floyd47 написав:RS-67 написав: я часто їжджу вузькими гірськими дорогами
RS-67 написав:Вимоги до машини були наступні:
- ...
- двигун бензин
гадаю, до гірських умов експлуатації дизель пасував би набагато краще.
RS-67 написав: Кліренс виріс до 192 мм.
під балкою заміряйте; будете здивовані.
Я морально готуюся до дизеля, але це буде інший Степвей. Новіший, максимум 5 річний.
Щодо кліренсу на моєму Степвей, то я не лише рахував, але і заміряв. На шинах 205/60/16 при повному баці, без водія кліренс під металевим захистом двигуна - 190 мм. Під нижнім контуром П-подібної балки - 200 мм.
Кліренс під задньою балкою залежить від зношеності пружин. В мене машина не нова, але кліренс під балкою не є меншим за кліренс під захистом. А при повністю завантаженій машині про кліренс і говорити марно. Опель подає кліренс повністю завантаженого Грендленд - 123 мм !!! Це на кросовері. Взяв сім"ю, багаж і застряг в першій колії... Взагалі, Степвей і Дастер по геометричній прохідності не пасуть задніх.
Щодо бензинового 1.6 8 кл, то на першій передачі це трактор. На другій також повзе дуже впевнено. Тяги, навіть в горах, вистачає. В Рено підійшли грамотно - інша підвіска, інший ряд в КПП. Нормальна машина вийшла. Але, якщо хтось хоче ганяти по трасі, то це не сюди. На Степвеї мені комфортно їхати 90-100. На 100 на 5 передачі вже 3000 об/хв.
0
Спасибо сказали: Андрей_1231