rk03 написав:Ось і відповідь. А розхід коли буде нижчий? Коли ми ближче до оптимуму (ідеалу). Веду до того, що є краща система і дешевша
Взагалі так, але якщо поглиблюватись в деталі, на високих обертах в розімкнутому циклі, то Зенітові довприски та корекції роблять добру справу. СТАГ (не Кубокс) на 4500 давав поштовх або збіднену суміш - те то пальто.
Включені ОБД корекції приводять до постійного пошуку коефіцієнту, а з урахуванням корекцій ЕБУ може вийти повний хаос, адже коли ЕБУ забіднив, то газомозок збагатив і так дьорганина, про що і показує 3Д карта з гострими піками та впадинами.
Тому, імхую, з Зенітом треба поїздити, прийняти рекомендовану модель (в СТАГу це все руцями), потім ще поїздити, прийняти і так кілька разів. Десь після 3-5 разу в мене рекомендована модель вже збігалась з установленою. Після чого ОБД корекції можна відключити.
Це все на коло економії не дає (якщо руцями налаштував просту систему), але це дає кращу їзду.
Але це все деталі, а зовсім не проти без-ОБДшних системи, але я не погоджуюсь з твоєю фразою
rk03 написав:а краще зовсім без Зеніта.

0