Re: SANDERO STEPWAY 1.5D 2022p.
Є бажання порівняти таку саму машину без такої часткової шумки, з моєю. На сприйняття різниці. А ще порівняти штатні динаміки з більш просунутими, але без саба. м. Харків.
В мене стоять штатні динаміки.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → SANDERO STEPWAY 1.5D 2022p.
Є бажання порівняти таку саму машину без такої часткової шумки, з моєю. На сприйняття різниці. А ще порівняти штатні динаміки з більш просунутими, але без саба. м. Харків.
В мене стоять штатні динаміки.
Купив оригінальні диски, штампи по 2365 гр. Замовив резину, чекаю. Хочу щоб було два комплекти, і міняти зиму на літо самому, без мороки. З роками гроші по любому відібьються і піде в +)).
Довго обирав диски. Гарні - дуже дорогі. Неадекватно просто дорогі. Окрім краси, + більше немає ніяких. Ні по вазі ні по міцності, а по ремонту і фарбуванню , тільки мінуси.
Рідні ковпаки досить красиві, майже, та не майже а ніхто не помітив що це ковпаки на штампах, поки не сказав. І то , не вірили. Думали що то литі диски.
Так що останній аргумент за литі диски, краса, зійшов на нівець. Понти мене не цікавлять.
два комплекти, і міняти зиму на літо самому, без мороки. З роками гроші по любому відібьються і піде в +)).
У меня аналогично. И на прошлой машине тоже (лето - литье, зима - штатные штампы). А на Степчике лето - штатные, зима 15-е штампы с резиной 195/65R15.
Еще год-два и точно окупятся ))
Купив оригінальні диски, штампи по 2365 гр. Замовив резину, чекаю. Хочу щоб було два комплекти, і міняти зиму на літо самому, без мороки. З роками гроші по любому відібьються і піде в +)).
Довго обирав диски. Гарні - дуже дорогі. Неадекватно просто дорогі. Окрім краси, + більше немає ніяких. Ні по вазі ні по міцності, а по ремонту і фарбуванню , тільки мінуси.
Рідні ковпаки досить красиві, майже, та не майже а ніхто не помітив що це ковпаки на штампах, поки не сказав. І то , не вірили. Думали що то литі диски.
Так що останній аргумент за литі диски, краса, зійшов на нівець. Понти мене не цікавлять.
Что бы "отбить" стоимость Ваших дисков, на цене шиномонтажа, понадобиться 10 лет. И это не считая стоимости балансировки, которую неизбежно придется сделать несколько раз. Несомненно, это удобно, в плане независимости от шиномонтажа, но, с точки зрения экономики, не интересно. Разве что диски достались при покупке авто ( исключительно мое, субъективное мнение).
paveldne, їх можна ще й продати.
20- ть років тому, я купував Таврію за 12000 гр. Що зараз можна купити за 12 т. гр?
Таврію зараз можна продати більше ніж за 12 000гр. Після 20 років експлуатації. Якби ті 12 т гр лежели під матрасом, що б зараз на них купив? Ну так, диски на сандеро. Так що вигідно, зручно. Єдине, місце для зберігання потрібне.
Єдине, місце для зберігання потрібне.
Для зберігання грошей, чи дисків? А якщо серйозно, то трохи некоректно ціни в гривнях наводити.
с точки зрения экономики, не интересно.
А мне интересно. Один диск R15 стоит 1500-2000грн. Комплект - до 8000грн. Одна переобувка, по отзывам, стоит ~ 1000грн. Переобуваться нужно два раза в год, т.е. 2000грн. Результат - за максимум 4 года диски окупаются. Кроме того ты не зависишь от шиномонтажек, не теребишь резину и диск при каждом шиномонаже, балансировка нужна не каждый раз, а раз в 10ткм наката колеса. Когда сам меняешь колеса есть время осмотреть арку, подвеску, резинки, тормозные шланги и т.д. и т.п. Лично у меня всегда было два комплекта колес. И гараж )
TDream, Дуже часто питання в тому, що просто нема де її зберігати на дисках. В мене кум, у нього є можливість купити диски, але не купляє по цій причині, бо просто 17 колеса на дисках, від 2-х машин просто нема де зберігати
20- ть років тому, я купував Таврію за 12000 гр. Що зараз можна купити за 12 т. гр?
20 років тому 12к грн було трохи не саме, що зараз...
Masster написав:20- ть років тому, я купував Таврію за 12000 гр. Що зараз можна купити за 12 т. гр?
20 років тому 12к грн було трохи не саме, що зараз...
100% я навіть в кредит не міг собі її дозволити.
Добрий вечер!
Я в 2019 брав собі на зиму штамповані диски на 15. Тепер літо - рідні титани, зима - залізо.
Брав нашого виробника по 236 грн., як зараз памятаю.
Один недолік ржавіють, бо лежать в прогрібі. А резину брав по 1010 Федерел.
Плюс незалежность від шиномонтажа в період довжелезних черг.
А ще для комфорта купив домкрат на 2т. підкатний та ключ динамометричний. Загалом повний шик.
Купив оригінальні диски, штампи по 2365 гр. Замовив резину, чекаю. Хочу щоб було два комплекти, і міняти зиму на літо самому, без мороки. З роками гроші по любому відібьються і піде в +)).
Довго обирав диски. Гарні - дуже дорогі. Неадекватно просто дорогі. Окрім краси, + більше немає ніяких. Ні по вазі ні по міцності, а по ремонту і фарбуванню , тільки мінуси.
