276 Відредаговано TDream (2023-08-12 23:15:34)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Grim написав:

і що цей скан доказує?

Так и не дошло? Ну и ладно, проехали  smile

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0



277

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

TDream, я розумію, що існує ваша думка і невірна. Але все ж таки... Рено рекомендує в усі свої авто однаковий антифриз, то чому ж тоді на нього має бути різний регламент у авто, які експлуатуються в одній країні?

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

278 Відредаговано TDream (2023-08-12 23:27:58)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Grim написав:

існує ваша думка

При чем здесь думка. Я привел скан из "Листа гарантии и обслуживания" выданного мне в автосалоне при покупке авто. Что не ясно то?
Кроме того, карбоксилатные антифризы, к которым относится и Glaceol RX Type D, ходят до 5-ти лет. Это тоже мне нужно вам доказывать?

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

279

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

TDream, вами було сказано:

TDream написав:

У нас регламент 4 года или 120 т. км

Хто такі "у нас"?

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

280 Відредаговано TDream (2023-08-12 23:58:11)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Grim написав:

Хто такі "у нас"?

У дизельных Сандеро 2 от 2016 г.в. Если конечно вам было трудно глянуть в подписи мою и моего собеседника.
А вы зачем-то вклинились в разговор с необоснованным утверждением типа

Grim написав:

А в Україні офіційний регламент по антифризу для всіх автомобілів Рено однаковий.

Теперь понятно что не одинаковый? Вне зависимости от того поняли вы или нет предлагаю закончить. У меня всё. Удачи.

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

281

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

TDream написав:

У дизельных Сандеро 16- Если конечно вам было трудно глянуть в подписи мою и моего собеседника.

А інші моделі з мотором К9К до "ваших" відносяться?

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

282

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

TDream написав:

Теперь понятно что не одинаковый?

Як я це мав зрозуміти?

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

283

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

TDream, вибачаюсь за настирність. Для роздумів... У вас на скані на гальмову рідину теж регламент 120.
https://www.renault.ua/spare-parts/braking.html

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

284 Відредаговано Grim (2023-08-14 21:27:06)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

TDream, ну і на останнє. Цей регламент мені вислала служба підтримки клієнтів Renault Україна і наскільки я розумію, він був введений 20-го року і діє на данний момент.
https://cdn.group.renault.com/ren/ua/20 … 810f2.pdf.

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

285

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Grim написав:

на всю модельну лінійку та становить 3 роки або 90 тис.

У "Регламенті технічн. обслуговування для мого автомобіля" про охол. рідину тільки вказано про перевірку рівня та долив її через кожні 4 роки...

TDream написав:

Она живет максимум 5 лет.

Дуже дивно, що про заміну охолоджайки у тому "Регламенті..." абсолютно нічого не сказано.

Grim написав:

А ось і ні. В Україні регламент по рідинам один на всю модельну лінійку та становить 3 роки або 90 тис.

Модельна лінійка яка мається на увазі? У мене з TDream -- трахтури, у вас -- бензинка-запальничка.

TDream написав:

У нас регламент 4 года или 120 т. км

Ви, певне, сплутали з гальмівною?

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

286

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

floyd47 написав:

Модельна лінійка яка мається на увазі? У мене з TDream -- трахтури, у вас -- бензинка-запальничка.

Маються на увазі абсолютно всі автомобілі марки Рено, які експлуатуються в Україні, незалежно від року випуску і моделі. На всі ці автомобілі поширюється єдиний регламент. Цей регламент виробник може змінювати в будь який час. На сьогодні діє регламент, посилання на який я дав. Усі відмінності які можуть бути, як наприклад заміна ременів на 60 або 90 тис., в ньому теж зазначені.
Всі інтервали, які надруковані у вас в керівництві по експлуатації, могли вже втратити свою актуальність. Треба дивитись, що виробник рекомендує на сьогоднішній день.

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0
Спасибо сказали: floyd471

287

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

floyd47 написав:

У "Регламенті технічн. обслуговування для мого автомобіля" про охол. рідину тільки вказано про перевірку рівня та долив її через кожні 4 роки...

Це скоріше мова йде про хладогент для кондиціонеру.

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

288

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Grim, Ні, саме про охолоджуючу рідину. Про холодоагент там так: "заміна холодоагенту: 120 000 км або 4 роки".

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

289 Відредаговано TDream (2023-08-16 12:26:57)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

floyd47 написав:

Ви, певне, сплутали з гальмівною?

Не, не спутал. Они антифриз обозвали "холодоагентом". Это некорректность перевода. Слово "Coolant" может переводится и как "охолоджуюча рідина", и как "холодогент".
Кстати, для тормозной жидкости 4 года явный перебор. 3 года - максимум, 2 года - идеал.

