Вважаю ціна справедлива.
Новий 50+ тис. грн коштує.
USB Autoscope називається. Дозволяє діагностувати ЦПГ, свічки, котушки, практично все, без розбору двигуна. Це значно полегшує пошук несправності.
От починають, наприклад, плавати оберти на холостих і ти починаєш думати і шукати, що його і де замінити. З цією штукою все набагато проще стає.
Сам я електронщик+програміст, то думаю спаяти свій аналог, фактично потрібен лише датчик розрідження і детектор Хола для фіксації імпульсу на катушках, дпкв, дпрв та іншої єрунди. Ну і навики програмування контроллера, того ж ардуіно чи STM32.
Покищо, дешевше зїздити до цих бариг ... е-е-е діагноста, раз в рік, віддати 500 грн і не мучати бобра.
І діло не стільки у вартості, а як в тому досвіді, що володіє діагност. Інакше попадеш буває до обізяни з гранатою, наговорить тобі чуші всякої, а ти віриш і мучаєшся.
Ліпше самому розібратися, а в діагноста лише записати осцилограми.
БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
0