faust написав:Доброго дня.
Знавці ,а підкажіть таке питання в мене на логані 1.4 2008 року рейстайлінг стоїть КПП jh1053, вона загуділа знову, зараз я вибираю б/в і стикнувся з таким нюансом що продавці кажуть що КПП jh3055 така сама як і jh1053.
Чи правда це і jh3055 стане без проблем.
А від якої моделі вона? Якщо інше маркування, значить інша коробка. Кріплення, посадка фланця може бути ідентична, але скоріш за все різниця в співвідношенні зубців головної передачі. При встановленні такої коробки трансмісія не відповідатиме оптимально моментно-оборотистим характеристикам двигуна і щось буде зношуватися...
jasonua написав:faust, можна поцікавитися, а від чого загуділа?
Який пробіг? Яке масло заливали і з яким інтервалом міняли?
Зазвичай пишуть, що можна не міняти мастило весь термін служби агрегата.. Але радять кожні 100 тис.. Я свого часу стреманувся і поміняв десь на 190 тис. Мастило витікало чисте.. Так що цим можна не перейматися, на дні картера є навіть магніт для виведення металевих інородних тіл, щоб не потрапляли між шетернями..
У свою чергу, якщо у автора поста б/в машина, і він не знає що траплялося, то зазвичай проблеми йдуть від масляного голоду, який у 99% випадків спричинений витоками мастила внаслідок пошкодження гофри пильника півосі (там нема окремого сальника, як рветься внутрішня гофра масло витікає). Якщо коробку розкривали та щось міняли в ній, типу синхронізатора або підшипника, то вона гудітиме сильніше, бо картер коробки може бути зібраний на герметику чи новій прокладці, внаслідок чого змінитися зазор між зубами. Я читав методику регулювання аналогічної за компонуванням коробки Фольксах - там спеціальний штатив для замірювання люфтів валів, таблиця зазорів та підбір підкладних шайб на вали із кроком 0.05 мм. Це ідеальні лобраторні умови. якщо коробку перебирали в гаражі, то гул збільшиться, навіть при вже справному агрегаті..
Ще у автора поста може гудіти невідремонтована коробка, яку він вирішив замінити..Так думка замінити на цілісну б/в на мою думку найкраща, але несе певні ризики.
Ще як варіант. якщо Ви впевненні, що там сталося, розібрали, замінили підшипник, наприклад, то можна налити трансміссійне ХАДО. Все середовище коробки омивається мастилом, тому ХАДО заповнить напиленням вищербленості на деталях підшипників, зубців і коробка працюватиме тихіше.. Якщо справа тільки в технологічних зазорах між шестернями, то коробка , ревучі шестернями може ескплуатуватися без проблем дуже довго..
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0