Re: Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014
да мало ли что бывает
Тому, очевидно, краще таки перезутись на зимову гуму і зменьшити ризики.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014
Сторінки Назад 1 … 137 138 139 140 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
да мало ли что бывает
Тому, очевидно, краще таки перезутись на зимову гуму і зменьшити ризики.
Всесезонка очччень бывает разная.
вгадав-не вгадав. а якщо не вгадав? 2 в 1, то для білявок або жадібних.
lktrgl написав:да мало ли что бывает
Тому, очевидно, краще таки перезутись на зимову гуму і зменьшити ризики.
на голом льду скольжению даже зимняя резина не помеха, чем выше скорость тем больше требования к сцеплению с дорогой , а здесь и проблема будет ...
а вне голого льда всесезонная резина очень и очень, сужу по личному опыту и тому, что не пропадает из продаж всесезонка и цены на нее в ОЧЕНЬ широком диапазоне
на голом льду скольжению даже зимняя резина не помеха, чем выше скорость тем больше требования к сцеплению с дорогой , а здесь и проблема будет ...
Що значить "не перешкода"? І на асфальті ніяка гума взагалі не перешкода, чи ти дрифта з заносами не бачив?
Факт: на льоді гальмівний шлях меньший а керовань краща у зимової гуми. У шипів найкраща, у фрикціонок гірше, у всесезонки ще гірше, у літньої ще гірше.
А далі кожен вибирає сам. Хтось і на літніх їздить, тому що на льоді "і зимова не перешкода"...
а вне голого льда
А як уникнути лід, якщо він може виявитись в самому несподіваному місці? Тільки якщо зимою не їздити, або жити там де зими нема. А інакше, можеш всю зиму поза льодом кататись, а один раз попадеш, і потім будеш шкодувати що жаба задушила на зимову гуму. А жаба буде відмазуватись що і зимова не врятувала би.
сужу по личному опыту
Я знаю багато людей, які по особистому досвіду всю зиму на літній гумі катають. І що далі? Можна і на літній, і навіть на лисій, а можна на всесезонці, що явно краще. Але на зимовій краще, ризики меньші. От і все.
и тому, что не пропадает из продаж всесезонка и цены на нее в ОЧЕНЬ широком диапазоне
Цигарки теж з продажу не пропадають. Чи з цього слідує що їх корисно палити?
Всесезонка чудовий варіант для регіонів де зими як такої нема. В таких умовах вона краще за літню, і нічим не гірше зимової. Тому вона має право на існування.
Цигарки теж з продажу не пропадають. Чи з цього слідує що їх корисно палити?
Кстати интересный момент. А стало ли в странах, где "забороли" курение, меньше случаев рака лёгких? Вот просто интересно.
в странах, где "забороли" курение
Це де таке є?
А як уникнути лід, якщо він може виявитись в самому несподіваному місці? Тільки якщо зимою не їздити, або жити там де зими нема. А інакше, можеш всю зиму поза льодом кататись, а один раз попадеш, і потім будеш шкодувати що жаба задушила на зимову гуму. А жаба буде відмазуватись що і зимова не врятувала би.
Это точно как сэкономить на парктрониках до первого бум чужой машины на парковке или своей. Так и с резиной. Я никогда не экономлю на резине зимней и беру только топовые и отличные бренды. В моем понимании лучше сэкономить и взять авто ниже классом чем плохую а тем более не дай Бог всесезонку. Спор идет о том что лучше лить дешевую бодягу в авто или топовый бензин/дизель. Примерно такое по резине. Потому у меня на недорогом Степвее стоял отличный Гудиер Ультра Грип 8 с которым не было проблем за 5+ лет и я видел как люди на Подоле тут на горку даже на зимней резине не могли выехать и шлифовали и скатывались обратно. А я их просто не понимал что происходит и просто ехал без "шума и пыли" без малейших проблем. Что такое всесезонка, причем новая (новое авто дали с новой резиной 4 Seasons), я прочувствовал в Италии в Альпах при снегпаде. Просто слов нет... одни маты в голове.
Bob3000 написав:в странах, где "забороли" курение
Це де таке є?
Ну имелось ввиду, снизили количество курильщиков в N раз,
а снизилось ли количество заболеваний раком лёгких? Вопрос...
Bob3000, хм... так сходу не скажу, треба інфу шукати. Але запитання дійсно цікаве.
svserj написав:Всесезонка очччень бывает разная.
