151

Re: Проблема з ГБО

І так друзі я тут! Отже замінив я прокладки впускного колетору. Перед заміною вимив його. Відимити його то ще та була забава. Власне відмив, замінив, повернув все назад і чек перестав мигати, але ж я поставив собі PyClip, та й хлопки з вихлопу нікуди не ділися. Копоче по прогі після заміни були пропуски, 0.39%-0.78%, ну візьми і забий на них. Ні вирішвив трохи піжтягнути гвинти на колекторі і х...к пропуски стали більшими, тому довелося ще раз всі гвинти відпускати і перетягувати, то на ходу 0 пропусків, на холостому на прогрітий як було 0.39-0.78 так і є, а на холодну при заводкі двигуна може ствртанути з 5% і падає до заповітних 0.78, а може з 16% ( мигає чек, пропуски на перший котьол). Пропшикував і наше не має по стику впускного з головою, проте явно є на врезкі газу на перший циліндр. Врізку, викручував, посадив на фіксатор різьби, ну б... не через шданга же газового воно підсасує. Та й є така підзра що колектор типу кривий ( площа прилягання до голови),  бо якраз в районі пкршого циліндру я найбільше бачу прокладку. Знову ж як його нормально вижати я хз? Бо якщо ще верхні гвинти вижати можливо, то нижні, особливо крайню гайку що під пкршим циліндром х...й добре вижмиш. Походу тре ще раз знімати і певно герметоса наносити. Чи хз. Які думки з цього приводу?
https://i.postimg.cc/3Jr9G5ph/20240206-151608.jpg
https://i.postimg.cc/7hH1S059/20240206-151623.jpg

https://i.postimg.cc/KzyDvdFd/20240206-172307.jpg

https://i.postimg.cc/vBLL13ZD/20240206-173658.jpg

https://i.postimg.cc/SxJrZ6Dt/Screenshot-20240219-213450-Py-Clip.jpg

https://i.postimg.cc/Sx3GHnPQ/Screenshot-20240224-220447-Py-Clip.jpg

https://i.postimg.cc/8Py4BKB6/Screenshot-20240224-220716-Py-Clip.jpg

  0



152

Re: Проблема з ГБО

Короче зняв впускного колектора ще раз, перевірив прокладки типу цілі, не розплющені, як нові. Поперекидав місцями і виходить що вони одноразові, бо як поставив то пропуски без прив'язки до котла були 0.39-0.78. А після вище згаданих маніпуляцій може після ночі бути і 6-7% без прив'язки до котла, а як газанув на холоду скакнуло до 19% але бортовий помилку не зафіксував і за секунди впало до 6% і дуже швидко до 2.53%, а при прогріві до 90° до 0.
Виходить їх треба ще раз міняти? Ставив Елрінг. Хто міняв то на які? Нижще трохи скрінів

https://i.postimg.cc/B6m28csH/Screenshot-20240302-124101-Py-Clip.jpg

https://i.postimg.cc/CM6jSNcV/Screenshot-20240302-125511-Py-Clip.jpg

https://i.postimg.cc/hvhTVzPw/Screenshot-20240302-130332-Py-Clip.jpg

https://i.postimg.cc/Rh8fdSW0/Screenshot-20240302-130341-Py-Clip.jpg

  0

153

Re: Проблема з ГБО

liberal2005 написав:

Ставив Елрінг

Я тоже

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

154 Відредаговано liberal2005 (2024-03-10 03:22:28)

Re: Проблема з ГБО

Друзі майте на увазі прокладки впускного колектора одноразові. Ну як одноразові? Прставив, вижав і якщо ще раз знімаєш впуск, то міняй прокладки, бо з тим самим зусиллям без динамометрич ключа колетор ви вже невижмите. Тому або нові прокладки, або герметос, хоча куди його там пхати. Замінив ще раз прокладки ( попередні після трьох вижимів стали на 1мм, тоньшими ніж нові). Доречі по мануалу вижимаються з зусиллям 28 Н·м, але динамометричного ключа не маю і взяти у кого не було. Поки складно сказати чи вирішив проблему. Але прокладки впускного колектору нові ( Елрінг), прокладка дроселя нова (Рено), прокладки форсунок нові (Елрінг), але ту рампу вже стільки разів знімав, що певно тре буде ще раз замінити. Отже годину катав, години 1.5 на холостому стояв чек не мигав ( лише як після заміни стартанув), по циліндрам пропусків нема, але лічильник бачить 0.78% пропусків.
Перед другою заміною прокладок перепровіряв зазори клапанів, типу були впуск-0.15 і випуск 0.3, однак щупи якось вільно ходили, що аж на впуск 0.2 заходив, проте не рухався, а на випуск заходив 0.35. Поправив зазори. Впуск залишив - 0.15 однак щоб щуп туго ходив, а випуск 0.25 і щоб щуп туго ходив, суоріш за все перестарався бо МАП відразу став з 0.34-0.36 до 0.38-0.39, після заміни прокладки дроселя став стабільним 0.37-0.38, після другої заміни прокладок впуска став на бензі 0.36, а на газу 0.37.
Став рівним час вприску, бензофорсів, при роботі на газу +-3.20, на бензі +-3.40 ( до другої заміни прокладок впуска був однаковим як на газу, так і на бензі однак коливавася від 3.20 до 3.40мс. Крім того короткострокова корекція в середньому на газу - 14, а на бензі типу +14. ( до газомозгу ще не підключався). Довготермінова +3.9. По PyClip в тих трьох корекціях ніц не розумію.
В планах перепровірити всі покази після простою, якщо все гут, то ще раз перепровірити зазори клапанів ( явно трохи пережав впускні), Ну і подивитися, на карти, бо певно газовв пішла на холостому трохи в бідну ( надіюсь убрав пісоси, але не мав чим бризгати - зї....ся купувати ці очисники). Проте триматиму вас вкурсі.
П.с.: я вже цей впускний без ями знімаю за 20-30 хв. Ще разів 2 знімлю і з закритими очима зніматиму))))

  0