Re: Акумулятор
та і 90 можна поставити... питання, для чого ?
40А працював 4 місяці а 74А працює без вибриків вже декілька років
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Логан МСВ → Акумулятор
та і 90 можна поставити... питання, для чого ?
40А працював 4 місяці а 74А працює без вибриків вже декілька років
заводський брак ? не думали про це?
заводський брак ?
Брак - це коли проблема з однією банкою. А колим батарея в нормі, тестер у офіціалів показує норму, але після повного підзаряду батарея тримає ємність 3 дні, при цьому ток в системі в межах норми. Справа в тому, що для автомобіля 40 ампер занадто мало, якщо серед допів є БК, сигналізація з автономним блоком. Кальцієва батарея має меншу ємність ніж написано. Тобто 40А - це реальних 20-25 ампер а взимку й того менше. Якщо взимку попасти на великі морози й короткі поїздки, то можна батарею розрядити до 10,5В а то й нижче. Навіть один раз розрядивши таку батарею можна її підубити. Тобто від 40 ампер на етикетці залишається 10-15 ампер в реалі. А це на декілька днів стоянки
Якщо взимку попасти на великі морози й короткі поїздки, то можна батарею розрядити
Так и сделал на выходных. В воскресенье не завелся утром, 4-й год 40 Ач родной ромбат.
Бош мой пока пашет с 2012г.
Короткие поездки и частый завод около 20 раз в день выдерживает легко.
Заряд принимает быстрее чем штатный.
Доброго вечора. Підкажіть будь ласка, на логан мсв 1.4 акб 54ah буде достатньо (планую бош або варту брати)? Магазинні фільтри власне показують 50-54 максимум, (при купівлі авто на ньому стояв 74, так і їздив на ньому).
Меньшої ємності буде швидше заряджатись при коротких поїздках, більша ємність потрібна при великих" струмоприймачах.
skif, буде достатньо, можете брати.
1.4 акб 54ah буде достатньо ?
Будет достаточно. Но если есть возможность - лучше больше (ессно в пределах разумного)
Доброго вечора. Підкажіть будь ласка, на логан мсв 1.4 акб 54ah буде достатньо (планую бош або варту брати)? Магазинні фільтри власне показують 50-54 максимум, (при купівлі авто на ньому стояв 74, так і їздив на ньому).
Я купив авто з акб на 53аГ, він випуску або кінця 2018-го, або десь періоду 2019-2021 років, бо різні джерела дають різні дати. Двигун запускає без проблем, навіть на температурах близьких до нуля без вижиму щеплення.
Меньшої ємності буде швидше заряджатись при коротких поїздках, більша ємність потрібна при великих" струмоприймачах.
Помилкове твердження, заряджатись будуть однаково, можливо навіть більшої ємності швидше, тільки після запуску двигуна будуть брати різний струм заряду, але чим більша ємність АКБ, тим більший пусковий струм, тому більший АКБ швидше запускає двигун, і відповідно буде менше розраджатись ніж АКБ меншої ємності, відповідно і ресурс має бути більшим.
Згідний частково. Якщо є можливість періодичної підзарядки так краще брати більш ємнісніший ,але якщо авто без гаража- більш ємнісніший буде практично весь час недозарядженим, а це сульфатація і т.д.
більш ємнісніший буде практично весь час недозарядженим, а це сульфатація і т.д.
Чого це більш ємнісний має бути недозарядженим? Коли під час запуску двинуга з акумулятора викачується однакава кількість ампер годин, причому потужний акумулятор може віддати менше, так як пусковий ток сильніший і двигун запускається швидше, але в випадку з малим акумулятором розрад після запуску може становити 10%, а у випадку з велимим акумулятором за тих же самих умов розряд може становити тільки 5%.
Если генератор живой и проводка исправна в установке более ёмкого аккума минусов нет, только плюсы. Но всё должно быть в пределах разумного. От слишком большого просаженного аккума генератору может поплохеть.
Ну а если генератор слабый, проводка ветхая, напруга просаживается при хорошей нагрузке - то превышать штатную ёмкость не стоит.