вгадав-не вгадав. а якщо не вгадав? 2 в 1, то для білявок або жадібних.
Пол Турции на всесезонке и ничего... Вопрос в том: где, как и сколько ездить на сезонной или всесезонной? Климат в Украине довольно таки сильно отличается. У нас, например, раз в 5-7 лет бывает лютая и снежная зима- в нашем понимании. За эту зиму один разок снежок притрусил на пару деньков. Морозы от 0 до минус 5-7 бывали иногда с утра, а так сплошной +. И нафик сдалась мне та зимняя резина? Особенно, если авто используется для подвоза пятой точки до работы или до супермаркета? Это я о том, что где, как и сколько эксплуатировать авто.
А если кому авто нужно для работы, да ещё и за пределы города выезжать в любую погода, то тогда да- резина должна быть по сезону и не абы какая.
Пол Турции на всесезонке и ничего...
Дальше можно не читать. Вы серьезно?
Мы обсуждаем как на всесезонке ездить в Украине? Например в Днепре каждый год бывает обязательно один, а то и два, три арамагеденских снегопада. Киев то же самое. В этом году пронесло пока но еще не вечер далеко Еще март впереди.
Даже в Одессе в прошлом году снежные армагедоны были просто пару раз. Хотя южная область. Зачем ограничивать себя какой то одной николаевской областью? А если нужно поехать в Ровенскую или Ивано Франковскую то все приплыли? Ну вообщем у нас НЕ те широты когда можно ездить на всесезонке. Эта зима скорее исключение (пока еще тьфу 3 раза) из правил. Я бы даже не выезжая за город все равно не рискнул зимовать на всесезонке.
сужу по личному опыту и тому, что не пропадает из продаж всесезонка и цены на нее в ОЧЕНЬ широком диапазоне
так "мівіна" теж з прилавків не пропала. скажіть, Ви коли останній раз її купували?
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-18 18:09:36[/merge_posts_bbcode]
Пол Турции на всесезонке и ничего... Вопрос в том: где, как и сколько ездить на сезонной или всесезонной? Климат в Украине довольно таки сильно отличается.
не зрозуміло, до чого тут Турція-Україна? може я шось пропустив?
питання ше у тому, хто яку страховку має. можна виїхати єдиний раз взимку та дуже прицільно та вдало попасти у якогось за 1,5-2 млн. грн. лексуса, ферарі, бентлі тощо, а потім декілька років будете мати щасливу нагоду користуватися виключно громадським транспортом (не таксі!), або власним лісапетом...
А як уникнути лід, якщо він може виявитись в самому несподіваному місці?
единственные золотые слова
так что никакая жуть страховки типа покупкой зимней резины ну ни как, увы, никому...
так что никакая жуть страховки типа покупкой зимней резины ну ни как, увы, никому...
В тебе з логікою проблеми, чи як це розуміти? Викорстовуючи гуму з гіршим зчепленням на льоді ти збільшуєш ризики пов'язані з його появою. У випадку виникнення ризиків слід уникати рішень які ці ризики збільшують.
Можеш тикнути пальцем де таке можна побачити?
Всесезонка Goodyear Wrangler Duratrack (не те щоб суперкласна зимка, але, як для АТ-шки, показники дуже непогані):
https://www.tirerack.com/tires/surveyre … ?type=ORCT
Для порівняння зимові шини:
https://www.tirerack.com/tires/surveyre … ?type=PSIS
https://www.tirerack.com/tires/surveyre … type=LTSIS
никакая жуть страховки типа покупкой зимней резины
під словом "страховка" я мав на увазі "страховий поліс" від страхової компанії, а не якусь зимову гуму.
Викорстовуючи гуму з гіршим зчепленням на льоді
Вроде бы мы тут сошлись на том, что на льду сцепления нет вообще ни у зимних ни у всесезонных ни у летних шин.
Только единственно шипы или цепи будут панацеей.
В любом случае, искренне благодарю всех высказавшихся и неравнодушных.
Вроде бы мы тут сошлись на том, что на льду сцепления нет вообще ни у зимних ни у всесезонных ни у летних шин.
Я нет - не сошелся. Я вам приводил примеры по Бриджстоуну. На дороге как стекло мы ехали 80 макс 90 как по рельсам. Хорошая липучка для льда разрабатывается и предназначена. Всесезонка льда боится точно как летня резина.
