Вилікував сьогодні свист. Думав що то від насоса ГУРа. Виявилося що все через ремінь аксесуарів. Чувирли з Перова всучили 5П1115 (щось довго шукали в діалоджисі). 5П1115 довгий. Натягнути його не можливо, не вистачає ходу натяжного ролика. Вставив 5П1100. Саме те що треба, регулювальний гвинт закручений до половини.
Про ринок Перова скажу що там сидять одні здирники. За те гамно що зняв стребували мабуть 180 грн. Точно таке саме у автомагазині місцевому віддають за 95. За новий бошевський віддав 90 грн. Такі справи...
Пробіг 226 тис. Машину почало кидать після 110 км/год. Діагностував люфт правого ступичного підшипника. Цікаво що шуму від нього не було зовсім. Новий получився NSR в коробці FAG
Заміна проходить дуже просто, якщо є інструмент))) Значить відкручуємо шарову, стійку, наконечник, ступичну гайку, супорт гальм (на гачечок підвішуємо до пружини) і в руках маємо вихідний матеріал. Вибиваємо ступицю з поворотного кулака. Тільки упор робимо не в ступицю (на фото), а в кулак (район затяжки шарової)
Пару разів треба добре улупить 1,5 кг молотком.
Те що відбили, встромлюємо у лещата
І робимо пропил болгаркою у кільці від підшипника. Можна зробити два і більше, але обережно щоб не напиляти лишнього і не порізати ступицю.
Потім берем зубило, ставимо у пропил і тим же молотком 1,5 кг. гасим.
Знімаємо стопорне кільце
А далі фото закінчилися)))
На словах все виглядає так. З Поворотного кулака випресовуємо залишки підшипника. Беремо ці залишки (обойму) проточуємо краї так, щоб ця обойма вільно проходила трошки нижче площини стопорного кільця. Ставимо новий підшипник на поворотний кулак для запресовки (я промазав вн. поверхню кулака салом щоб краще ковзало при запресовці). І проточеною обоймою, як проставочкою давимо. Ставимо на місце стопорне кільце. Ступицю запресовуємо так само тільки давить треба на внутрішню втулку підшипника через якусь другу проставку... Збираємо в зворотньому порядку.
Також виявив що порвався пильник правого наконечника рульового. Зняв, промив, напхав змазки, причепив цілого старого...
а як саме діагностували несправність? Як кидало (зі сторони в сторону чи як?)
Беретеся руками зверху за колесо (машина просто стоїть) і шатаєте. Якщо щось стукає то варіантів два шарова і підшипник. Щоб не ковбасить всю машину разом, можна піддомкратить потрібне колесо і легенько пошатать колесо по вертикалі. Як стукає при шатанні по горизонталі то більш за все наконечник...
Давно нічого не писав. Але наворотив багатенько... Пробіг 241 тисяча. Ще у вересневий період, за сприяння відомого вишгородського "дяді Васі" та його матеріально-технічній базі, зробив планове ТО. Фільтра, мастило (Хадо 5в30); пишуть що з ревіталізантом таке інше. Але консистенція у нього рідкувата. "Дядя Вася" взагалі мало в обморок не упав коли побачив що на лійці нічого не залишилося, все як вода до мотору збігло. Останні пару років турбував запах тосолу у салоні в перші хвилини роботи пічки, отож вирішив побороти цю проблему. Добирався до радіатора пічки, попередньо переглянувши відео
Як видно нічого критичного, але ну його к бісу дихати парами і заробляти якусь болячку. На заміну було придбано Ніссен з річною гарантією. Дякувати Сашику AZ74 за підбір, терпіння і 20-ти гривневе фінансування і акт придбання з/ч. Взалі Сашик людина широкої душі, по дзвінку покинув працю, прийшов до магазину, додав грошей, купив, а я в цей час сидів у автівці, якоби не було де запаркуватися. Сама заміна не така вже й складна, розкурочив "приборку", відкрутив пластину і доступ до радіатора відкритий. Так як в обратку пічки врізана електрична помпа, дунув у трубку усією міццю своїх легень, правда трошки нализався тосолу, аби вигнати рідину з радіатора і менше налить її у салон при демонтажу. Разом із радіатором замінив фільтр салону. Встромив Вікс.
Далі відео для затравки.
Питання:"Для чого мені ця авантюра?" ХЗ, напевно щоб сумно не було... Місце встановлення.
Пробурлавить отвори під болти, довелося лише на верхні кріплення, у лонжероні вже були готові заводські дирки із заглушками. Датчик температури у нижньому патрубку радіатора, то самопальна 1 швидкість вентилятора охолодження радіатора, так як у мене база. Опір поставив від Ланоса і прикрутив до дефлектора радіатора. Попередня схема доповнилася...
