1

Тема: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Власне довго не хотів заводити тему, оскільки сильно не був впевнений що авто залишиться в мене надовго. Але як це часто буває, склалось не так як гадалось, і обидва авто(Вольт і Експлорер) залишились в сім'ї.
Отже.
Ford Police Utility Interceptor, він же Форд Експлорер 5го покоління.
Використовувася поліцією США судячи зі всього в якості чи то мобільної лабораторії, чи то для перевезення апаратури стеження.
Нажаль, як в перший раз, мені вже не вийшло обмежитись самим мінімумом, тож ремонт авто обійшовся достатньо багато.
Якщо по списку приблизно:
Крило, капот, лобове шкло, передня панель, привід лівого переднього колеса, стійка ліва передня, ричаг, ричаг ззаду-зправа, три подушки безпеки(руль, сидіння, бокова шторка),фара, купа пластику, перетяжка стелі . І всяке по дрібницях.
Авто було куплено там за 4950, в результаті на номерах з ремонтом мені все вийшло приблизно 18400$
Пробіг на момент приїзду був 34к км, зараз я наїздив за трохи більше як пів року 9 тисяч кілометрів.
Після ремонту замінив практично всі рідини(наразі не поміняне тільки масло в редукторі.
Власне коротко чим відрізняється мій поліцейський варіант від звичайного:
- мотор 3.7 атмосферний, 6 циліндровий, 304 к.с. Від мустанга і ф-150. Більшість стандартних експлорерів мають 3.5 атмосферний на 295 сил. Є ще 2.3 екобус і 3.5 екобуст. Наскільки мені відомо самий рідкісний - 2.3 екобуст, і вони в більшості випадків були лише на передньому приводі.
- максимально жорстка підвіска. Насправді достатньо некомфортна, особливо на дрібних нерівностях, пробує витрясти з тебе душу. Абсолютно не очікуєш від такого великого сараю чогось подібного. Інша сторона медалі - машина здатна їхати 200км/год без жодного натяку на дискомфорт чи відсутність керованості.
- рідинне охолодження повного приводу
- додатковий радіатор на охолодження кпп
- збільшені гальмівні диски
- потужніший генератор( не памятаю зараз в абсолютних числах значення)

Мінуси:
- максимально гола комплектація. Все заради здешевлення. Могло бути гірше насправді, тут мені просто пощастило(бо коли брав усіх тонкощів не знав).
Що я отримав:
1)Повний електро пакет, дзеркала+склопідйомники. Могло не бути
2)В машині лише кондиціонер, а не клімат. Бонусом, я отримав двозонний кондиціонер(!) для задніх пасажирів.
3)Відсутні різні нові комп'ютерні системи. Ніяких дистроніків, адаптивних круїзів чи монітора сліпих зон. АБС і трекшн, оце й усе.
4)Привід постійний повний, без можливості вибору режимів. Із плюсів - коли стандартні Експи перегрівають повний привід, цей продоввує нарізати круги в піску. Бо охолодження краще
5)5 місний салон. 3ій ряд відсутній, замість нього вварено дві додаткових труби, які дають додатковий захист від удару ззаду, що важливо для поліцейських.
6)немає парктроніка. Тільки задня камера. Спочатку було страшно паркуватись, десь за тиждень звик. Тепер вже ніби і не заважає відсутність парктроніку.

Що мною було вже зроблено додатково:
- Встановлена сигналізація з автозапуском. Базово в мене не було брелка дистанційного доступу, і всі спроби підшити новий закінчились провалом. Плюнув, зробив нормальну сигналку.
- Встановлена центральна консоль між водієм і переднім пасажиром. По суті підлокітник з ящиком. В Інтерцепторах її не ставлять, тому що копи замість неї встановлюють своє обладнання. Я знайшов консоль з крутилками клімату для задніх пасажирів, і знайшов людину яка мені по електриці все це підключила.

Що хочу:
- змінити колеса на легкосплавні, поки не вирішив чи залишати штатний 18 розмір, чи брати опціональний 20ий. В обох варіантів свої плюси і мінуси
- купити повністю 7 крісел від стандартної версії, і поставити замість своїх
- встановити синк3 замість пародії на монітор що в мене.
- напевно таки встановлю ГБО. По двох причинах. По перше дуже малий бак, всього 70 літрів бензину. По друге, бути прив'язаним до однієї заправки некомфортно. ГБО тут ставиться нормально, без довприску бензину.

