26 Відредаговано жвакогалс (2023-11-02 11:15:18)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

alexei74 написав:
RUNO написав:

Поки одну заряджає ДБЖ, іншу ЗУС

подскажите пожалста, какое время зарядки у ДЖБ и у ЗУС, ток зарядки порядка 7А, правильно?

Якщо після відключення інвертор відпрацював якийсь час, відразу при появі напруги ставлю на заряд макс.6-7а ЗУС на 8-9 годин. Якщо є можливість наявності електроенергії довго - 2,5 - 3 а до упору...
Якщо відпрацював по максимуму а електрику не дають, відпрацьований АКБ вкидаю в "жигу 2107" прикурюю від другого і на півгодини ХХ , потім в магаз (зазвичай що-небудь з продуктів ...) прокотився. Далі по обстановці та необхідності другої на інверторі...
Ну якщо вже зовсім хрінова, тоді тільки на мобілки заряд від прикурювача в авто.
Це колись у селі, а колись у Харкові то за обстановкою...
Хоча минулої зими через три години відключався інтернет, а ще через три і мобільна мережа лягала...

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0
Спасибо сказали: alexei741



27 Відредаговано Лево (2023-11-02 14:21:57)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

З опиту минулої зими:
в мене інвертор 1кВт чесних, два аккума по 40А гельки.
Спочатку користувався почергово, розрядив перший, потім другий. - вистачало на 3,5-4 години.
Потім забив й поставив в паралель - ситуація та ж сама, тільки плюс в тому, що я потім їх двох ставлю на зарядку одночасно. Коли переходив на генератор.
На цю зиму, додатково, ще взяв EcoFlow - зарядка за 1 годину рулить.
p.S. Зарядки окремі, автоматичні для гельових аккумів.  Комутую все через автомати та дріт 10 мм.кв.

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0
Спасибо сказали: жвакогалс1

28

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс написав:

відпрацьований АКБ вкидаю в "жигу 2107" прикурюю від другого і на півгодини ХХ

зарядку EcoFlow от авто, на случай долговременного отключения светы,  планирую немного не так))).
Установить в авто повышающий преобразователь 12В на 24В (https://greenchip.com.ua/35-0-856-0.html), и от него заряжать EcoFlow либо во время поездки, либо на ХХ, благо гараж в 5минутах от дома.
Моб.инет также пропадает через 3 часа))), сеть живет дольше.

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0
Спасибо сказали: жвакогалс1

29

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Я на цей сезон інвертор замовив с Алі але поки його не ганяв не було необхідності сподіваюсь і не з'явиться..

  0

30

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

RUNO написав:

автомобільні АКБ за AGM технологією на 70 ампер розмірами, що підходять до Логана. Це зручно.

Привіт. Наскільки гормально наш генератор готовий до заряджання таких АКБ?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

31 Відредаговано Migen (2024-01-22 21:27:51)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

del

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0