купити повністю 7 крісел від стандартної версії, і поставити замість своїх
- встановити синк3 замість пародії на монітор що в мене.
- напевно таки встановлю ГБО. По двох причинах. По перше дуже малий бак, всього 70 літрів бензину. По друге, бути прив'язаним до однієї заправки некомфортно. ГБО тут ставиться нормально, без довприску бензину.
Ну і основне. Витрата спиртового бензину - 15 літрів на сотню. Пробував 92ий - не те, мотору явно хочеться високооктановий бензин.
Якщо є питання - задавайте.
Ford Explorer 2016