Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Разрежение в впускном
0.32
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Разрежение в впускном
0.32
что делать?
К газовщикам ехать. И, возможно, на сброс адаптаций при помощи clip.
0.32
Не плохо бы еще проверить зазоры в клапанах
К газовщикам
для диагностики в целом, или для поиска косяков в установке? Нормальные газовщики с клипом у нас -- это фантастика, поэтому ставил сам. Ближайший клип, думаю, в Днепре у офов -- как вариант сгонять за 100 км. к ним, сбросить адаптации и самому настраивать газ. Клапана, конечно, проверю.
alexei74, сброс коррекций можно сделать самому программой DDT2000 (Руслан rk03 описывал процесс), но нужен шнурок. Еще есть скрипт PyRen , работает с базой клип ( с ELM327), но как им сбрасывать не могу подсказать.
Началось где то месяц назад, на холодную заводится и через пару секунд сбрасывает обороты и глохнет.
Після відключення акума LTFT не обнуляється, а авт заводиться, так? З газом конектишся? Прогрів форс включений? Пасувало б авто режим вирубати. На холодну скинь воздухан, заведи, коли заглохне скинь вакуум з редуктора і виходи форс, плюнь і перевір герметичність. Спробуй закрити кран на балоні, або виїхати повністю газ і тоді перевір роботу на бензі.
Svetlov, про ДДТ слышал, про PyRen нет -- но боюсь по незнанию настроек наворотить дел, хотя как вариант можно попробовать.
rk03, не обнуляется, да заводится. Да, есть шнурок и возможность настройки в газ. проге, прогрев отключен. Авто режим отключил, попробовал регулировку вручную.
На холодну скинь воздухан, заведи, коли заглохне
-- попробую проверить, я так понимаю, нужно узнать не травит ли газ из вакума и герметичность клапана на аляске в момент запуска на бензине.
Спробуй закрити кран на балоні, або виїхати повністю газ і тоді перевір роботу на бензі.
какие параметры интересуют кроме коррекций?
Большое спасибо Михаилу Migen и всем откликнувшимся.
Лёш, шнурок ддт могу дать на время.
alexei74, перевіряємо травку через мембрану, через аварійник і через форси.
Якщо є шнурок газу, включай осцил на запис і заводь. Слідкуй за тиском газу і мапом.
Якщо правиш вручну, то й тягни LTFT до 0.
rk03, на кАлясці спускний травить у вакум?
Аварійний заведений на вакуум.
Якраз дві каляски завтра і післязавтра перебираю. Одна в хлам за 60ткм, інша 120ткм і лиш тиск задерла.
_AlexSander_, Саша спасибо, возьму на заметку. Навалилось куча дел, как разгребусь, займусь этим вопросом.
Одна в хлам за 60ткм,
детально.....
З вакууму газ пре так, що й милити не потрібно - чути. І мокра вся.
rk03, свою поки катаю але не знаю чи ремкоплектити чи замінити на Шарк.
Після заміни фільтрів десь в районі кришки фільтру клапану трошки травить.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-03-23 10:44:29[/merge_posts_bbcode]
СТОСОВНО LTFT/STFT
При старті довгу маю 12. Якщо на ХХ працює коротока в режимі -5-10 то довга стає 17.
Рем 240грн і форсани відразу. Шарк нафіг.
Не раз казав: довга у нас дуже тормознута. Твої 17 з 12ти не через коротку -5-10 на хх, а через коротку накатану раніше і за більший час. В довгу рахується коротка після десь 50-60°С двига, не на холодну.
rk03, та в мене в русі ідуть мінуси... тіко трону ХХ от і пляше довга. Відео зняти чи що.
Глушу - знов стає 12.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-03-23 12:09:30[/merge_posts_bbcode]
Рем 240грн і форсани відразу.
Ага. я вже бачу як ред їде до тебе на форсаж новою поштою.
Що поробиш - старію, нічого не хочу крутити.
Щоб довга пішла до 0, треба щоб коротка була більше -15-20 протягом більше 10км однією поїздкою.
rk03,
Щоб довга пішла до 0, треба щоб коротка була більше -15-20 протягом більше 10км однією поїздкою.
Спробую на вихідних. А загаом планую перешитися і потім щось правити. Заодно форси калошею прополоскати.
Аляска за 60ткм на мідній магістралі з заміною фільтрів 15ткм.
Ще стільки ж стружки висипалось при вскритті.
Асфальт.
Зправа на мембрані аварійник, підклинений лушпайками, який і дув у вакуум.
Схожа чорнота + мазут і на вході у паровий фільтр (поліестр). Вихід чистий.
Зправа на мембрані аварійник, підклинений лушпайками, який і дув у вакуум.
Так він завжди пропусає у вакум. Окремого виходу з редуктора нема....
В ідеалі - ніколи нікуди не пропускає. А якщо пропускає, то тільки у вакуум. По правилах навіть якщо аварійник окремим штецером, то ззовні реда трійником заводиться у вакуум. Аварія, газ в колектор, повітря витіснив, захлох, клапана газу закрились, ніхто не згорів.
Збільшиш жорсткість пружини - збільшиш тиск відкривання. Вірю. З часом пружина деградує.
rk03, тиск 1.2, карта два кліки вверх, місцями один. Змішаної трасса з пригородом десь 25км без глушвння, щось там на старті пригпло з мінусами в плюсами але довга впала з 12 до -1.8. після поїздки в 50км і глушіння - знову 12. Короче результат є. Не розумію як я так загав до 12, а ти вангуй як мені налаштувати газ без помічника... Ковбаса з мене...
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)
Згенеровано за 0.180 секунд(и), виконано 95 запитів