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

290

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Grim написав:

Всі інтервали, які надруковані у вас в керівництві по експлуатації, могли вже втратити свою актуальність. Треба дивитись, що виробник рекомендує на сьогоднішній день.

Позвольте вставить свои *пять копеек* по этому поводу))).
Согласно последнего регламента, который Grim на любезно предоставил, срок замены мот.масла с фильтром для бенз.авто 15 тыс.км. В моей серв.книге, которая утратила свою актуальность -- 15 тыс ИЛИ 1 ГОД, а также для особых условий эксплуатации срок замены уменьшили до 7.5 тыс.км или пол-года.
Собственно к чему, если пробег авто за год не превышает 5 тыс.км, то согласно *последнего* регламента замена масла произойдет не через год, как было раньше, а через ТРИ. В новом регламенте оставили пробег в 15 тыс. но убрали *ИЛИ 1 ГОД*, хотя замена ОЖ и ТЖ ограничена и пробегом 90 тыс и по времени 3 ГОДА.
Можно верить в новые супер способности моторного масла ), а можно зайти на ОФ.сайт производителя масла (в данном случае Эльф) - срок хранения масла в открытой емкости 1 год. Тогда возникает вопрос - а что тогда будет с двигателем, если вместо положенных 3 замен масла делать по *новому* регламенту одну? У меня такое чувство, что  регламент писали маркетологи. а не инженеры и слепо доверять ему, я бы не советовал.
Тему по замене масла в КПП уже обсуждали, что по этому поводу говорит *новый* регламент -- как и старый -- ничего, т.е. масло в коробке менять не надо ))). Консультант Эльфа утверждает что масло в закрытой канистре хранится 5 лет - занавес.
А что нужно делать с маслом в ГУ -- в регламенте только проверка уровня и герметичности -- менять не надо ))).

Резюме- если вы купили новое авто, обслуживаете его у Офов и лет через 5 планируете покупку нового - не заморачивайтесь этой фигней, расхлебывать ее будет другой владелец))). Если планируете ездить дальше -читайте регламент, подключайте мозги в голове, курите форум и не стесняйтесь задавать вопросы.

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

291

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

alexei74, я нікого ні до чого не агітую. Виник спір і я написав в службу підтримки с простим питанням - які інтервали заміни антифризу. При цьому не вказував ні модель, ні рік випуску авто, ні тип двигуна. На що отримав посилання з регламентом.
І ще один нюанс. В калькуляторі ТО на оф. сайті мотор 1.5 dci починаючи з 2016 року живе своїм окремим життям. Все інше начебто відповідає регламенту.
Тому TDream напевно має рацію, у них якісь особливі авто.

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

292

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

alexei74 написав:

Тему по замене масла в КПП уже обсуждали, что по этому поводу говорит *новый* регламент -- как и старый -- ничего, т.е. масло в коробке менять не надо ))). Консультант Эльфа утверждает что масло в закрытой канистре хранится 5 лет - занавес.
А что нужно делать с маслом в ГУ -- в регламенте только проверка уровня и герметичности -- менять не надо ))).

Ось що говорять про мастило в КПП.  Можна припустити, що це актуально і для ГУ, тому як там жижа для гідравлічної коробки.
https://www.renault.ua/spare-parts/valu … -oils.html

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

293

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Короткий апдейт для історії: пробіг 90 тис. км, зроблено девʼяте ТО. Цього разу вартість робіт і матеріалів на Армі порахували вже зі знижкою для постгарантійних авто віком 5 і більше років, вийшло 3669 грн без паливного фільтра. На наступному ТО рекомендували звернути увагу на стан важелів передньої підвіски, т.к. почали надриватися сайлентблоки, але 10-15 тис. км ще мають проїхати, все решта - без зауважень.

  0

294

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Невдало зловив на трасі камінчик у лобове скло, довелось вдруге за історію машини його замінити.
/upload/iblock/b33/c3lm8wtgbn2p0xw3oij985qrte01ja2h/IMG_0355.jpeg
Ціна питання - 1880 грн сплаченої франшизи в рамках КАСКО, решту компенсувала страхова. Заміна скла у офіціалів згідно акту виконаних робіт - 10245 грн.
/upload/iblock/fd3/j024t111n26u0ne552cop9zdhptgmjz0/Screenshot-2024_03_14-at-17.02.12.png

  0

295 Відредаговано 3ton (2024-11-13 19:06:12)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

На честь повернення форуму до життя трохи оновлю БЖ. Машина все ще в чудовому стані і от вже півроку як тимчасово переїхала жити зі мною та родиною до Польщі.
З виконаних робіт за останній час:
- заміна передніх важелів передньої підвіски + розвал/сходження на Арма Моторс за пробігу 97 тис. км (скоріше превентивно перед довгими поїздками, хоча могли б ще поїздити додаткові 10 тис км) - щось біля 7000 грн
- заміна передніх гальмівних колодок за пробігу 100 тис км, були придбані оригінальні колодки 410604682R за 1500 грн. на Allegro, вартість заміни в неоф. сервісі у Варшаві - еквівалент 1000 грн.
- зроблено ТО у місцевого офіціала DACIA за 757 zl (еквівалент 7741 грн. на той час)
/upload/iblock/72b/4p93ks1kh1xk0tvzshboohf4llgpdg9g/Screenshot-2024_11_13-at-17.03.26.png

