1

Тема: БЖ Sash_KO

За 6 років перебування на форумі, нарешті наважився завести журнальчик.
Що маємо.

Логан 2007 року, база. Купувався на "Армі", там же до 45 тис. обслуговувався. Потім гарантія закінчилася і взявся за авто сам.

На даний момент 197 тис. пробігу.
На борту додатково з"явилися туманки, музика, Ц/З, сигналка, тонування, фаркоп, МЦВшні електро дзеркала, а з ними центральний тунель, карманчики в картах, скло підйомники передні з доводчиком, багажник на даху, пневмобалони в задніх пружинах і якась прошивка мізків...її ще Андрій Філін заливав з КЛАДу. Ну і з останнього, буквально вчора,  прикрутив ГУР.

Сигналку, музику і Ц/З по дурості встановлював на сервісі, за що здерли 400 американських рупій. Досі жаба давить.
Тонування робив на м. Нивки у гаражі одного мужичка по вул. Бабушкіна. Робили взимку. Вийшло дуже якісно і досі нічого не відпало. По грошах 2007 року обійшлося 100 американських рупій.

Багажник купив у форумчанина здається у 2009 оригінальний за тіж самі 100 ам. рупій.

Усе інше з"явилося за останній рік-півтора. Встановлював усе сам. Електрику крутив по схемах з нету + паралельно мордував телефоном Саника той що Александер))))

Дзеркала і підйомники брав на Гумиці.
Все інше з розборок.

ГУР наважився поставить бо запарився їздить із грюкотом постійним. Рідна рейка почала стукати після 20 тисяч.Критичного там нічого немає. Ну гупає на червячній передачі. Правда більше 130 не поїдеш бо починає руль трясти. Міняти по гарантії ніхто не захотів. На ній доїздився до 120 тисяч і забрав у Юри КОЛОБа його реставровану. Разом з нею замінив тяги і наконечники. А коли оказався на бориспільській трасі, вирішив перевірить скільки машина їхати може. Летів як стріла, нічого не трясло. Але, коли почало перевалювати за 170, на горизонті з’явився Київ і у мою смугу виперся Лачеті. Так і закінчився «політ». Юрина рейка пройшла 10 тисяч і та ж сама історія.
Короче, носився з думками пересісти на якогось буса, та поки виносив ввели утилізацію, а потім і з переобладнанням глина. Накрилося усе. Вирішив що побуду з Логано ще трошки. Ясно що ремонтуватися треба.

Як наслідок приїхав з Курахово коплект ГУР (насос, кронштейн, шків, вся проводка з релюхами, роз"ємами, запобіжниками, рейка з тягами і наконечниками, генератор, ремінь і гвинти).

Ставить прийшлося самому, без ями.

Почав у Пт., приблизно об 16:00.
Першим зібрався причепить кронштейн. Так і зробив, але коли його прикрутив то вже було темно. Клята різьба на блоці двигуна загидилася і трошки заржавіла. Спец інструменту щоб прочистить різьбу немає. Прийшлося бризкати ВДху і болтом потрошку проходить, викручувати, протирати, знову бризкати і т. д. Так і штрикався з 5-ма болтами до темноти доки вільно не крутилися.
В суботу почав десь з 12:00.
Поки підняв передок двома домкратами, підклав під колеса по цеглині, придумав страховку, відкрутив рейку, пройшло дві години. Виявилося що один наконечник здох повністю через порваний пильник, а на іншому палець із зусиллями рухається. Це при тому що пройшли вони десь 65 тисяч. Ну рідна рейка вийшла відносно легко, а нову засовував довгенько. То магістраль подачі десь зачепилася, то шток колонки не лізе, то взагалі заклинило. Добре що сусід прийшов…разом запхнули. Здавалося б далі все просто, прикручуй собі, так ні. Коли міняли ремінь ГРМ, шківа прижали намертво + закралося переживання чи правильно кручу. На допомогу прийшов Юра Лаврик і його зв’язки у слюсарських колах. В результаті заклинив викруткою маховик, одів трубу на вороток та й відкрутив…
До темноти встиг зібрати рульове, причепить насос, генератор і натягнути ремінь.
http://i058.radikal.ru/1403/c1/3d1f77fe731a.jpg
Залишилася проводка. Тільки подивився на неї і зрозумів що сьогодні її міняти не буду. Прибрав мотлох і на акумуляторі поїхав додому.
Наступного дня, розібрався з проводами і виявив що рідна, крім довжини силового кабеля, має інший комутаційний роз’єм. Подумав і силовий кабель у гофрі протягнув до генератора по передній панелі та закріпив стяжками. Провід, здається до регулятора зарядки, через скрутку також підвів до генератора, попередньо запхавши у гофру, а силовий кабель що йшов до рідного генератора, добре замотав, потім натягнув зверху гофру, ще раз замотав і стяжками закріпив на проводах.
http://s006.radikal.ru/i214/1403/a2/09bb5272d01d.jpg
http://s52.radikal.ru/i137/1403/47/785a338f237d.jpg
Датчик ГУРа не підключав. Добре і так…

