Re: Проблема з ГБО
І так друзі я тут! Отже замінив я прокладки впускного колетору. Перед заміною вимив його. Відимити його то ще та була забава. Власне відмив, замінив, повернув все назад і чек перестав мигати, але ж я поставив собі PyClip, та й хлопки з вихлопу нікуди не ділися. Копоче по прогі після заміни були пропуски, 0.39%-0.78%, ну візьми і забий на них. Ні вирішвив трохи піжтягнути гвинти на колекторі і х...к пропуски стали більшими, тому довелося ще раз всі гвинти відпускати і перетягувати, то на ходу 0 пропусків, на холостому на прогрітий як було 0.39-0.78 так і є, а на холодну при заводкі двигуна може ствртанути з 5% і падає до заповітних 0.78, а може з 16% ( мигає чек, пропуски на перший котьол). Пропшикував і наше не має по стику впускного з головою, проте явно є на врезкі газу на перший циліндр. Врізку, викручував, посадив на фіксатор різьби, ну б... не через шданга же газового воно підсасує. Та й є така підзра що колектор типу кривий ( площа прилягання до голови), бо якраз в районі пкршого циліндру я найбільше бачу прокладку. Знову ж як його нормально вижати я хз? Бо якщо ще верхні гвинти вижати можливо, то нижні, особливо крайню гайку що під пкршим циліндром х...й добре вижмиш. Походу тре ще раз знімати і певно герметоса наносити. Чи хз. Які думки з цього приводу?