Grim написав:Не стоит смотреть бездарные однобокие тесты.
Це каже людина у якої: "давление, оказываемое на единицу площади"? Ти ж навіть шкільний курс фізики забув, як ти можеш робити якісь теоретичні висновки?
Але можеш спростувати цей тест, провівши всій, небездарний, і неоднобокий.
Grim написав:Количество ламелей и шипов у одной и той же шины в пятне контакта поменяться не может.
І геометрію ти теж забув. Сила що діє на колесо не залежить від тиску в гумі. Площа контакту рівна силі поділеній на тиск. Відповідно зменьшення тиску призводить до збільшення площі плями контакту, при однаковій вазі авто. Якщо ж площа плями контакту збільшується, тоді яка саме поверхня гуми приймає участь в додатковій площі, якщо ти вважаєш що там нема ні ламелей ні шипів?
Grim написав:Тормозной путь уменьшается за счет увеличения сопротивления качению, которое достигается из-за большей деформации боковины и блоков протектора на спущенной шине.
Ти знову демонструєш незнання фізики. Гальмівний шлях в умовах коли гальма здатні заблокувати колеса не можна зменьшити за рахунок збільшення опору кочення, адже він обмежений зчепленням шини з дорогою. Збільшуючи опір кочення ти просто отримаєш блокування коліс при меньшому гальмівному зусиллі. Для того щоб деформувати гуму, до неї треба докласти силу з двох сторін в протилежних напрямках. І одна з цих сил обмежена зчепленням гуми з дорогою. Так що ніякі маніпуляції з гальмами, деформацією гуми, і тому подібними "палками в колеса", в даній ситуації ніяк не впливають на гальмівний шлях, якщо зчеплення гуми з дорогою залишається незмінним. Збільшення опору кочення може допомогти тільки у випадку коли ефективність гальм меньша ніж зчеплення шини з поверхнею.
Grim написав:И не стоит забывать, что задача зимних шин не только тормозить по прямолинейной траектории.
Зменьшення тиску в гумі призводить до її більшої деформації при всіх маневрах, але найбільше цей негативний ефект діє в поворотах. Однак враховуючи значно меньше зчеплення гуми з льодом ніж з асфальтом, і відповідно меньшу швидкість проходження однакових поворотів, зменьшення тиску може не призвести до збільшення деформації шини. І вже точно підвищення тиску ніяк не допоможе, адже якщо звичайного тиску достатньо для асфальтних швидкостей, то для швидкостей на льоді його точно мало не буде.
В підсумку: якщо вже є бажання відступати від рекомендацій виробника і змінювати штатний тиск для покращення ходових характеристик на льоді, то слід це робити в сторону його зменьшення.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Aprox, alex.cver, Vitafresh3