vlad5229 написав:В народі кажуть "долбилка"
Скажу відверто, що не кожен експериментатор наважиться на такі маніпуляції, адже вони можуть спричинити серйозні матеріальні збитки та заподіяти шкоду здоров'ю людини.
vlad5229 написав:бо коли напруга доходить до 15 в і акумулятор починає газовиділення, то не зрозуміло, що робиться в середині,
Кожен володар АКБ мусить знати напевне тип свого акумулятору; а отже, яким струмом та при якій напрузі його тре заряджати, Бо ж напруга заряджання тут--суттєвий фактор. З силою струму ніяких загадок нема: 10%--максимум, 3--5%--мінімум. По напрузі тут суттєвий розкид: від 14,2 В до майже 17... У мене звичайна "класична" АКБ, тому опісля чергової нетривалої поїздки по місту я підіймаю капота, під'єдную АКБ до ЗП (зарядний пристрій) з напругою у 14,18 Вольта та забуваю про це аж до наступної поїздки, коли мені тре опустити капота. Все. Напруга, вище за 14,2 Вольти призведе до погіршення фізичних кондицій "класичного" свинцево-кислотного акумулятору. Силу струму ЗП виставляє самостійно у межах 2,5--3% від номіналу ємності АКБ.
Раніше, за відсутністю ЗП ("лабораторника") я користувався підзарядним пристроєм (безтрансформаторним), котрий генерує 14.2 Вольта та має обмеження по силі струму у 0,4 А (коли АКБ повністю заряджається, струм падає до "саморозрядного", приблизно до 60--80мА, з урахуванням живлення БК та ЕLM327).
З таким постійним обслуговуванням своєї батареї ви забудете термін "сульфатація".
vlad5229 написав:акумулятор починає газовиділення
Це ознака повної зарядки АКБ (при даному її стані, тобто, її ємності).
ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
0
Спасибо сказали: jasonua1