Re: Летняя резина: советы, отзывы
Мене цікавлять графіки, де можна подивитись метри, секунди.
До вищесказаного ще додам, що в вищезгаданих маркетингових (ІМХО) тестах, ми бачимо порівняння по різним параметрам, на кшталт тест гальмування на мокрому асфальті. І якщо у "лідера" теста (Контік, Нокіа, Мишлєн) скажемо показник 49м, то у аутсайдерів тесту 50-51м. То чи це суттєво? - це з однієї сторони, а з іншої сторони - які умови випрубовування? Наприклад зимові випробовування, коли Брідж показував в одних тестах показував лідаре, а в інших аутсадера. Апричина у тому, що Брідж (і не тільки він) потребує обкатку, щоб відкрились ламелі. Ось і 2 випадки, коли тест заоохочений продвинути Брідж, то він його виставить обкатаним, а кщо таст заоохений в другому бренді, то обкатані покришки він поставить саме того бренду.
До чого я веду? - ми сліпі кошенята, споживачі реклами, а стосовно смої резини, то вона +/- однакова, з урахуванням шумності, колійності, міцності боковин, кількістю шарів корда, малюнком протектора. Таким чином, оком видно і руками відчутно що ти купуєш. І пофіг та сіліка та інші видумки, які в саме твою партію не факт, що і додали.
Відсутність українських досліджень це великий, ключовий мінус для нас. Але це стосується далеко не лише резини. Це стосується всіх сфер нашого життя.