  0



2 Відредаговано Александр007 (2014-03-10 19:18:10)

Re: БЖ Sash_KO

с бортовиком  storstark
Под капотом грязновато...  wink
Гуру. Датчик не нужен?

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

3

Re: БЖ Sash_KO

Вітаю з БЖ coffee

Logan 2013 1.6 Expression
БЖ - http://www.logan.in.ua/forum/topic14579 … veyor.html
Рішенням всякої проблеми служить нова проблема....
  0

4

Re: БЖ Sash_KO

Александр007, судя по российскому форуму, многие его выбрасывают когда он потек, а дырку болтом глушат.
Мурзилка пишет что благодаря ему повышаются обороты при манипуляции рулем на холостых. Но с моего маленького опыта, скажу что обороты падают едва заметно...

Конечно под капотом грязно, там отродясь не убиралось...

Surveyor, Спасибо...

  0

5

Re: БЖ Sash_KO

По гарантии меняли датчик, пока все в порядке.
Болт где искать?
Понял если потечет то выкину, а с проводкой что к ниму идет заизолировать?

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

6

Re: БЖ Sash_KO

Да уж! Не слобо! Похоже у Вас есть определённый опыт в этом деле. Молодец! Я один на такое не решился бы. Да и незачем - Лаурет как никак.

Первый и единственный серебристый ЛАУРЕТ 1,4 ф-1 по Большой Ялте.
  0

7

Re: БЖ Sash_KO

Александр007, Какой там болт пока не знаю, у меня датчик есть но он не подключен. Стало быть, если опять у Вас потечет, то изолировать разъем, закрепить чтобы не болтался и забыть о проблеме.

ГасПар, Да какой там опыт, пару раз рейку механическую снимал. Нечего там бояться, оно же как конструктор.

  0

8

Re: БЖ Sash_KO

offtopic
Сашка, ты в бороде похож на очень грустого воина Аллаха.
big_smile

  0

9

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO,

Sash_KO написав:

Да какой там опыт, пару раз рейку механическую снимал.

Ну вот видишь. А я на неё только пару раз смотрел.

Первый и единственный серебристый ЛАУРЕТ 1,4 ф-1 по Большой Ялте.
  0

10

Re: БЖ Sash_KO

Камарджюба Александр!
В переводе с грузинского привет, здравствуй!
Поздравляю с БЖ, один я никак не могу завести свой БЖ.
Руки не доходят или лень не знаю.
Так ты Супермарио сам ГУР поставил красавчик!  supermario

Моя жизнь-мои правила... 
YAHOO!ею с наших дорог.
Трансфер Киев-Аэропорт-Киев
Opel Zafira b 6 мест
  0

11

Re: БЖ Sash_KO

KoLob, Юра спасибо. Собирайся с силами и вперед.

  0

12

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KOupp
Тепер я знаю до кого звертатись....  vissla

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

13

Re: БЖ Sash_KO

Не довго музика грала.
Сьогодні поїхав сходження коліс робить, діагностували лівий наконечник на заміну і ліву шарову.
На обох деталях ледь помітний люфт, але він є і відчувається при русі на малій швидкості по ямках. Не приємно торохтить. Після 130, на рулі вібрація з"являється.

Воно і не дивно, шарова ще рідна, наконечники пройшли біля 70 тисяч. Стояли Сасік, на Гумиці купував. З двох один розбився, інший навіть і не думає...Правда якби не заміняв уже декілька разів на них пильники порвані, то вже давно був би їм капець...

З приводу датчика ГУР.
В цілому можна його викинуть. На рівному асфальті, щебні, грунтовій дорозі, обороти двигуна садяться тільки в крайніх положеннях керма. Оскільки цього не рекомендується допускати, то проблеми не створить.

Проблеми будуть при наявності опору для повороту коліс, наприклад застрягли у піску, грязюці, снігу.
Вже попробував у піску. Ледь не задавив двигун. Але, якщо газнуть трошки, і коли обороти падають, крутить кермо усе добре...
Отже виходів два: заміна датчика або навчитися їздити без нього...

