Тема: БЖ Sash_KO
За 6 років перебування на форумі, нарешті наважився завести журнальчик.
Що маємо.
Логан 2007 року, база. Купувався на "Армі", там же до 45 тис. обслуговувався. Потім гарантія закінчилася і взявся за авто сам.
На даний момент 197 тис. пробігу.
На борту додатково з"явилися туманки, музика, Ц/З, сигналка, тонування, фаркоп, МЦВшні електро дзеркала, а з ними центральний тунель, карманчики в картах, скло підйомники передні з доводчиком, багажник на даху, пневмобалони в задніх пружинах і якась прошивка мізків...її ще Андрій Філін заливав з КЛАДу. Ну і з останнього, буквально вчора, прикрутив ГУР.
Сигналку, музику і Ц/З по дурості встановлював на сервісі, за що здерли 400 американських рупій. Досі жаба давить.
Тонування робив на м. Нивки у гаражі одного мужичка по вул. Бабушкіна. Робили взимку. Вийшло дуже якісно і досі нічого не відпало. По грошах 2007 року обійшлося 100 американських рупій.
Багажник купив у форумчанина здається у 2009 оригінальний за тіж самі 100 ам. рупій.
Усе інше з"явилося за останній рік-півтора. Встановлював усе сам. Електрику крутив по схемах з нету + паралельно мордував телефоном Саника той що Александер))))
Дзеркала і підйомники брав на Гумиці.
Все інше з розборок.
ГУР наважився поставить бо запарився їздить із грюкотом постійним. Рідна рейка почала стукати після 20 тисяч.Критичного там нічого немає. Ну гупає на червячній передачі. Правда більше 130 не поїдеш бо починає руль трясти. Міняти по гарантії ніхто не захотів. На ній доїздився до 120 тисяч і забрав у Юри КОЛОБа його реставровану. Разом з нею замінив тяги і наконечники. А коли оказався на бориспільській трасі, вирішив перевірить скільки машина їхати може. Летів як стріла, нічого не трясло. Але, коли почало перевалювати за 170, на горизонті з’явився Київ і у мою смугу виперся Лачеті. Так і закінчився «політ». Юрина рейка пройшла 10 тисяч і та ж сама історія.
Короче, носився з думками пересісти на якогось буса, та поки виносив ввели утилізацію, а потім і з переобладнанням глина. Накрилося усе. Вирішив що побуду з Логано ще трошки. Ясно що ремонтуватися треба.
Як наслідок приїхав з Курахово коплект ГУР (насос, кронштейн, шків, вся проводка з релюхами, роз"ємами, запобіжниками, рейка з тягами і наконечниками, генератор, ремінь і гвинти).
Ставить прийшлося самому, без ями.
Почав у Пт., приблизно об 16:00.
Першим зібрався причепить кронштейн. Так і зробив, але коли його прикрутив то вже було темно. Клята різьба на блоці двигуна загидилася і трошки заржавіла. Спец інструменту щоб прочистить різьбу немає. Прийшлося бризкати ВДху і болтом потрошку проходить, викручувати, протирати, знову бризкати і т. д. Так і штрикався з 5-ма болтами до темноти доки вільно не крутилися.
В суботу почав десь з 12:00.
Поки підняв передок двома домкратами, підклав під колеса по цеглині, придумав страховку, відкрутив рейку, пройшло дві години. Виявилося що один наконечник здох повністю через порваний пильник, а на іншому палець із зусиллями рухається. Це при тому що пройшли вони десь 65 тисяч. Ну рідна рейка вийшла відносно легко, а нову засовував довгенько. То магістраль подачі десь зачепилася, то шток колонки не лізе, то взагалі заклинило. Добре що сусід прийшов…разом запхнули. Здавалося б далі все просто, прикручуй собі, так ні. Коли міняли ремінь ГРМ, шківа прижали намертво + закралося переживання чи правильно кручу. На допомогу прийшов Юра Лаврик і його зв’язки у слюсарських колах. В результаті заклинив викруткою маховик, одів трубу на вороток та й відкрутив…
До темноти встиг зібрати рульове, причепить насос, генератор і натягнути ремінь.
Залишилася проводка. Тільки подивився на неї і зрозумів що сьогодні її міняти не буду. Прибрав мотлох і на акумуляторі поїхав додому.
Наступного дня, розібрався з проводами і виявив що рідна, крім довжини силового кабеля, має інший комутаційний роз’єм. Подумав і силовий кабель у гофрі протягнув до генератора по передній панелі та закріпив стяжками. Провід, здається до регулятора зарядки, через скрутку також підвів до генератора, попередньо запхавши у гофру, а силовий кабель що йшов до рідного генератора, добре замотав, потім натягнув зверху гофру, ще раз замотав і стяжками закріпив на проводах.
Датчик ГУРа не підключав. Добре і так…