Re: Интересное, информативное видео
grapes, останні 35років так точно.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Интересное, информативное видео
▼Spoiler
Ну и после этого говорите в МЦВ большой багажник? Ну-ну
ЗЫ, Пианино всегда возил лежа, на спине, при этом механику, нижнюю и верхние крышки возил отдельно.
Достаточно интересно.
И вдогонку о бубару мифах
Достаточно интересно.
Оказывается, в массовое производство оппозитник впервые поставил ВАГ, в самую массовую машину в мире. А Бубару просто примазались
А мотоциклы BMW не считаются?
Георгич написав:Достаточно интересно.
Оказывается, в массовое производство оппозитник впервые поставил ВАГ, в самую массовую машину в мире. А Бубару просто примазалисьА мотоциклы BMW не считаются?
Моцики да, но я ж об автомобилях))), а тут самым первым оппоозитник на авто поставил Бенц, а ВАГ массово, через 40 лет.
Так ведь?
Георгич, думаєш над тим щоб собі Субару взяти?
Larsen, вже ні, катався на Легасі 2.0 з півроку. Добре що тоі штрафи за перевищення були 10-ка. Одне відрядження Київ-Харків-Київ ставало в 10 штрафів, в середньому. Менше 150 ця машина не вміє їздити.
Просто зацікавила історія опозитника. Я не знав, що його зробив Бенц, а в масове виробництво запустив Фолькс.
А надалі тільки електрика.
Менше 150 ця машина не вміє їздити.
Мене інколи на Субару тягне. Бувають думки в сторону Аутбека.
Мене інколи на Субару тягне. Бувають думки в сторону Аутбека.
З моїх спостережень на бубару пересідають хондаводи. Тойотоводи залишаються на своїх коровах. А взагалі логіка японоводів близька до прихильників айфонів.
Ну то таке.
Серед бубар Форестер в старому кузові важається дуже надійною машиною, 2.0 та 2,5 турбо. Мій сусід вже 2 таких змінв, налітавши по 200 тис. км...
Якось я його підвозив на Фабії, він дивиться на прилади і челюсть його відвисла.
Питаю - Ігор, що не так? Повільно їду? Цеж не літак, не бубару, терпи, раз напився....
Він каже - Та ні, їдемо як всі, але ж у тебе на БК миттєва витрата 4л... Я такого на бубару не бачив... 14 так, норма, а 4 не може бути...
Доречі, коли я перші рази літав на Легасі, то дивлюсь на показник рівня пального, а стрілка на очах падає. Зупинився, може десь бак пробив, думаю. Дивлюсь під днище, а там калюжа... паніка. Принюхався - не пальне. Калюжа виявилась конденсатом кондиціонера. Зараз це всі знають, а на початку нульових потужній кондей був диковинкою, для мене.
Ну а падаюча стрілка бензоміра виявилась не глюком....)))
ЗІ. Аутбек не знаю, не юзав. Але ті ж хондаводи пересідали на В9 Трібека.
Круто, что там скажешь. Китайцы молодцы.
А наш уже много высадил, из запланированного миллиарда?))))
Георгич, Я не тойотовод чи там японовод. Мене слабо цікавить бренд чи країна, значно важливіші реальні властивості конкретної моделі.
Щодо Аутбека, він доволі унікальний по своїх властивостях. Залишатись на Тойоті? Новий РАВ4 мені все ж таки не подобається, хоча був період коли я його розглядав, але ні, є кращі варіанти. Хайлендер взагалі не подобається. Ну хіба що Прадо 4.0
Свояк купил недавно Субару Форестер 2000 г,валит хорошо)))
Мене інколи на Субару тягне. Бувають думки в сторону Аутбека.
PGP, гарно примостився між двома Аутбеками - можна загадувати бажання!
І як вони, задоволені "алігаторами"?
І як вони, задоволені "алігаторами"?
Так хто ж с субаристів зізнається в іншому, ніж як саме їхнє авто "пушка-бомба"?
Зі слів кажуть що задоволені, окрім витрати пального.
Але знаючи скільки вони разів на сервіс моталися і це тільки випадки про які я чув від них, то підозрюю що все не зовсім райдужно
Так хто ж с субаристів зізнається в іншому
Культ Субару штука така.
Але знаючи скільки вони разів на сервіс моталися і це тільки випадки про які я чув від них, то підозрюю що все не зовсім райдужно
Проблема навіть не в мотанні сервісу, а у тому, що його хрен знайдеш.
Зараз у Києві є, а тоді, на початку 2000-их спеців не було, чого не торкнеться українська рук, те і не працює. Був випадок звернулись до офів підрегулювати вільний хід педалі зчеплення. Вони підкрутили, а машина не їде. Виявилось, що у тієї суби зблоковані педалі зчеплення і гальм. Врешті решт якось зробили, але "осадок остался". Всі інші звернтання були теж криві.
Серед всіх суб старий Форік вважається надійним.
Але Ауді оллороад в усьому краще.
Ауді оллороад в усьому краще.
Не та цінова категорія. Та і не завозять їх до нас.
Та і не завозять їх до нас.
Мені завезли))) 2.0, торсен. офіційна
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Интересное, информативное видео
Згенеровано за 0.178 секунд(и), виконано 93 запитів