Тема: Дхо
Хтось пробував відключати дхо при включенні повороту,і чи це реально зробити ,sandero 20року.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Хтось пробував відключати дхо при включенні повороту,і чи це реально зробити ,sandero 20року.
sani написав:OKurylyshyn написав:Я ставив дальній в півнакала, правда не в Логан. Все працює.
https://comfortms.com.ua/product/blok-upravleniya-dho/Я також тут купував, але є одна невеличка проблема. Періодично, десь 1 раз на тиждень, а буває й рідше, не вмикаються фари з першого разу, після того як завів машину. Вмикаються, якщо заглушити, а потім знову завести машину. В когось таке буває? Це проблема даного контролера чи це яксь проблема в моєму авто? Можливо, це пов'язано з падінням напруги на акумуляторі?
Можливо це пов'язано з алгоритмом зарядки акумулятора. В мене наприклад після запуску двигуна не завжди відразу іде зарядка. Це добре видно по яскравості фар. Там якийсь свій алгоритм.
Коли холодно, то ремінь генератора може пробуксовувати якийсь час після старту доки не прогріється від тертя, якщо вставити вольтметр в прикурювач то видно як напруга росте повільно в мороз.
генератори у нас з керуванням, підтримують 12.8 якщо акб заряджено на 90%
У крого у вас? Лично я не видел напруги ниже 13,8В по БК (а вообще оно 14-14,5В), даже после стационарного заряда аккумулятора.
И да, напруга бортсети на моей поднимается плавно после запуска. Особенно заметно при запуске холодного двигателя.
логан 2 - (2021.12.28 народження) , 1.0 двигун, навіть сьогодні спостерігав коли прогрівав ввечері авто, завів 12.6 тримає стабільно, акб 90%, авто прогрілося до 40 градусів, заряд 12.6, ввімкнув фари плавно піднялося до 14.5
1.0 двигун, навіть сьогодні спостерігав коли прогрівав ввечері авто, завів 12.6 тримає стабільно, акб 90%, авто прогрілося до 40 градусів, заряд 12.6, ввімкнув фари плавно піднялося до 14.5
Щоб добитися хоч якихось прийнятних ТТХ з вашого двигуна,виробник змінив алгоритм управління генератором. Комп,при найменшій можливості, мінімалізує нагрузку на двигун.
Щоб добитися хоч якихось прийнятних ТТХ з вашого двигуна
Мені здається, що то заради екології та економічності...
Бо ТТХ там, що з генератором, що без... )))
Yeka написав:Щоб добитися хоч якихось прийнятних ТТХ з вашого двигуна
Мені здається, що то заради екології та економічності...
Бо ТТХ там, що з генератором, що без... )))
Цілком згоден. Євро 6. А для керування зарядкою на акумуляторі стоїть резистор для вимірювання струму. Якщо скинути з нього клему, напруга відразу підніметься до стандартних 14.25В.
підніметься до стандартних 14.25В
Ладно, і я трохи поофтоплю. Ніколи (ані літом, ані взимку, ані на холодний, ані на гарячий двигун) не бачив якихось інших показників напруги, окрім 13,9 ... 14,21 В. В основному вона коливається біля 14,1.Додам, що акум. батарея моя постійно заряджена, бо опісля кожного виїзду з гаражу ставлю її на підзарядку.
цікавий іще один факт, я постійно повертаюся з роботи ввечері, по дорозі затяжний схил, біля 2 км, так от якщо спускаюся без передачі на холостих через невеликий час напруга падає до 12.8 навіть з включеними фарами.
Якщо гальмую мотором, моментально піднімає до 14.8, використовуючи енергію гальмування для максимального заряду батареї, я зпочатку дивувався, гальмуєш мотором, якась секунда і наче вмикається горний тормоз, хоча ніякої заслонки як на дастерах немає, також гальмування мотором використовується в роботі кондикціонера, піднімає тиск до максимуму, на схилі
toliasyk написав:Доброго здоровя всім. Може хтось ставив на логан ДХО дальне світло в пів накалу.Скиньте посилання де можна купити даний контролер. А може хтось може зробити таку річ у Львові?
см. здесь
http://drl.cc.ua/index.html#one
Дякую за інформацію. Блочок надіслали швидко. Поставили на логан в офіційному сервісі Рено. Все працює як описано в інструкції .
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Згенеровано за 0.163 секунд(и), виконано 93 запитів