- А ось вам і новини. Ніссан, схоже, скоро - все. Вчора вони опублікували фінансовий звіт за 24 рік. Майже 33 мільярда юанів втрат за 2024 рік, більше 20000 працівників буде звільнено і планують закривати мінімум 7 заводів. Ось вам і боротьба з ринком Китаю…
Зате знайшов у дворі два нових Кашкая( хто їх бере той е Power з 3 горшками хз), та один новий Nissan Aria електричку, але з китаю,бо офіційно не продають, з ієрогліфами і ті. Мабуть сезон "все продаю бо скоро гаплик" впливає на ціни. Дізайн нового Кашкаю як на мене гарний, а ось електрички Aria якись занандто футурістичний але гарной все одно. До речі в е Power кашкаї, 3 горшки двигун зі змінним ступенєм тиску, який визнаний самим проблемний, ненайдійним , неремонтопригодним, складним в америці та й у світі ( його ж сують і в Rogue типу X-Trail тому його ніхто не купує зовсім в Штатах зза ненадійності, reliability), але дуже цікавим з точки зору інженерії, бо ідеї там цікаві, але виконання як завжди, поки обкатають на клієнтах, то вже ДВЗ здохне, одні електрички залишаться у світі та ще й китайські авто мабуть, які дуже сильно давлять на ринок. Багацько став зустрічати Zeker електричок китайських в Києві, прямо топ лакшері на вигляд, великі авто, с запасом 500+ до 700км. Схоже майбутньє якщо воно буде принаймні у нас, за елекричками. Якщо у китайців запаси ходу вже 700км як майже норма, то це вже далеко не 200км, ще подолають швидкість зарядки і про ДВЗ забудуть зразу. А от Пежо наче всюди став тикати дизеля читаю, як розробили ото мочевину в бак, та Євро 6.2 стандарт, то у дизелів у Пежо прямо друге дихання відкрилось.
Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
0