Ну і основне. Витрата спиртового бензину - 15 літрів на сотню. Пробував 92ий - не те, мотору явно хочеться високооктановий бензин.

Spoiler

http://puu.sh/IgIDT/3a2b859930.jpg

Якщо є питання - задавайте.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0
Спасибо сказали: jasonua, alex.cver, Engineer3



2

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

максимально жорстка підвіска. Насправді достатньо некомфортна, особливо на дрібних нерівностях,

БМВ Х6 теж саме. І вона ще й налаштовується, в спортрежимі зажимається так, що... зате рулиться шикарно.

  0

3 Відредаговано Георгич (2021-10-07 22:04:13)

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

Базово в мене не було брелка дистанційного доступу, і всі спроби підшити новий закінчились провалом

А тут дехто імобілайзери відшиває не моргнувши оком і каже, що так і має бути  big_smile

  0

4 Відредаговано Георгич (2021-10-07 22:09:44)

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

- встановити синк3 замість пародії на монітор що в мене

Сам поставиш? - Можу дати контакт продвинутого електрика по фордам. Синк-3 можеш запитати в телеграм-групі фордобариг.
Особисто я на Синк-3 забив і поставив китайську голову Тіес, тесла-стайл, вертикалка, мені зайшла.

  0

5

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Георгич написав:

БМВ Х6 теж саме. І вона ще й налаштовується, в спортрежимі зажимається так, що... зате рулиться шикарно.

На жаль тут все в одному режимі, зроблено що б заставити великий SUV хоч якось проходити поліцейські тести. Власне це єдина версія яка може зробити поліцейський розворот не перекинувшись. Хоча можливо ще Спорт версія змогла б, але навіть вона не така жорстка.

Георгич написав:

А тут дехто імобілайзери відшиває не моргнувши оком і каже, що так і має бути 

Тут не було іммобілайзеру взагалі. Штатна частота ключа прослуховувалась, тобто модуль дистанційного доступу точно присутній. Але троє людей які пробували підшити ключ не змогли. Ну і фіг з ним.

Георгич написав:

Сам поставиш? - Можу дати контакт продвинутого електрика по фордам. Синк-3 можеш запитати в телеграм-групі фордобариг.
Особисто я на Синк-3 забив і поставив китайську голову Тіес, тесла-стайл, вертикалка, мені зайшла.

Я люблю максимально стоковий варіант. Всілякі позаштатні речі щось мені не дуже заходять. Власне від Синк3 мені треба тільки монітор, і андроїд авто. А решта то вже хіба бонусом. Та і по ціні що синк3 що тесла стайл голову ставити - на одне вийде. Контакти давай, але це ж напевно Київ?...

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

6

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

Власне це єдина версія яка може зробити поліцейський розворот не перекинувшись. Хоча можливо ще Спорт версія змогла б, але навіть вона не така жорстка.

Саме так, беха теж розвертається. Спротрежим у неї зажатіший від звичайного, але в звичайному, аля "комфортному" перед поліцаями треба гальмувати в стоп - джипмля)))). Налаштування досягається амортами з електроприводами і, головне. стабілізатори поперечної стійкості теж електропривідні. Працює це дуже ефектно, але така аморт стійка коштує грошей, втім пробіг під 150 і всі живі. На стенді ефективність перевірена.

  0

7

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

Тут не було іммобілайзеру взагалі. Штатна частота ключа прослуховувалась, тобто модуль дистанційного доступу точно присутній. Але троє людей які пробували підшити ключ не змогли. Ну і фіг з ним.

Ти не зрозумів жарту бо пропустив наші форумні перепалки - один форумчанин написав, що у нього на логані заглючив іммо і йому його відшили))) - То нафіг його ставити, якщо можна і відшити))) ну ладно в раритеті, а якщо авто свіже, років 5, нехай 7, то як таке можна робити?
У тебе шататна частота ключа 315, у єврофордів 433, можливо твої люди цього не знали. На Алі є і ті, і ті ключі.
До речі, в телеграм групах фордоводів понад 50% проблем виглядають так - в двох питаннях:
1. Піпснула, дьоргається павершифт - що робити?
2. Як пришити ключ?

