Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
і що цей скан доказує?
Так и не дошло? Ну и ладно, проехали
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
і що цей скан доказує?
Так и не дошло? Ну и ладно, проехали
TDream, я розумію, що існує ваша думка і невірна. Але все ж таки... Рено рекомендує в усі свої авто однаковий антифриз, то чому ж тоді на нього має бути різний регламент у авто, які експлуатуються в одній країні?
існує ваша думка
При чем здесь думка. Я привел скан из "Листа гарантии и обслуживания" выданного мне в автосалоне при покупке авто. Что не ясно то?
Кроме того, карбоксилатные антифризы, к которым относится и Glaceol RX Type D, ходят до 5-ти лет. Это тоже мне нужно вам доказывать?
TDream, вами було сказано:
У нас регламент 4 года или 120 т. км
Хто такі "у нас"?
Хто такі "у нас"?
У дизельных Сандеро 2 от 2016 г.в. Если конечно вам было трудно глянуть в подписи мою и моего собеседника.
А вы зачем-то вклинились в разговор с необоснованным утверждением типа
А в Україні офіційний регламент по антифризу для всіх автомобілів Рено однаковий.
Теперь понятно что не одинаковый? Вне зависимости от того поняли вы или нет предлагаю закончить. У меня всё. Удачи.
У дизельных Сандеро 16- Если конечно вам было трудно глянуть в подписи мою и моего собеседника.
А інші моделі з мотором К9К до "ваших" відносяться?
Теперь понятно что не одинаковый?
Як я це мав зрозуміти?
TDream, вибачаюсь за настирність. Для роздумів... У вас на скані на гальмову рідину теж регламент 120.
https://www.renault.ua/spare-parts/braking.html
TDream, ну і на останнє. Цей регламент мені вислала служба підтримки клієнтів Renault Україна і наскільки я розумію, він був введений 20-го року і діє на данний момент.
https://cdn.group.renault.com/ren/ua/20 … 810f2.pdf.
на всю модельну лінійку та становить 3 роки або 90 тис.
У "Регламенті технічн. обслуговування для мого автомобіля" про охол. рідину тільки вказано про перевірку рівня та долив її через кожні 4 роки...
Она живет максимум 5 лет.
Дуже дивно, що про заміну охолоджайки у тому "Регламенті..." абсолютно нічого не сказано.
А ось і ні. В Україні регламент по рідинам один на всю модельну лінійку та становить 3 роки або 90 тис.
Модельна лінійка яка мається на увазі? У мене з TDream -- трахтури, у вас -- бензинка-запальничка.
У нас регламент 4 года или 120 т. км
Ви, певне, сплутали з гальмівною?
Модельна лінійка яка мається на увазі? У мене з TDream -- трахтури, у вас -- бензинка-запальничка.
Маються на увазі абсолютно всі автомобілі марки Рено, які експлуатуються в Україні, незалежно від року випуску і моделі. На всі ці автомобілі поширюється єдиний регламент. Цей регламент виробник може змінювати в будь який час. На сьогодні діє регламент, посилання на який я дав. Усі відмінності які можуть бути, як наприклад заміна ременів на 60 або 90 тис., в ньому теж зазначені.
Всі інтервали, які надруковані у вас в керівництві по експлуатації, могли вже втратити свою актуальність. Треба дивитись, що виробник рекомендує на сьогоднішній день.
У "Регламенті технічн. обслуговування для мого автомобіля" про охол. рідину тільки вказано про перевірку рівня та долив її через кожні 4 роки...
Це скоріше мова йде про хладогент для кондиціонеру.
Grim, Ні, саме про охолоджуючу рідину. Про холодоагент там так: "заміна холодоагенту: 120 000 км або 4 роки".
Ви, певне, сплутали з гальмівною?
Не, не спутал. Они антифриз обозвали "холодоагентом". Это некорректность перевода. Слово "Coolant" может переводится и как "охолоджуюча рідина", и как "холодогент".
Кстати, для тормозной жидкости 4 года явный перебор. 3 года - максимум, 2 года - идеал.
Всі інтервали, які надруковані у вас в керівництві по експлуатації, могли вже втратити свою актуальність. Треба дивитись, що виробник рекомендує на сьогоднішній день.
Позвольте вставить свои *пять копеек* по этому поводу))).
Согласно последнего регламента, который Grim на любезно предоставил, срок замены мот.масла с фильтром для бенз.авто 15 тыс.км. В моей серв.книге, которая утратила свою актуальность -- 15 тыс ИЛИ 1 ГОД, а также для особых условий эксплуатации срок замены уменьшили до 7.5 тыс.км или пол-года.