Станом на зараз пробіг наближається до 115 тис. і скоро буду робити наступне ТО. Збільшив міжсервісний інтервал, бо переважно машина зараз має трасовий режим експлуатації та середню швидкість понад 60 км/год, тому за моїм підрахунком кількість мотогодин за умови пробігу в 15 тис км цілком вкладається в рекомендовані 250.

  1
Спасибо сказали: сяся, ficus2

296

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Накрутив ще трохи кілометрів, пробіг перевалив за позначку в 115 000 км. Пройдене чергове ТО на станції Renault Warszawa - PGD Puławska, ціна питання - 786 злотих. Зауважень по машини ні в мене, ні в механіків по результатам діагностики немає, то ж їдемо далі

  0
Спасибо сказали: ficus1

297 Відредаговано 3ton (2025-08-07 19:39:43)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Перенесу сюди трохи оновлень з життя авто. В травні виповнилось 6 років з моменту покупки, час летить зовсім швидко.
В червні 2025 пробіг перевалив за 130 тис. км, було зроблено чергове ТО включно з обслуговуванням кондиціонеру (додали десь 20% фреону та зробили дезинфекцію), все разом коштувало 850 злотих (орієнтовно 9700 грн., враховуючи знижку Serwis 6+ для авто віком понад 6 років).

На момент ТО зауважень не виникло, але десь за пробігу 132 тис км довелося зʼявилось легеньке постукування при початку руху та інколи при повній зупинці авто, за підсумками діагностики пішли під заміну кермові тяги, ціна питання - 500 злотих (5600 грн.) включно з регулюванням кутів встановлення коліс.

З незапланованих пригод кілька тижнів тому під час поїздки в Словаччину раптово померла АКБ, при чому в доволі нетиповий спосіб - зупинився на обід після доволі довгої поїздки, а запустити двигун за 40 хвилин вже не зміг - напруга на акумуляторі була 9в. Пощастило швидко "прикуритись" від іншого авто і оперативно знайти магазин з автозапчастинами поруч та придбати нову батарею. Вибір був без вибору, виключно за наявністю товару в магазині, тому було придбано АКБ виробника ERA ємністю 60Ah та пусковим током 540A, ціна питання - 65 євро (3200 грн.) з урахуванням знижки 8 євро за старий акумулятор. Так завершилось життя АКБ з заводу у віці 6 років та 2 місяці, нехай спочиває з миром на переробці).

Станом на зараз маємо пробіг 137 тис. км, машина продовжує справно виконувати свої задачі, тому їдемо далі.

  0

298

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

3ton написав:

З незапланованих пригод кілька тижнів тому під час поїздки в Словаччину раптово померла АКБ, при чому в доволі нетиповий спосіб - зупинився на обід після доволі довгої поїздки, а запустити двигун за 40 хвилин вже не зміг - напруга на акумуляторі була 9в.

Це, як раз, дуже типовий спосіб! У мене так мруть АКБ кожні 3-4 роки! )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

299

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Aprox написав:

Це, як раз, дуже типовий спосіб! У мене так мруть АКБ кожні 3-4 роки! )))

Цікаво, щось мені здавалося, що АКБ має вмирати взимку і не так різко)
Хоча в моїй практиці це вже другий такий кейс, колись так само вмерла дворічна батарея Іста в Ланосі: проїхав маршрут Київ-Одеса, поїхав на пляж і через годину вже поїхати звідти самостійно не зміг, напруга теж була 9в. Але тоді я списав це на брак чи низьку якість акумулятора, бо всі інші жили на тій машині значно довше.

  0

300 Відредаговано Rothmanz (2025-08-08 20:23:07)

Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)

Aprox написав:
3ton написав:

З незапланованих пригод кілька тижнів тому під час поїздки в Словаччину раптово померла АКБ, при чому в доволі нетиповий спосіб - зупинився на обід після доволі довгої поїздки, а запустити двигун за 40 хвилин вже не зміг - напруга на акумуляторі була 9в.

Це, як раз, дуже типовий спосіб! У мене так мруть АКБ кожні 3-4 роки! )))

В мене приблизно так Бош помер. Пару днів їздив нормально, аж раптом після зупинки двигуна двигун не завівся. Але напруга була нормальна, 12,3 десь вольта. Але двигун не крутил зовсім. Перевірили коли купував новий, сказали що банка закоротила.

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0