Александр007 написав:Магкая резина лучше цепляется за шершавую поверхность дороги.
Бытовая как вы назвали тоже мягкая лучше.
Всьому є своя межа. В кожної гуми є свій діапазон робочих температур, виходячи за який вона робиться занадто м'яка і в результаті надмірної деформації сповільнюються реакції на поворот керма, розгін і гальмування (пливе), а в крайніх випадках, можливе руйнування (часткове або повне), при екстремальних навантаженнях.
Гума на Ф1 розрахована на конкретні умови експлуатації, і ділиться на категорії по м'якості. Але навіть найм'якіша суха гума не пливе за цих умов. Хоча є винятки, коли при дуже високій температурі повітря, найм'якіші шини перестають бути найшвидшими. Те саме і з дощовими шинами - на сухій трасі вони перегріваються, пливуть і зношуються швидше, найм'якіших сухих.
В нашому випадку, всесезонні і зимові шини, при літніх температурах, виходять за межі своїх оптимальних умов експлуатації і поводяться значно гірше літніх. І проблема тут не саме в їхній м'якості, а в тому на які умови вони розраховані. Літня гума може бути м'якішою за зимову, і при цьому не пливти, але вона буде дуже недовговічна і дорога, а значить могла б зацікавити тільки гонщиків, але при швидкій їзді сильно піднімаються температури, а значить треба навпаки твердіші суміші, щоб вони взаглі витримали такий режим. Ще раз повторю - найм'якіша гума для Формули 1, при наших умовах експлуатації дубова, і має дуже погане зчеплення. Але в перегонах, вона працює зовсім в інших умовах, при високих температурах, і тоді її властивості змінюються кардинально.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-09-20 17:16:55[/merge_posts_bbcode]
OZZY написав:те когда ездить на подубитой зимней - это не так погубно как на всесезонке...
Точніше на "новій" всесезонці. Але тоді питання, а скільки їздити на всесезонці, щоб вона ніколи не ставала "підвбитою"? Міняти її в 2 рази частіше зимової і літньої? Впринципі можна, але в результаті в два рази виростуть затрати на купівлю нових шин.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-09-20 17:17:44[/merge_posts_bbcode]
OZZY написав:снова пишу всем, не упирайтесь в зиму, т.к всесезонка по данным производителей и многочисленным тестам не уступает зимней резине
На льоді? Жартуєш?
Звісно всесезонка може тягатися з зимовими на асфальті, при високих (як для зими) температурах, але це не ті умови, які найбільш небезпечні. Там де головна небезпека, всесезонка зливає. Мається на увазі небезпека потраплянна в ДТП, а не, наприклад, застрягання десь під гаражем.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0