Всесезонка Goodyear Wrangler Duratrack (не те щоб суперкласна зимка, але, як для АТ-шки, показники дуже непогані):
Це не результати тестувань, а результати опитування користувачів: https://www.tirerack.com/tires/key.jsp
Tire Rack's survey results are tabulated from the responses of our customers and website visitors.
Іншими словами - це бали задоволення користувачів, а не реальні характеристики гуми. І вже тим більше не можна порівнювати бали всесезонки з зимовою.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-18 18:43:27[/merge_posts_bbcode]
Вроде бы мы тут сошлись на том, что на льду сцепления нет вообще
Ну якщо ти на такому зійшовся, значить в тебе не тільки з логікою проблеми, а і з основами фізики.
Зчеплення є у будь-якої гуми. Навіть у лисої літньої. Але воно різне. Ні на чому іншому тут ніхто ніколи не зійдеться.
Только единственно шипы или цепи будут панацеей.
Нема ніякої панацеї. Зчеплення шипів на льоді вище, але навіть воно меньше ніж літньої гуми на асфальті літом.
В любом случае, искренне благодарю всех высказавшихся и неравнодушных.
На здоров'я!
це бали задоволення користувачів, а не реальні характеристики гуми. І вже тим більше не можна порівнювати бали всесезонки з зимовою
Думаю, що так само можна говорити і про "офіційні" тестування гуми. Гадаю, що будь-яке тестування має зводитись до "гребе" або "не гребе", офіційне воно чи ні.
Як на мене (і з власного досвіду також), яка б там не була гума, на льоді або вкатанному снігу вона буде ніяка навіть із супер шипами. Плюс-мінус 3-5 відсотків гальмового шляху - це ні про що. А от різниця в поведінці автівки на сухому покритті при плюсових і мінусових температурах відчувається дуже добре.
Чесно кажучи, сам хочу собі знайти щось універсальне для будь-яких погодних умов і покриттів, але поки ще ніхто такого не зробив.. так, плюс-мінус три-п'ять відсотків.. При цьому, навіть моя штатна всєсєзонка "wrangler HP all seasons" веде себе відносно непогано. Хоча зими в нас таки, що різниця в поведінці не дуже і відчувається..
Думаю, що так само можна говорити і про "офіційні" тестування гуми
Ну, там принаймі метри гальмівного шляху можна порівнювати. А як можна порівнювати оцінку в балах користувачів? Ну от наприклад між 8 і 9 яка різниця?
І все ж таки, хоч можна і звинувачувати тестерів в заангажованості, то оцінки користувачів завжди повністю суб'єктивні.
Плюс-мінус 3-5 відсотків гальмового шляху
Ні, там різниця може бути навіть в рази:
так сходу не скажу, треба інфу шукати. Але запитання дійсно цікаве.
Если шо надыбаешь,пиши,тоже интересно.Хотя мое мнение,что курение больше влияет на сердечно-сосудистые заболевания,чем на ,собственно,рак.
Ні, там різниця може бути навіть в рази
якщо брати якусь фрикційну "дебику" в порівнянні з шиповкою, то згоден, там дійсно "рази". Колись передивлявся відео, але зараз, на жаль, сходу не знайду тестування двох десятків зимових шин (десять шиповок, десять фрікционок), так там нешипований "бліззак" заліз на шосте місце в загальному заліку, а "хаккапелита" на восьме. От там реально відсотки.
Щодо літня-зимна-всесезонна, тут цілком згоден, майже будь-яка зимка переплюне будь-яку літку. Навіть на сухому покритті. При мінусовій температурі. Навіть на повному приводі з усіма ЕСПами і АБСами.
Мотанулся в Чернигов. Пока на зимней резине. По городу был средний расход 12.2 после последней заправки. Не скидывал комп, накатал 360 км по трассе. Средний упал до 8.2 с 12.2. (часть км 100 город, остальное 360 траса в основном). Резина зимяя, бензин 95 Мустанг от ВОГ. По приезду залил 30л снова Мустанг 95, с 4х гривневой скидкой ВОГ в честь наверное любимых женщин.
Если шо надыбаешь,пиши,тоже интересно
Ось графіки об'ємів паління і кількості захворювань на рак легень серед чоловіків і жінок у США за 20те століття.
Сторінки Назад 1 … 137 138 139 140 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero STEPWAY,1.5 dCi, синий, 2014
Згенеровано за 0.164 секунд(и), виконано 84 запитів