Алгоритм роботи: Вмикається кнопавкою на таймері, імпульсним мінусом чи плюсом, власне таймером. Запускається помпа, проганяє тосол. В цей час піч запускається і гріє тосол до 70 градусів. Потім переходить в режим підтримки. Час роботи пічки задається таймером від 10 до 120 хв. Якщо піч перегрівається, перестає подаватися пальне - вимикається після продувки. Станом на сьогодні залишилося прокласти паливну магістраль і врізати паливозабірник у кришку бензонасоса. При тестовій роботі (пальне смоктала із пляшечки спрайт) систему з 20 до 70, нагріла за 10 хвилин. Єдиний мінус, як на мене, помпою керує таймер, а самим котлом мізки котла. Тому є ситуація коли котел аварійно вимкнувся, а помпа працює. Отож напевно додам у ланцюг керування дозувальним насосом котла, світлодіод, аби з вікна бачити працює воно чи ні, а управління помпою зробить теж через ланцюг дозувального насосу із застосуванням реле часу, аби помпа вимикалася (із затримкою) після аварійного чи невдалого запуску котла, а не маслала весь час заданий таймером.
Приїхали з Харкова корита під ноги. З пересилками Інтаймом майже 370 рупій. В автівці великий срач. Лягають нормально і навіть трошки краще. Але здається водійський трішки обмежує хід педалі акселератора. Матеріал не такий жорсткий як у рідних реношних. Тому очікую дирок протоптаних через два роки.
Я тоже сегодня вкинул после уборки и тоже обратил внимание на ход педали акселератора а потом нажал на гашетку и двигатель на моменте соприкосновения с ковриком педали показал почти 6000 оборотов, та ШО не парься о поводу будущей дырки . А так ничего коврики, если бы они еще длиннее были...
"Жизни верь,она ведь учит лучше всяких книг". " Главное -живой жизнью жить, а не по закоулкам памяти шарить". Dacia Logan 1.6 Laureat 2006, темно зелёный хамелеон-продан. Ситроен С4 Пикассо серый гранд 2011г- продан. Езжу Ситроен С4 Пикассо 2011 черный эксклюзив
На тижні здохла ксенонова лампа права. Так як досвіду мало і встановлював це чудо не сам, вчинив не зовсім обдумано. Так як хз чому воно перестало горіти, чи баласт, чи лампа, цілий комплект. Виявилося лампа. Але новий комплект виробника Міцумі, виявився великим гімном.
Старі блоки з лампами не працюють. Блоки з комплекту не розжарюють, причому одна лампа це й мерехтіла. Сьогодні придбав лампи Шо-Мі Інша справа, все запустилося без проблем. Не зв"язуйтеся з Міцумі.
0
110Відповідь від samol2015-12-13 19:26:37Відредаговано samol (2015-12-13 20:38:03)
На счет дырок в ковриках, под пяткой. Как только заметил, что начало протираться, с обратной стороны посрезал пупырышки, и наклеил куски обувной резины. Как раз под местами выдавленных каблуками углублений. Несколько лет, полет нормальный.
Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р. лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК... Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил..... Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
на счёт блоков розжига.. видел лично как наклейки производителей пачкой получили на новой почте и тут же предложили на выбор наклеить на блок. так что не обольщайся.
Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023 Heckler-Koch VP9 , AK-103
Пробіг 247 тисяч. Нарешті прийшли морози, що дало змогу перевірити автономку. На фото показники напруги і температури на час старту автономки та показники після 20 хв. роботи.
Додам що авто стояло на морозі два дні, АКБ два роки. В цьому конкретному випадку, при напрузі 10,4, на другий раз крутнуть стартер, мощі могло б не вистачить. Тому спочатку завівся, а потім зробив фото температури...
Пару слів про магазин "База автозвуку". Комплект ксенону "Міцумі" таки забрали та повернули гроші. Сервісний центр перевірив, встановив брак, замінив деталі комплекту, прислав на магазин.
Lavrik, Домовився з Саником. Сьогодні на ніч залишу на зарядку. А тоді буду дивитись...може щось жере акум. Може вже і акум здихає, але що нове купувати хз. В епіценрі сьогодні для прикола перевіряв з продавцем Інчі, Бош, АЕС, Іста. То всі на 100 ампер менше від номіналу видають. Каже треба зарядить.
В морози пару разів не завівся, благо що разок біля хати (зняв і потіг на балкон заряджати), іншого разу на роботі - пускач допоміг. Почав шукати заміну. Морочив голову місцевому митцю. Хотів засунуть 70-ку Стартех. Потім Баннер 60-ку. Зупинився на Амега преміум 60. http://www.akb-oil.com.ua/products/akku … emium-60-l Пишуть що три роки гарантії. Ціна актуальна. Доставка безкоштовна по Києву. Ще й у суботу ввечері... Притіг, поставив на зарядку. 12 годин постояв. Відразу після зарядки показав 13.5В. Поставив на авто. Два дні поїздок (диркав десь 20 разів) і напруга 12,5В. Але при піковому навантаженні 12,1В показує.
Цікава штука. В Логані акум з лівим +. Але більшість продавців доказують що з правим. Автозвук знову не порадував. Кажу дай мені з лівим, а продавець доказує що в мене правий +, бо це ж європеєць. Відправляє перевірити, каже що то я сам щось накрутив і ввожу в оману. Плюнув і поїхав. Ну їх к бісу.
У меня тоже с правым +... Може вы не с той стороны считаете? ))) Потому как, когда батарея стоит на авто, то + действительно слева если смотреть от фар... )))