Re: Ravon R4 2017
Блін попандос купив ноут, в ноута є прикольна фішка зарядка через USB type c порт. Але зарядка повинна підтримувати стандарт Power Delivery, свою тільки купив, а вона підтримує тільки QC 3. Прийдеться знов міняти
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Ravon R4 2017
Блін попандос купив ноут, в ноута є прикольна фішка зарядка через USB type c порт. Але зарядка повинна підтримувати стандарт Power Delivery, свою тільки купив, а вона підтримує тільки QC 3. Прийдеться знов міняти
На минулих вихідних мотався в Кіровоград. Туди сюди витрата вийла 6.7л на 100км, але їхав агресивно, з великою кількістю обгонів. Треба було швидко добратись до роботи.
Їздив Київ - Богуслав - Київ рекордна витрата по БК 5.6, по факту скоріше за все 5.9 реальних, при паспортних 6.5. Але їхав в стилі пенсіонера. Фур багато майже нікого не обгоняв, спішити було тупо нікуди.
Kap1toshka,
Это бензина 5.9 реальних?
Гбо не ставил?
Интересный экран, как старый телефон , ретро..
Kap1toshka,
Это бензина 5.9 реальних?
Гбо не ставил?Интересный экран, как старый телефон , ретро..
ну 5.9 реальних +/- БК бреше в меньшу сторону зазвичай, рідко в більшу.
Гбо не хочу, ціна газа за велика та й повзе в гору, і як почитаю як мучаються з гбо щоб адекватно налаштували, то якось і не хочеться.
Екран то той самий що й на авео ставили, коли тільки з'явилась то сам фукав на неї, зараз вже пройшов "психологічне прийняття")) по суті не вистачає добового пробігу, а так функції свої виконує.
Kap1toshka, 5.9.. а з якою швидкістю їхали?
Взагалі від авто треба отримувати задоволення а не гладити газ щоб отримати мінімальну витрату!))
з якою швидкістю їхали?
Ось тут написано:
Але їхав в стилі пенсіонера. Фур багато майже нікого не обгоняв, спішити було тупо нікуди.
----------------------------------------
Взагалі від авто треба отримувати задоволення а не гладити газ щоб отримати мінімальну витрату!))
А що, задоволення від авто і самого процесу водіння отримати можна лише коли "тапок в підлогу"?
PGP, їхати за фурами одне задоволення!) Взагалі кожен по різному отримує задоволення. Давайте у БЖ не будемо флудити.
Kap1toshka, 5.9.. а з якою швидкістю їхали?
Середня швидкість вийшла 55км/г, але тут враховано і зупинки без глушіння машини (щоб дружина не мерзла) з заходом в магазин.
jasonua написав:Kap1toshka, 5.9.. а з якою швидкістю їхали?
Середня швидкість вийшла 55км/г, але тут враховано і зупинки без глушіння машини (щоб дружина не мерзла) з заходом в магазин.
нулевая скорость же в расчет средней скорости не идет, разве нет? хотя может и да)
alexkart, йде нульова швидкість в залік, зазвичай по цій трасі я їду в Кіровоград і середня виходить 60км/год, якщо рвати сраку то виходить і більша середня, але там вже витрата палива не цікава виходить. Тай по суті там вже треба двигун під 300 коняшок, щоб були безпечніші обгони. Мені завжди трапляється багатсько фур там, то вже в принципі звик не топити. От коли їхав до Львову то середня вийшла 90км/г, дуже приємна дорога для мандрування!
Затестував роботу ABS, у порівнянні з логаном 13р.в. та кліо 11 р.в. то моє суб'єктивне враження працює краще. Відсутність ESP як на мене взагалі зручніше, бо в кліо вона мені лише заважала, особливо в таку погоду.
Сьогодні по датчику було -12. Відчувається, що прогрівається довго, але у порівнянні з дизелем все одно кайф, через 5 хвилин їзди зуби в салоні не цокотять. Стояти на місці торохтіти безпонтово, машина гріється у русі, стоячи на місці вічність гріється. Один мінус, з такими тянучками та станом дороги зросла витрата палива до 10 літрів на сотню по місту.
Kap1toshka,
В рено ESP психует по любому поводу.
Відчувається, що прогрівається довго, але у порівнянні з дизелем все одно кайф, через 5 хвилин їзди зуби в салоні не цокотять.
На этот счет у Александр007 есть запасной план вернее бензиновый авто А Дастер при -22 обещанных пусть пока отдохнет
alex.cver,
-22 это брехня.
Но не проблема для Дастера.
Просто залить Арктика.
А тепло раньше начинает чем бензин, тэн работает.
Бензиновый авто не запасной план, на нем я работаю, хотя сейчас оставил на работе поехал на метро, все стоит.
Дастер жена ездит...
На работе купили дастер дизель, вот почему то спортедж не хотят
У нас сьогодні зранку було -12С, на дорогах машин меньше стало.
Я б хотів, щоб цілу зиму було -15-20С половину дизелів стали б на прикол!)))
У нас сьогодні зранку було -12С, на дорогах машин меньше стало.
Так є така категорія як "підсніжники", зимою ставлять автівки на прикол і їздять автобусами. Нафіг тоді машина треба я чесно хз)))
Тут навпаки зимою манав по годині чекати маршрутку чи ту ж міську електричку кільцеву (щоб там ноги з руками переломало тій людині яка за них відповідає в київпастрансі).
Kap1toshka, как автивка себя ведёт , по першому непогоду
сяся, довольно не плохо, не смотря на миниатюрный акумулятор проблем с заводом не было сегодня в -14, дворники надо безкаркасные купить, каркасные замерзли и не трут нормально(
торможение по гололеду идет по прямой никуда не заносит. Резиной не очень доволен. Как то уж сильно теряет сцепление.
Kap1toshka, как уже писал , пригляжываюсь , и если не собьют с толку бушными мерликанцями , и равончик не сильно подорожает мать таки решусь купить летом-осенью
На сегодня ему альтернативы на рынке новья не вижу
Kap1toshka,
В рено ESP психует по любому поводу.
Та ладно
На Стёпе пока просыпался только при подъёме на ледяную горку.
На сегодня ему альтернативы на рынке новья не вижу
Аналогчино
сяся, единственно что напрягает, это то что потеют стекла, надо делать дырки (сеточку от акустики, иногда народ колхозит вент каналы от вазов) в полке под задним стеклом судя по форумам, и в багажнике какую-то сеточку поставить для вывода воздуха с салона. В общем если влажная погода, то стекла потеют, спасает кондер только. Но пока холодно не хочу лазить, еще сломаю чего нибудь пока оно будет дубовым от мороза.
На сегодня ему альтернативы на рынке новья не вижу
я тоже особо альтернативы не вижу, недостаток только расход топлива выше чем у турбо моторов, но тут и ресурс движка выше и можно ездить не боясь что к 200 тыс если не 100 (привет литровые фольксвагены, особенно с дсг) машину нужно будет продавать или выкидывать на свалку, ну и второй недостаток что бы получить динамику надо хорошо крутить двигло. Я до сих пор крутить не привык на обгонах, на клио почти всегда ездил на оборотах (от 1700) где был максимальный крутящий момент, а тут плавно нежно получается делать обгон как не дави тапку, если не перейти на нижнюю передачу а то и пару передач
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Ravon R4 2017
Згенеровано за 0.137 секунд(и), виконано 93 запитів