Re: Следующий автомобиль
Зараз на дизелі їздити вигідніше. З ваших же розрахунків 6 літрів (а якщо Логан седан, то і менше ) множимо на 30 гривень, виходить 180 грн. 200 - 180 = 20 грн на користь дизеля.
Якісна солярка коштує зараз дорожче як 30грн.
На окко 34грн
Вартість масла і паливних фільтрів на дизелі дорожчі.
До того на дизелях радять масло міняти на 8тис км, я на газі міняю масло на 12тис км.
Економія авто на газу на лице.
обслуговування таке ж саме, якщо не дешевше ( не потрібно регулювати клапана, міняти свічки, катушки ). Ну ,звичайно, потрібно заправлятись на нормальних заправках.
На к4м не потрібно регулювати клапана, а от на дизелях к9к регулюють клапана, і робота не дешева.
Свічки міняю раз на 50тис км, катушки за 140тис км ще не міняв ніразу, тьфу..тьфу..тьфу
Погодьтеся, що якщо розглядати б.у авто, то перевага авто на газу/бензині.
З пробігом 300тис км дизель буде труп або треба в нього вкласти не малі гроші в обслуговування.
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!