І якщо у тебе ключ прослуховується, і не клонується, то чому ти вважаєш, що нема іммо?
І

  0

8

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Георгич написав:

У тебе шататна частота ключа 315, у єврофордів 433, можливо твої люди цього не знали. На Алі є і ті, і ті ключі.
До речі, в телеграм групах фордоводів понад 50% проблем виглядають так - в двох питаннях:
1. Піпснула, дьоргається павершифт - що робити?
2. Як пришити ключ?

Ні, частоту визначали вірно 315 герц, власне є люди які вже підшивали під Експлорери. Я по американських форумах знайшов інфу що це якась дурна особливість поліцейськиї версій, де заблоковані всі штатні варіанти підшивки. Вроді як є інструкція що це робиться через Форскан і спеціальний програматор, але ніхто не зміг все рівно.
Слава Богу в мене класичний гідротрансформатор. 6f55, 6 передач. Зауважу правда що він працює досить грубо, і по відгуках це у всіх Експах так.

Георгич написав:

І якщо у тебе ключ прослуховується, і не клонується, то чому ти вважаєш, що нема іммо?

Механічний ключ без любого захисту. Наскільки мені відомо, якби був іммобілайзер, то в сам ключ було б хоч щось вшито. А так машину можна хоч пальцем заводити. Ггг...

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

9 Відредаговано Георгич (2021-10-07 22:46:22)

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

Я люблю максимально стоковий варіант. Всілякі позаштатні речі щось мені не дуже заходять. Власне від Синк3 мені треба тільки монітор, і андроїд авто. А решта то вже хіба бонусом. Та і по ціні що синк3 що тесла стайл голову ставити - на одне вийде. Контакти давай, але це ж напевно Київ?...

Все так. Синк гарановано стабільний. Тесла-стайл - колхоз.
У бариг Синк-3 проскакує, рік назад командували щось близько 500. Але його поставити ще треба. На сьогодні може й подешевшав.
Тесла мені обійшлась десь 10 чи 11 кгрн. ставив сам, бо там все просто - роз'єм в роз'єм. Камера йде в подарунок (гівняна).
Мінус тесли на форді - не працюють динамічні лінії заднього ходу. А ще по КАНу не скануються дані ОБД-2, окрім температури за бортом, датчиків дверей. Щоб вивести ОБД потрібен сторонній адартер. Підходить або оригінальній Тіес за 50 баксів, або сама дешева ЄЛМ за 150 грн ))). (Інші ЄЛМ тесл ане бачить))))
А ось у ВАГа ця тесла вичитує сама все, без адаптерів.
Мій вибір Тесла))) Якщо ти надумався робити "по заводу", під'єднуйся до телеграм-груп. Там і купиш, там і розкажуть.
Мій контакт так, в Києві.

  0

10

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

Вроді як є інструкція що це робиться через Форскан

У фокусі так, Форскан, там лише розширена ліцензія потрібна, але вона береться базплатно, на 3 міс.
Алаптер потрібен ЄЛС-27. Специ кажуть, що тільки оригінал (кацапський), але я шию китайським клоном, все ок.
Ну і на випадок якщо уложу машину, то електрик є)))
Особисто я ключі не шив, тому в процес не вникав. Але люди роблять.
До речі, для оновлення блоків дилерський сервер не потрібен, прошивки є в інеті.
Коли я вперше взяв фокуса, заскочив до електрика, бо ні ЄЛС і нічого іншого ще не було. Хотів глянути пробіг і ще щось пришити.
ПОмилорк ніяких не було, електрик оновив пошивки всіх модулів, окрім АБС (її не ший) і... була зима, я замітив що у мене не працює електропідігрів салону. Став курити синій форум, мануали, схеми. Таки так, не працює.
Коротше виявляється остання прошивка ВСМ виявилсь глючною. Окрім електропідігріва ще й клімат не коректно працював, задній двірник, і ще щось. Відкотив ВСМ і все стало нормуль))) Форд - це американський Логан)))

  0

11

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Не витримала душа поета. Не міг я дивитись на це убожество, яке називалось колесами.
Пів року моніторення ОЛХ і таки випливли потрібні речі.

Spoiler

https://puu.sh/IlnYT/9e1ef5b672.jpg

20 диски + зимова резина. Боляче, особливо коли бачиш ціни на гуму в 20 розмірі для SUV
що конкретно - Bridgestone Blizzak DM-V2

P.S. як було ДО - в першому пості теми...