Доки писав, наконечники уже замінили...Тепер лівий буде Сасік, а правий Сігем...
Шарова в гаражі валяється. Замінимо завтра...

  0

14

Re: БЖ Sash_KO

Саня, привет!
Сам будешь менять опору? А развал/схождение где будешь делать?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

15

Re: БЖ Sash_KO

Здравствуй, опору заменят на СТО моего предприятия, а развал или схождение (все время путаю что у логана не регулируется) обычно делаю у Валика на Троещине...
Хотя наши кулибины предлагали отрегулировать относительно задних колес с помощью нитки и штангенциркуля и математики. Не согласился)))


Нужна помощь в чем-то???

  0

16

Re: БЖ Sash_KO

Схождение регулируется  cool
Помощь - буду идти на базар мимо твоего дома, если увижу синий логан с двумя наклейками может, посидим пивка попьем безалкогольного у памятника афганцам wink  offtopic

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

17

Re: БЖ Sash_KO

az74 написав:

посидим пивка попьем

Давайте до нас, у нас сьогодні в планах  storstark

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

18

Re: БЖ Sash_KO

az74, можно, но точно не сегодня, буду занят...телефоны в профиле, на выходных можно и посидеть...

Lavrik, Юра, дякую. Трошки не виходить...

  0

19

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

в крайніх положеннях керма. Оскільки цього не рекомендується допускати

Щодо ГУРу - а наскільки шкідливо  викручувати повністю кермо? я частенько до упору викручую, хіба що наприкінці обережно обертаю - аби з розмаху не билося.....

Sandero Energy, 1.6, 8V, красный торреадор
Бортивик тут - http://www.logan.in.ua/forum/viewtopic.php?id=11909
  0

20

Re: БЖ Sash_KO

Та можна викручувати до кінця, просто в крайньому положенні не прикладати зусилля на руль, так би мовити не давить.
Проведіть дослід, відкрийте вікна і викрутіть до кінця і тримайте. Почуєте шум насосу, оце і є шкідливо, тиск у системі росте, а відтоку немає. Сальніки і гавкають...
Потім трошки проверніть кермо назад, насос замовкне. Тиск не росте і шкоди немає...

Думаю так. Якщо ні, митці виправляйте...

  0
Спасибо сказали: roman74roman1

21

Re: БЖ Sash_KO

Александр, у Вас просто замечательная борода и лысина. Я даже немного завидую.

Просто не мог пройти мимо  storstark

Нет неразрешимых проблем, есть неприятные решения.
Уже Opel Astra H 2013 и Mazda CX5
  0

22

Re: БЖ Sash_KO

M@d)|(@xed, Вовчик, с бородой не помогу, а лысину можно оформить легко))))

  0

23

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

M@d)|(@xed, Вовчик, с бородой не помогу, а лысину можно оформить легко))))

С бородой у меня самого все хорошо, а с лысиной не спешу  big_smile

Нет неразрешимых проблем, есть неприятные решения.
Уже Opel Astra H 2013 и Mazda CX5
  0

24

Re: БЖ Sash_KO

Перевалило вже за 199 тисяч.
На вихідних, зусиллями Діми Flash'а, було встромлено в оптику лінзи з подвійними кільцями у масках, ксенон у туманки та гарненькі лампи передніх габаритів. Крім того Діма підігнав діодну лампу освітлення салону. Можна конспекти тепер писать без шкоди для зору. Тепер не вистачає діммера.
Усе вигляд має захоплюючий. Правда в одній фарі зломився коректор. Фара не рідна, покаталася два роки і все. Вдалося відремонтувати. Вставив тримач коректора з рідної битої фари. Два дні тримається. Там буде видно.

Перевзувся на літо в 175*70 Кумхо Солюс. Ушата на резина, але на сезон вистачить.

Знайшов дрібну неприємність. Вийшла з ладу хрестовина на валу керма. Їздить можна, але не довго. На ходу може кинуть поривом вітру в сторону. Продається усе разом. Та хлопці з мого СТО кажуть що можна замінить саму хрестовинку. Завтра розкурочимо, подивимося.

Всі фото пізніше...

  0

25

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Діма підігнав діодну лампу освітлення салону.

Да-а-а-, класно світить  babruysk
В мене передній плафон на дві лампочки+над задніми пасажирами...

Sash_KO написав:

було встромлено в оптику лінзи

А як світлом, задоволений??

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0