vlad5229 написав:єдина його перевага газ майже завжди є в наявності.
Тільки це й було в приоритеті, але як тільки по троху почав з'являтися бензин, хай навіть по 65, гбо почало відходити з мого мозку. Я десь порахував, з усіма накрутками що мені порахували, з експертом, з Мрео виходить 34-35 к грв. 26+ тільки заявлене саме гбо з установкою та балоном 72л ( меньше сенсу немає),але там куча фішок,тіпа якщо фольгой обложити балон, шо б не стучав, то +1000 і пішло поїхало( багато розводняків на доп бабки, те що повинно бути й так зроблене належним чином а не як доп. робота.) Плюс експерт 3500 якщо приїде та перевіре на місці, та ще сертифікат не зразу дає, а через кілька днів 2-3 по Новій почті висилиає ( ога 2-3 неділі, як у Арестовича), тому викинути більше 1к евро готовий тільки якщо зовсім не буде бенза. Тобто як тільки є в цьому ланцюжку людина на видачу дозвільних документів, зразу з'являеться корупційна складова, а я не люблю давати хабаря. Мене навіть не сума пугає, а гЄмор з реєстрацією, а потім вже обслуговування. Було п доцільно якби багато їздив, а так ні. Чому в нас все так складно з цим гбо, напевне є сенс купляти машину с заводським гбо, щоби гемору меньше при реєстрації. Жінка теж каже якщо все так "складно" на хіба воно тоді треба.
Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
0