Рідні ковпаки досить красиві, майже, та не майже а ніхто не помітив що це ковпаки на штампах, поки не сказав. І то , не вірили. Думали що то литі диски.
Так що останній аргумент за литі диски, краса, зійшов на нівець. Понти мене не цікавлять.
Прийшла резина, зібрав, поставив. Резина з не дорогих "Дипломат". Бо багато не їздю, постаріє швидше ніж зітреться. Щоб оцінити її на зчеплення з покриттям, треба бути лабораторією, тому нікому не вірте що пишуть - Лід, сніг тримає... І таке інше. Треба їздити з розумом. Зима є зима, на швидкості ожеледиці і не видно на асфальті. Чорне та і чорне.
Шиномонтаж з їх ніпілями 650гр.
Якщо хтось ще хоче купити зимову резину, то у рено акція і можна купити нокіан 22 чи 21 року ( не пам'таю) вже на легкосплавах, побалансовану по 4500 гр. 205 55 R16 4x100
Недорогі не брендові шини від брендових відрізняються складом самої гуми. Дешеві шини переважно є тяжкі, через що буде більша витрата палива, вищий рівень шуму ну і гальмівні властивості гірші..
Купив карпет самоклейка, (280гр кв) оклеїв зад багажника.
Поставив зворотний клапан на омивайку вітрового скла. Ззаду ставити не став, бо вирішив що треба знімати бокову панель. Треба було ставити коли робив шумку даху, але все не охопиш. Я і так намагався все робити гуртом, і шумку, і антикор, і антискрип, і плівку і ще багато чого, а про цей клапан я тоді ще не знав.
Купив і встановив Т образну резинку, щоб закрити щілину на з"єднанні тонеля і торпеди, бо якщо щось туди впаде, невідомо як потім діставати. Картка наприклад. було
стало
Диски на резині промазав дінітролом для днища 4941. Також промазав барабани, і частково, де дістав, поворотний кулак.
Не подобається мені іржа там.
Звернув увагу, що за одну зиму, досить суттєво вкрилася іржею вихлопна труба. Невже оце так ржавіє нержавійка?
Диски на резині промазав дінітролом для днища 4941. Також промазав барабани, і частково, де дістав, поворотний кулак.
Не подобається мені іржа там.
Звернув увагу, що за одну зиму, досить суттєво вкрилася іржею вихлопна труба. Невже оце так ржавіє нержавійка?
Це намазування виявилось марним. Вже з'явились цяточки іржі через антикор на дисках. Хоча вони лежать в сухому гаражі. Перед обробкою милися на автомийці. Всеж таки Дінітрол гівно!
З'явилась іржа на глушнику. Хоча він наче б то з нержавійки. Але магнититься. І взимку іздив мало і лише одну зиму.
Вирішив пофарбувати глушник термостійкою фарбою.
Зачистив, покрив ортофосфорною, через 30 хв. змив хімією з автомийок, промив чистою водою, обізжирив, пофарбував.
Зворотній клапан на омивайку заднього скла, вирішив не ставити. Багато чого розбирати, і для чого??????? Я ще жодного разу не користувався нею! Думаю і не буду.
Masster,нема там нержавійки. Вихлопна з алюмінізованним покриттям.
Masster,нема там нержавійки. Вихлопна з алюмінізованним покриттям.
Не може бути. Не та структура. І потім, алюмінізована сталь, навіть Босалівська, що на Таврії, не іржавіє на чистих поверхнях, де немає швів, сварки. Навіть і через 5-6 років. Це інтенсивної експлуатації. А тут дизель. Він і гріє не так сильно. І потім , іржа. Вона була чисто поверхнева. Як присохший бруд. І легко зчистилась дрібною шкуркою.
Хотів ще ставити сітку на віконце вентилятора салону. Вивчивши питання, зрозумів, що вона там і нах. Не потрібна. Повітря йде спочатку через салонний фільтр. При його заміні трошки пилососа і все добре.
А ще подивився рекомендації по сітці в бампер. Це просто треш. Дехто навіть пояснює, що вона стає непроникною на швидкості. Можливо що і так. Але тоді і сам радіатор стає не проникним для повітря. А вже за радіатором кондея, тоді і зовсім сумно має бути. Бо він стоїть першим, перед основним радіатором.
Думаю що для цоьго випадку стоїть вентилятор.
І саме найгірше, це цей вентилятор буде частіше працювати. Але враховуючи мухву затримпну сіткою, думаю що ця різниця якраз і компенсується чистотою радіатора.
А ще, коли це питання свіже, в голові, звернув увагу на те, що у Таврії , отвори перед радіатором, значно крупніші. І ніякої сітки. І 21 рік по грунторці, трасі, по полях з цурпалками в мій зріст... і все добре з радіатором.
Тобж сітка, це лохотрон, якщо ставити десь у когось, за великі гроші.
По таких хащах їзде Таврія, що і колію не видно, і поки що все добре з радіатором.
Сітка в бампер річ необхідна. Logan MCV, 10 років без сітки, заміна радіатора кондиціонера.
Сітка в бампер річ необхідна. Logan MCV, 10 років без сітки, заміна радіатора кондиціонера.
Це наслідки впливу солі? Сітка не дуже врятує.
Захист знизу стояв? І в Таврії, радіатор точно не виходжував 10 років. Протікав.
Маю два авто, на першому попередній власник встановив сітку одразу - радіатор цілий. На другому дрібні камінчики і піскотструй повибивали соти. Не думаю, що сіль тому вина. Захист стояв завжди.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → SANDERO STEPWAY 1.5D 2022p.
Згенеровано за 0.171 секунд(и), виконано 94 запитів