376 Відредаговано grapes (2023-08-24 17:26:26)

Re: Рулевые наконечники

В заводському наконечнику пильник зняти неможливо, він без обтискних кілець і сама резина пильника знизу вварена в наконечник.

Стан знятого, прийшлось розрізати


/upload/iblock/d93/n414c91k5ozxksj0ssnm06z81sx6oa0l/20230824_160350.jpg

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0



377

Re: Рулевые наконечники

grapes написав:

В заводському наконечнику пильник зняти неможливо, він без обтискних кілець і сама резина пильника знизу вварена в наконечник.

Стан знятого, прийшлось розрізати


/upload/iblock/d93/n414c91k5ozxksj0ssnm06z81sx6oa0l/20230824_160350.jpg

В мене всі шарові жили рівно до того моменту доки під пильник не попаде вода. Можна при заміні шприщом заганяти змазку під пильник раз не знімається.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

378 Відредаговано grapes (2023-08-25 14:29:11)

Re: Рулевые наконечники

Це що на фото - стояв ще заводський. в ньому пильник без ущільнюючого кільця і якось приварений до металу (незнімається і не обертається ) вода і бруд видно попадали через верх, біля "пальця" він незаварений хоча також без кільця. А стан наявності змазки в новому (пост 375).

PS
руль вирівняв методом : викрутив з наконечника рульову тягу на 2 оберти і законтрогаїв.

/upload/iblock/402/lxjt0loy0khgiddt9sllk61fuetdr7ol/20230824_Rul.nak-.jpg
На сходження не їздив, ... по резині буде видно  gfish . Руль стоїть прямо, їде прямо, при гальмуванні в сторону не йде. Поспостерігаю.

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0