floyd47 написав:корпорації-гіганти чихати хотіли на вимоги сучасних норм Евро n
Так, і дизельгейт тому сумний доказ.
floyd47 написав:статті і щодо генерації ел.ен. з вугілля для заправки ел.карів, і з проблемою утилізації відпрацьованих батарей
Тут все не так просто. Питання треба оцінювати в перспективі. Вихлопні гази авто безпосередньо шкодять здоров'ю людей, прямо тут, і прямо зараз. Питання утилізації батарей наразі в майбутньому. Вони безпосередньо зараз нікому шкоди не завдають. Схожа ситуація і з виробництвом електроенергії. Так, звичайно на сьогоднішній день виробництво електроенергії теж не є чистим процесом. Однак навіть зараз джерела цих викидів локалізовані далі від скупчень людей, тоді як авто навпаки знаходяться безпосередньо в місцях масового скупчення людей. Тому безпосередня шкода здоров'ю людей від викидів електростанцій непорівняльно меньша ніж від ДВЗ. Однак добування електроенергії не обов'язково вимагає екологічно брудного процесу, на відміну від спалювання вуглеводнів в ДВЗ. Тому в перспективі, виробництво електроенергії можна поступово переводити на чисті технології. Ну і я вже колись цифри приводив, по факту світове виробництво екологічної електроенергії (вітрова, сонячна і т.д.), вже зараз перевищує її споживання електромобілями. Якщо все буде йти такими ж темпами і надалі, то можна буде вважати що додаткова електроенергія для машин буде чистою, а значить і машини вцілому теж.
Це все стратегічні проблеми, наслідки вирішення яких вплинуть на покоління, тому оцінювати їх по короткому зрізу неможливо. Але вцілому, скажімо так, логіка в тому що робиться, як не крути є. Принаймі перспективи цих процесів значно кращі ніж перспектива подальшого використання сучасних, ну чи правильніше вже казати застарілих технологій.
Александр007 написав:Audi Q7 V12 TDI quattro является
Ну це напевно невдалий приклад, адже чим дорожче авто тим більше можна вкласти у те щоб вписати його в екологічні норми. Краще б ти згадав скільки дешевих дизелів зараз є в продажу. Однак ключове слово тут все ж таки "является". Це дійсно так, і дизелів все ще багато. Але виробники вже відмовляються від дизелів, і КІА тут явно не перша, не тому що вони прям зараз не можуть їх вписати в сьогодніші норми, а тому що це дуже тяжко буде зробити для нових норм. Адже двигуни які розробляються зараз, в продаж підуть вже з наступними нормами і т.д. Тому у багатьох виробників більше дизелів не буде. Будуть тільки продовжувати випускатись ті що є зараз, до тих пір поки нові норми їх заборонять.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0