Всім доброго вечора. Пробіг авто 6650 км., випуск - липень 2011р. 18 лютого шосте відчуття підказало відкрити капот, і не підвело. Задня стінка моторного щита навпроти приводів генератора та помпи, капот, захист двигуна, все в мастильних плямах й рівень мастила знизився з максимуму до середини між максимумом та мінімумом. Вчора був на сервісному СТО. Механік який перший підійшов до авто ще на вулиці оглянувши, сказав, що однозначно заміна сальника та приводу маслонасосу. Він дуже здивувався, так як з його слів, цю проблему начебто виробник усунув, також припустив, що мабуть росіяни могли при складанні двигуна використати неякісну шестерню. Потім на підйомнику оглянули ще раз, 15 хвилин радились у себе в кабінеті, та винесли вердикт - 22 лютого на 9-00 залишити авто в них на день для ремонту - сказали, що будуть розбирати та фотографувати для компанії Рено Україна. Чесно кажучи трішки сумно за таку поломку. Хлопці підкажіть будь ласка, на сто сказали, що будуть знімати картер, повинні вони окрім заміни паска грм, ролика, шестерні, необхідних прокладок, замінити мастило та фільтр на нові?
0