Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
і що цей скан доказує?
Так и не дошло? Ну и ладно, проехали
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
і що цей скан доказує?
Так и не дошло? Ну и ладно, проехали
TDream, я розумію, що існує ваша думка і невірна. Але все ж таки... Рено рекомендує в усі свої авто однаковий антифриз, то чому ж тоді на нього має бути різний регламент у авто, які експлуатуються в одній країні?
існує ваша думка
При чем здесь думка. Я привел скан из "Листа гарантии и обслуживания" выданного мне в автосалоне при покупке авто. Что не ясно то?
Кроме того, карбоксилатные антифризы, к которым относится и Glaceol RX Type D, ходят до 5-ти лет. Это тоже мне нужно вам доказывать?
TDream, вами було сказано:
У нас регламент 4 года или 120 т. км
Хто такі "у нас"?
Хто такі "у нас"?
У дизельных Сандеро 2 от 2016 г.в. Если конечно вам было трудно глянуть в подписи мою и моего собеседника.
А вы зачем-то вклинились в разговор с необоснованным утверждением типа
А в Україні офіційний регламент по антифризу для всіх автомобілів Рено однаковий.
Теперь понятно что не одинаковый? Вне зависимости от того поняли вы или нет предлагаю закончить. У меня всё. Удачи.
У дизельных Сандеро 16- Если конечно вам было трудно глянуть в подписи мою и моего собеседника.
А інші моделі з мотором К9К до "ваших" відносяться?
Теперь понятно что не одинаковый?
Як я це мав зрозуміти?
TDream, вибачаюсь за настирність. Для роздумів... У вас на скані на гальмову рідину теж регламент 120.
https://www.renault.ua/spare-parts/braking.html
TDream, ну і на останнє. Цей регламент мені вислала служба підтримки клієнтів Renault Україна і наскільки я розумію, він був введений 20-го року і діє на данний момент.
https://cdn.group.renault.com/ren/ua/20 … 810f2.pdf.
на всю модельну лінійку та становить 3 роки або 90 тис.
У "Регламенті технічн. обслуговування для мого автомобіля" про охол. рідину тільки вказано про перевірку рівня та долив її через кожні 4 роки...
Она живет максимум 5 лет.
Дуже дивно, що про заміну охолоджайки у тому "Регламенті..." абсолютно нічого не сказано.
А ось і ні. В Україні регламент по рідинам один на всю модельну лінійку та становить 3 роки або 90 тис.
Модельна лінійка яка мається на увазі? У мене з TDream -- трахтури, у вас -- бензинка-запальничка.
У нас регламент 4 года или 120 т. км
Ви, певне, сплутали з гальмівною?
Модельна лінійка яка мається на увазі? У мене з TDream -- трахтури, у вас -- бензинка-запальничка.
Маються на увазі абсолютно всі автомобілі марки Рено, які експлуатуються в Україні, незалежно від року випуску і моделі. На всі ці автомобілі поширюється єдиний регламент. Цей регламент виробник може змінювати в будь який час. На сьогодні діє регламент, посилання на який я дав. Усі відмінності які можуть бути, як наприклад заміна ременів на 60 або 90 тис., в ньому теж зазначені.
Всі інтервали, які надруковані у вас в керівництві по експлуатації, могли вже втратити свою актуальність. Треба дивитись, що виробник рекомендує на сьогоднішній день.
У "Регламенті технічн. обслуговування для мого автомобіля" про охол. рідину тільки вказано про перевірку рівня та долив її через кожні 4 роки...
Це скоріше мова йде про хладогент для кондиціонеру.
Grim, Ні, саме про охолоджуючу рідину. Про холодоагент там так: "заміна холодоагенту: 120 000 км або 4 роки".
Ви, певне, сплутали з гальмівною?
Не, не спутал. Они антифриз обозвали "холодоагентом". Это некорректность перевода. Слово "Coolant" может переводится и как "охолоджуюча рідина", и как "холодогент".
Кстати, для тормозной жидкости 4 года явный перебор. 3 года - максимум, 2 года - идеал.
Всі інтервали, які надруковані у вас в керівництві по експлуатації, могли вже втратити свою актуальність. Треба дивитись, що виробник рекомендує на сьогоднішній день.