Собственно к чему, если пробег авто за год не превышает 5 тыс.км, то согласно *последнего* регламента замена масла произойдет не через год, как было раньше, а через ТРИ. В новом регламенте оставили пробег в 15 тыс. но убрали *ИЛИ 1 ГОД*, хотя замена ОЖ и ТЖ ограничена и пробегом 90 тыс и по времени 3 ГОДА.
Можно верить в новые супер способности моторного масла ), а можно зайти на ОФ.сайт производителя масла (в данном случае Эльф) - срок хранения масла в открытой емкости 1 год. Тогда возникает вопрос - а что тогда будет с двигателем, если вместо положенных 3 замен масла делать по *новому* регламенту одну? У меня такое чувство, что регламент писали маркетологи. а не инженеры и слепо доверять ему, я бы не советовал.
Тему по замене масла в КПП уже обсуждали, что по этому поводу говорит *новый* регламент -- как и старый -- ничего, т.е. масло в коробке менять не надо ))). Консультант Эльфа утверждает что масло в закрытой канистре хранится 5 лет - занавес.
А что нужно делать с маслом в ГУ -- в регламенте только проверка уровня и герметичности -- менять не надо ))).
Резюме- если вы купили новое авто, обслуживаете его у Офов и лет через 5 планируете покупку нового - не заморачивайтесь этой фигней, расхлебывать ее будет другой владелец))). Если планируете ездить дальше -читайте регламент, подключайте мозги в голове, курите форум и не стесняйтесь задавать вопросы.
alexei74, я нікого ні до чого не агітую. Виник спір і я написав в службу підтримки с простим питанням - які інтервали заміни антифризу. При цьому не вказував ні модель, ні рік випуску авто, ні тип двигуна. На що отримав посилання з регламентом.
І ще один нюанс. В калькуляторі ТО на оф. сайті мотор 1.5 dci починаючи з 2016 року живе своїм окремим життям. Все інше начебто відповідає регламенту.
Тому TDream напевно має рацію, у них якісь особливі авто.
Тему по замене масла в КПП уже обсуждали, что по этому поводу говорит *новый* регламент -- как и старый -- ничего, т.е. масло в коробке менять не надо ))). Консультант Эльфа утверждает что масло в закрытой канистре хранится 5 лет - занавес.
А что нужно делать с маслом в ГУ -- в регламенте только проверка уровня и герметичности -- менять не надо ))).
Ось що говорять про мастило в КПП. Можна припустити, що це актуально і для ГУ, тому як там жижа для гідравлічної коробки.
https://www.renault.ua/spare-parts/valu … -oils.html
Короткий апдейт для історії: пробіг 90 тис. км, зроблено девʼяте ТО. Цього разу вартість робіт і матеріалів на Армі порахували вже зі знижкою для постгарантійних авто віком 5 і більше років, вийшло 3669 грн без паливного фільтра. На наступному ТО рекомендували звернути увагу на стан важелів передньої підвіски, т.к. почали надриватися сайлентблоки, але 10-15 тис. км ще мають проїхати, все решта - без зауважень.
На честь повернення форуму до життя трохи оновлю БЖ. Машина все ще в чудовому стані і от вже півроку як тимчасово переїхала жити зі мною та родиною до Польщі.
З виконаних робіт за останній час:
- заміна передніх важелів передньої підвіски + розвал/сходження на Арма Моторс за пробігу 97 тис. км (скоріше превентивно перед довгими поїздками, хоча могли б ще поїздити додаткові 10 тис км) - щось біля 7000 грн
- заміна передніх гальмівних колодок за пробігу 100 тис км, були придбані оригінальні колодки 410604682R за 1500 грн. на Allegro, вартість заміни в неоф. сервісі у Варшаві - еквівалент 1000 грн.
- зроблено ТО у місцевого офіціала DACIA за 757 zl (еквівалент 7741 грн. на той час)
Станом на зараз пробіг наближається до 115 тис. і скоро буду робити наступне ТО. Збільшив міжсервісний інтервал, бо переважно машина зараз має трасовий режим експлуатації та середню швидкість понад 60 км/год, тому за моїм підрахунком кількість мотогодин за умови пробігу в 15 тис км цілком вкладається в рекомендовані 250.
Накрутив ще трохи кілометрів, пробіг перевалив за позначку в 115 000 км. Пройдене чергове ТО на станції Renault Warszawa - PGD Puławska, ціна питання - 786 злотих. Зауважень по машини ні в мене, ні в механіків по результатам діагностики немає, то ж їдемо далі
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
Згенеровано за 0.185 секунд(и), виконано 91 запитів