Re: Следующий автомобиль
Він для всіх легкових Рено - це найдешевший і досить цікавий дизель.
але лише 1.5 к9к. По 1.6 наче набагато більше скарг.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 701 702 703 704 705 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Він для всіх легкових Рено - це найдешевший і досить цікавий дизель.
але лише 1.5 к9к. По 1.6 наче набагато більше скарг.
Найкращі робить Пежо
тут не знаю але коли придивлявся універсал б/у то по Пежо зустрічалося багато нарікань на двигунт у порівнянні наприклад з меганами на к9к. А так візуально в універсалах пижики подобалися.
На к4м комфортно 140-160км/год їхати.
Це у випадку його встановлення в яку автівку? Тільки не кажіть, що Логан!
В сусідню, або причеп
jasonua написав:На к4м комфортно 140-160км/год їхати.
Це у випадку його встановлення в яку автівку? Тільки не кажіть, що Логан!
Дачія мсв. Швидкість не відчувається. Можливо комфорт у керуванні на такій швидкості дає додаткова шумка, гідро-електропідсилювач і хороші європейські шини -мішелін, континенталь.
140 на 3800оборотів
jasonua, Вибачте, але це може бути правдою, якщо порівнювати з Тазом чи Таврією. І то, проти фізики не попреш - 110 це гранична швидкість для відносно "комфортного" пересування в Логані. Якщо цей термін взагалі можна використовувати.
Xabr, думайте собі і далі так і лийте бруд на дачії!))
110 у мене це постійна комфортна крейсерська швидкість.
140 теж час від часу їзджу, продуваю вихлопну.
Повторюю, швидкість зовсім не відчувається.
На к4м комфортно 140-160км/год їхати.
шкода, що таких логанів як у вас дуже важко знайти, мало їх випустили. Переважно йдуть з к7м
Це у випадку його встановлення в яку автівку? Тільки не кажіть, що Логан!
Взагалі то МЦВ-1
_Slava, так дуже шкода.
Вони в Європі тільки випускалися і теж в не великій кількості..
тут не знаю але коли придивлявся універсал б/у то по Пежо зустрічалося багато нарікань на двигунт у порівнянні наприклад з меганами на к9к. А так візуально в універсалах пижики подобалися.
Рейтинг французьких дизелів склався історично,Ю Пежо перші зробили вдалий, надійний мілліонний XUD9A. Це легендарни йпізтотівський 1.9Д, потім його роздули до 1.9ТДІ. Кращого дизеля на початку 80-их не існувало. Альернатива чахлий фольксовський і... мерседес. Але концепція мерса - грузовик. а пізжот легковушка. Якось так.
Потім, в 10-их роках пізжот створим двигун року 1.6 HDI, і вважає його топом. Рено в свою чергу робило підробку, того ж 1.9Д. саме для того, щоб люди брали, бо це ж легенда Франції, а по факту це було тзовсім інше пальто. Потім 1.9 сворив Фолькс, Фіат. І пізніше іся ця гоп-компанія від 1.9 відмовилась))). Фіат перейшов з 1.9 на 1.3. При цьому Добло 1.9 споживав менше ніж 1.3. Пізжот зіскочив з 1.9 на 1.6, аналогічно ВАГ. Рено на 1.5. Ну а зараз від дизеля відхрестились всі.
Георгич,
Дизель все выпускают немцы и французы....
шкода, що таких логанів як у вас дуже важко знайти, мало їх випустили. Переважно йдуть з к7м
наоборот с к7 токо в Украину в основном и поставлялось, для нищебродов. к4 самый распространенный двигатель , а если еще пощитать что его производство перенесли в россию , то ихние сборки все на к4 ездят...
Вони в Європі тільки випускалися і теж в не великій кількості..
их ставили везде и в кенго и в дастер
Трохи в тему... дана тема тема для мене про МІЙ слідуючий автомобіль... відповідно слідуючий автомобіль має бути однозначно новий.
Хочу однозначно 4х4. щоб трохи по болоту поїздити...
на сьогодні навіть Дастер дорого коштує. (автомобіль має коштувати як свій річний дохід!)
якщо дивитися трохи вище класом то ціна відразу підскакує до 1,3-1,5 міліона!!
наразі лишається хібащо мріяти
П.С. для мене (ІМХО) всякі спортейджі і т.д. і т.п. - то недоКросовер )))
1.6, аналогічно ВАГ
ну Ваг 1,6 не знаю. Хіба для міста. Якщо брати то все ж таки 2,0 150к.с.
Ну а зараз від дизеля відхрестились всі.
ти маєш на увазі, що погані двигуни стали по якості чи просто тенденція елктричок і трьох горшків + ТСе і т.п.?
П.С. для мене (ІМХО) всякі спортейджі і т.д. і т.п. - то недоКросовер )))
Субару хочеш? Корея це більш паркетники длязаїзду на бордюр і вища посадка ніж в седана. Не знаю але чомусь мало хто з нашого форуму дивиться на той же Аутлендер.
их ставили везде и в кенго и в дастер
І не тільки. Флюенс, меган2 і 3, лагуни, сценіки, альмери.
Зараз ще в рф на ларгуси ставлять.
для мене (ІМХО) всякі спортейджі і т.д. і т.п. - то недоКросовер )))
ктож кросовер для грязи покупает? для грязи внедорожники берут, а кросовер ,эт чисто городская трасовая машинка , универсал с повышеным клиренсом..
Хочу однозначно 4х4. щоб трохи по болоту поїздити...
Чим крутіший 4х4 привід - тим далі за трактором іти. Я вже перевірив цю банальну істину. В болотах все впирається в резину в першу і другу і навіть третю чергу. А на злій МТшці по асфальту їздити досить некомфортно.
Але вот зимою повний привід дуже сильно виручає.
Хочу однозначно 4х4. щоб трохи по болоту поїздити...
Если прям по болоту то как раз можно взять бэу потому что не жалко будет. У меня сосед взял вообще бэушного китайца и гоняет везде. А так если съехать с трасы иногда то логана вполне хватает. Я в лесу и по лесным дорогам намотал много. Сел на пузо два раза всего за 15 лет. Джипом может и выбрался бы.
Я ж не о базе говорю
Понижайки у Дустера нет в любой комплектации... ))
Понижайки у Дустера нет в любой комплектации... ))
Я ж не о базе говорю
Дустер хорош в одной комплектухе с полным приводом.
Только хотел кинуть что Инфокар наконец родил, а Вы уже запостили. Только смотрю.
БРЕНД отказывается от хилого 1.6 атмо никуда не едущего жругщего! Наконец то КИА!
Сторінки Назад 1 … 701 702 703 704 705 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.341 секунд(и), виконано 39 запитів