Позвольте вставить свои *пять копеек* по этому поводу))).
Согласно последнего регламента, который Grim на любезно предоставил, срок замены мот.масла с фильтром для бенз.авто 15 тыс.км. В моей серв.книге, которая утратила свою актуальность -- 15 тыс ИЛИ 1 ГОД, а также для особых условий эксплуатации срок замены уменьшили до 7.5 тыс.км или пол-года.
Собственно к чему, если пробег авто за год не превышает 5 тыс.км, то согласно *последнего* регламента замена масла произойдет не через год, как было раньше, а через ТРИ. В новом регламенте оставили пробег в 15 тыс. но убрали *ИЛИ 1 ГОД*, хотя замена ОЖ и ТЖ ограничена и пробегом 90 тыс и по времени 3 ГОДА.
Можно верить в новые супер способности моторного масла ), а можно зайти на ОФ.сайт производителя масла (в данном случае Эльф) - срок хранения масла в открытой емкости 1 год. Тогда возникает вопрос - а что тогда будет с двигателем, если вместо положенных 3 замен масла делать по *новому* регламенту одну? У меня такое чувство, что регламент писали маркетологи. а не инженеры и слепо доверять ему, я бы не советовал.
Тему по замене масла в КПП уже обсуждали, что по этому поводу говорит *новый* регламент -- как и старый -- ничего, т.е. масло в коробке менять не надо ))). Консультант Эльфа утверждает что масло в закрытой канистре хранится 5 лет - занавес.
А что нужно делать с маслом в ГУ -- в регламенте только проверка уровня и герметичности -- менять не надо ))).
Резюме- если вы купили новое авто, обслуживаете его у Офов и лет через 5 планируете покупку нового - не заморачивайтесь этой фигней, расхлебывать ее будет другой владелец))). Если планируете ездить дальше -читайте регламент, подключайте мозги в голове, курите форум и не стесняйтесь задавать вопросы.
alexei74, я нікого ні до чого не агітую. Виник спір і я написав в службу підтримки с простим питанням - які інтервали заміни антифризу. При цьому не вказував ні модель, ні рік випуску авто, ні тип двигуна. На що отримав посилання з регламентом.
І ще один нюанс. В калькуляторі ТО на оф. сайті мотор 1.5 dci починаючи з 2016 року живе своїм окремим життям. Все інше начебто відповідає регламенту.
Тому TDream напевно має рацію, у них якісь особливі авто.
Тему по замене масла в КПП уже обсуждали, что по этому поводу говорит *новый* регламент -- как и старый -- ничего, т.е. масло в коробке менять не надо ))). Консультант Эльфа утверждает что масло в закрытой канистре хранится 5 лет - занавес.
А что нужно делать с маслом в ГУ -- в регламенте только проверка уровня и герметичности -- менять не надо ))).
Ось що говорять про мастило в КПП. Можна припустити, що це актуально і для ГУ, тому як там жижа для гідравлічної коробки.
https://www.renault.ua/spare-parts/valu … -oils.html
Короткий апдейт для історії: пробіг 90 тис. км, зроблено девʼяте ТО. Цього разу вартість робіт і матеріалів на Армі порахували вже зі знижкою для постгарантійних авто віком 5 і більше років, вийшло 3669 грн без паливного фільтра. На наступному ТО рекомендували звернути увагу на стан важелів передньої підвіски, т.к. почали надриватися сайлентблоки, але 10-15 тис. км ще мають проїхати, все решта - без зауважень.
На честь повернення форуму до життя трохи оновлю БЖ. Машина все ще в чудовому стані і от вже півроку як тимчасово переїхала жити зі мною та родиною до Польщі.
З виконаних робіт за останній час:
- заміна передніх важелів передньої підвіски + розвал/сходження на Арма Моторс за пробігу 97 тис. км (скоріше превентивно перед довгими поїздками, хоча могли б ще поїздити додаткові 10 тис км) - щось біля 7000 грн
- заміна передніх гальмівних колодок за пробігу 100 тис км, були придбані оригінальні колодки 410604682R за 1500 грн. на Allegro, вартість заміни в неоф. сервісі у Варшаві - еквівалент 1000 грн.