Кстати, кто в курсе, а 75ач (278мм) на мою помещается без переделок?
спасибі усім, візьму тоді 54 або 60 за наявності)
TDream, вміститься.
Если генератор живой и проводка исправна в установке более ёмкого аккума минусов нет, только плюсы. Но всё должно быть в пределах разумного. От слишком большого просаженного аккума генератору может поплохеть.
Ну а если генератор слабый, проводка ветхая, напруга просаживается при хорошей нагрузке - то превышать штатную ёмкость не стоит.
Кстати, кто в курсе, а 75ач (278мм) на мою помещается без переделок?
Хто пам"ятає ще такі авто як ГАЗ-51, там генератор стояв 45А, акумулятор 70А. На дуже просаженому акумуляторі після старту стрілка амперметра на приборній панелі могла на деякий час досягати позначки 30А і поступово опускалась до нуля. Якось смішно казати що генератори сучасних авто що видають потужність >=75А, не справляться з зарядом менш потужних акумуляторів.
Якось смішно казати що генератори сучасних авто що видають потужність
А скільки в Волзі було електроніки?
grinder, з поверненням на форум, Сергію!
Хто пам"ятає ще такі авто як ГАЗ-51, там генератор стояв 45А, акумулятор 70А. На дуже просаженому акумуляторі після старту стрілка амперметра на приборній панелі могла на деякий час досягати позначки 30А і поступово опускалась до нуля. Якось смішно казати що генератори сучасних авто що видають потужність >=75А, не справляться з зарядом менш потужних акумуляторів.
Тогда АКБ были другие (медленнее брали заряд, т.е. меньше ток заряда, чем у современных Са/Са и др. при той же напруге) и генераторы давали бОльшую просадку при пиках нагрузки (гораздо хуже поддерживалась напруга бортсети), что предотвращало большие пиковые токи. Так что сравнение так себе, но Вам можно смеяться дальше.
И еще, мощность измеряется в ваттах (Вт), ток в амперах (А), а емкость АКБ в амперчасах (Ач)
Маю акум на 70А три, або 4 роки. Все ОК.
хтось встановлював на Логан 1 MCV АКБ висотою 220 мм? штатний був 190 мм якщо не помиляюсь. 220 мм виглядає, як зависокий, але цікаво чи хтось стикався з таким питанням
Serhii2, скотчем приліпіть до акб паличку довжиною у 220 мм та намагайтеся повільно опустити капот на своє місце. Якшо ніяких підозрілих звуків не почуєте та паличка залишиться на тому місці, де ви її закріпили, то зробите правильний висновок.
Serhii2, а провода дістануть до клем ? Може спочатку їх поміряти ?
mehanizm7, 5 років для рідного це гарно. Можна спробувати відкрити банки та перевірити щільність розчину. Можна пошукати серед таксистів и=інфу про майстрів реамувути аккуми. По новому то краще не тут питати а в себе на авторинках хто чим торгує і на які дійсна гарантія є. Краще через знайомих хто вже в когось купував
да как то маловато. У меня родной 9,5 лет отработал.
Serhii2, а провода дістануть до клем ? Може спочатку їх поміряти ?
провода дістають до клем.
моє загальне резюме: АКБ висотою 220 мм зависокий для штатної експлуатації. для екстренної експлуатації, як було в моєму випадку, - підходить, але з пересторогою.
виявлено:
1. при АКБ 220 мм штатна мінусова клема трьома болтами, що стірчать уверх, досить сильно впирається в утеплювач капота.
2. навіть, якщо прибрати стирчащі болти мінусової клеми і підпилити болт з плюсової клеми, обидві клеми касаються утеплювача капота, не сильно, але касання є - якщо утеплювач відсиріє, то буде кз.
можна, звісно, нагородити колхоз - щось підкласти на клеми, чимось підмотати, але це не наш метод)
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Логан МСВ → Акумулятор
Згенеровано за 0.214 секунд(и), виконано 95 запитів