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  1

12 Відредаговано alex.cver (2021-10-28 19:40:03)

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Поздравляю. app  Вот это аппарат. Пришлось вложить много в него и времени и денег. Зато в конце получаешь не Дачу с Рыной, а полноценное авто с которым и в снега и на лыжи и везде не страшно.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

13

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Після зміни коліс почав сильно прибріхувати спідометр. 6%-7% в меншу сторону.
Не знаю чи це у всіх авто так, але у Форда через програму Форскан можна прописати новий розмір коліс, і оп, спідометр знову показує вірні значення.
Можливо не всі у кого Форд знають про цей 'лайфхак'

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  1
Спасибо сказали: Don Kortes1

14

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon, в рено така сама штука та й в інших є, навпаки треба прописувати, бо абс тоді краще працювати буде, так що лайк однозначно smile
Взгалалі дивно, ще не додають в налаштування БК такий пункт

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0

15

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Я думаю це так заховано, що б люди своїми 'кривими ручками' не могли нічого поламати.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

16

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Mellon написав:

Не знаю чи це у всіх авто так, але у Форда через програму Форскан можна прописати новий розмір коліс, і оп, спідометр знову показує вірні значення.
Можливо не всі у кого Форд знають про цей 'лайфхак'

По 2016 роік включно навіть в простенькій FoCCCus працює, ну а далі лише в ліцензійному forscan-і.

  0

17

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Kap1toshka написав:

Взгалалі дивно, ще не додають в налаштування БК такий пункт

А що взагалі додає рено в налаштування?

  0

18

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Георгич, в тому й справа нічого smile

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0

19

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Kap1toshka написав:

бо абс тоді краще працювати буде

чем лучше и как это связано? мне кажется, что работа абс не связана с диаметром колес никак, скорость вращения колес определяется датчиками же не внешнему диаметру шины, а в других местах, и колеса на эти параметры не влияют, это просто для вывода скорости на спидометр, скорость вращения колес переводится в линейную скорость через диаметр колес, отсюда и погрешность

  0

20

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

alexkart написав:

чем лучше и как это связано? мне кажется, что работа абс не связана с диаметром колес никак

так чим більший діаметр колеса тім повільніше воно крутиться або навпаки. У вас же окремо диск від покришки ж не крутиться?) так що все зв'язано

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0

21 Відредаговано alexkart (2021-11-08 14:13:15)

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Kap1toshka написав:

так чим більший діаметр колеса тім повільніше воно крутиться або навпаки.

??? колеса крутятся с одинаковой скоростью, только из-за разного диаметра колес машина перемещается в пространстве либо медленнее либо быстрее

  0

22

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

alexkart, загугліть будь-ласка що таке радіальна швидкість smile

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0

23 Відредаговано alexkart (2021-11-08 15:45:29)

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Kap1toshka написав:

alexkart, загугліть будь-ласка що таке радіальна швидкість smile

глупости говорите вы, а гуглить мне)) я на 100% всех деталей алгоритмов работы абс не знаю, но я больше чем уверен, что в его работе используется угловая скорость колеса, а никак не линейная и не радиальная, и поэтому абс будет работать одинаково с любыми колесами, другое дело что поведение машины при этом на разных колесах будет отличаться и ощущаться по-разному, это возможно, но с чего вы взяли, что будет именно хуже, а не лучше, колеса могут быть как меньшего так и большего диаметра и на каких колесах будет лучше, а на каких хуже это не известно, а может разницы и не будет вовсе, и уж тем более врядли вы на это сможете повлиять изменив в БК коэффициент, который используется для вывода скорости на спидометр

дальше спорить не буду, если есть пруфы, приводите, почитаем...

  0

24

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

alexkart, блин  dash1  угловую скорость и имел ввиду. У вас радиус увеличился, соотвественно угловая скорость уменьшилась, абс соотвественно будет работать не так как заложено инженерами, что еще надо?

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0

25

Re: Ford Explorer 3.7 AWD(2016)

Kap1toshka написав:

радіальна швидкість

кутова, так правильніше казати.
Швидкість обертання колеса = швидкісь автомобіля / 2*Пі*статичний радіус кочення.

  0