- зроблено ТО у місцевого офіціала DACIA за 757 zl (еквівалент 7741 грн. на той час)
Станом на зараз пробіг наближається до 115 тис. і скоро буду робити наступне ТО. Збільшив міжсервісний інтервал, бо переважно машина зараз має трасовий режим експлуатації та середню швидкість понад 60 км/год, тому за моїм підрахунком кількість мотогодин за умови пробігу в 15 тис км цілком вкладається в рекомендовані 250.
Накрутив ще трохи кілометрів, пробіг перевалив за позначку в 115 000 км. Пройдене чергове ТО на станції Renault Warszawa - PGD Puławska, ціна питання - 786 злотих. Зауважень по машини ні в мене, ні в механіків по результатам діагностики немає, то ж їдемо далі
Перенесу сюди трохи оновлень з життя авто. В травні виповнилось 6 років з моменту покупки, час летить зовсім швидко.
В червні 2025 пробіг перевалив за 130 тис. км, було зроблено чергове ТО включно з обслуговуванням кондиціонеру (додали десь 20% фреону та зробили дезинфекцію), все разом коштувало 850 злотих (орієнтовно 9700 грн., враховуючи знижку Serwis 6+ для авто віком понад 6 років).
На момент ТО зауважень не виникло, але десь за пробігу 132 тис км довелося зʼявилось легеньке постукування при початку руху та інколи при повній зупинці авто, за підсумками діагностики пішли під заміну кермові тяги, ціна питання - 500 злотих (5600 грн.) включно з регулюванням кутів встановлення коліс.
З незапланованих пригод кілька тижнів тому під час поїздки в Словаччину раптово померла АКБ, при чому в доволі нетиповий спосіб - зупинився на обід після доволі довгої поїздки, а запустити двигун за 40 хвилин вже не зміг - напруга на акумуляторі була 9в. Пощастило швидко "прикуритись" від іншого авто і оперативно знайти магазин з автозапчастинами поруч та придбати нову батарею. Вибір був без вибору, виключно за наявністю товару в магазині, тому було придбано АКБ виробника ERA ємністю 60Ah та пусковим током 540A, ціна питання - 65 євро (3200 грн.) з урахуванням знижки 8 євро за старий акумулятор. Так завершилось життя АКБ з заводу у віці 6 років та 2 місяці, нехай спочиває з миром на переробці).
Станом на зараз маємо пробіг 137 тис. км, машина продовжує справно виконувати свої задачі, тому їдемо далі.
З незапланованих пригод кілька тижнів тому під час поїздки в Словаччину раптово померла АКБ, при чому в доволі нетиповий спосіб - зупинився на обід після доволі довгої поїздки, а запустити двигун за 40 хвилин вже не зміг - напруга на акумуляторі була 9в.
Це, як раз, дуже типовий спосіб! У мене так мруть АКБ кожні 3-4 роки! )))
Це, як раз, дуже типовий спосіб! У мене так мруть АКБ кожні 3-4 роки! )))
Цікаво, щось мені здавалося, що АКБ має вмирати взимку і не так різко)
Хоча в моїй практиці це вже другий такий кейс, колись так само вмерла дворічна батарея Іста в Ланосі: проїхав маршрут Київ-Одеса, поїхав на пляж і через годину вже поїхати звідти самостійно не зміг, напруга теж була 9в. Але тоді я списав це на брак чи низьку якість акумулятора, бо всі інші жили на тій машині значно довше.
3ton написав:З незапланованих пригод кілька тижнів тому під час поїздки в Словаччину раптово померла АКБ, при чому в доволі нетиповий спосіб - зупинився на обід після доволі довгої поїздки, а запустити двигун за 40 хвилин вже не зміг - напруга на акумуляторі була 9в.
Це, як раз, дуже типовий спосіб! У мене так мруть АКБ кожні 3-4 роки! )))
В мене приблизно так Бош помер. Пару днів їздив нормально, аж раптом після зупинки двигуна двигун не завівся. Але напруга була нормальна, 12,3 десь вольта. Але двигун не крутил зовсім. Перевірили коли купував новий, сказали що банка закоротила.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
Згенеровано за 9.842 секунд(и), виконано 100 запитів