Sivil написав:Игорь Петрович1 написав:Всю систему промывать очень просто через пробку на верхнем патрубке . На пробку одевается шланг ,через который выгоняется жидкость,заводится мотор,сначало малый круг ,а потом термостат открывается и большой круг. В расширительный бачок одновременно доливается промывочная жидкость.
Можна трохи детальніше? Тобто злив/видув весь антифриз ,залив рідину для промивки, проганяв на відкритому термостаті . Що далі? Куди осяде вся каламуть з системи?
Зливати перший раз антифріз через нижній патрубок,багато бруду вийде.
Потім знову залити-злити-видути рідину для промивки ,і так поки чистенька вода не буде,щоб помічник безперервно доливала рідину у бачок,щоб не хватонули повітря,а з системи через пробку зразу виливати. Але багато бруду зливається з радіатора,треба від'єднувати нижній патрубок ще раз перед заливкою антифріз свіжого
Водительское удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988 Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
0