1

Тема: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Вітаю всіх. Прохання не плюватися і не банити з теми, так як старий дачія форум нажаль не працює. Хлопці звертаюсь до Вас з такою технічною проблемою:
Двигун E7J 1.4 MPI такий зустрічається на старих Логанах але в мене машина трохи старіша, в мене Дачія Супернова.
Проблема наступного плана - коли двигун холодний, то працює ідеально, як тільки нагріється вище 50-60 градусів починає стріляти в коллектор та тупити.
Перевірив катушку - пробоїв не знайшов, перевірив на передачу іскри, замінив свічки та перепровірив бронепровода.
Змінив датчик загального тиску, перевірив датчик температури охолоджувальної рідини, датчик колінчатого вала, перевірив ізоляцію датчика температури газів в дросельній заслонці, хоча за сам датчик до кінця не впевнений. Перевірив контакт дросельного вузла з коллектором... нічого поки не допомогло.
Хто знає що за біс вселився в цей двигун - підкажіть будь ласка. Машина дуже потрібна, та виконує багато завдань.

  0



2

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel написав:

починає стріляти в колектор та тупити

Може бути збагачена суміш.З самого простішого- повітряний фільтр забитий.А далі -дивитись ГРМ(мітки, шківи),паливний насос,форси...

  0

3 Відредаговано Migen (2023-11-27 20:39:29)

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Проверь зазоры в клапанах.

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

4

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Migen написав:

Проверь зазоры в клапанах

Малоімовірно...Клапан зажатий-хлопае з глушника,а не

Archangel написав:

починає стріляти в коллектор

І аж ніяк не тупить(хіба на 5 передачі).

  0

5

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Стрлія в коллектор на передачах з 2 по 4 на 5-й тільки сіпає.

  0

6 Відредаговано Archangel (2023-11-28 14:23:52)

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Роздобув сканер той що обд2 та спробував прогнати машину. Підключив та проїхав на нагрітому двигуні по місцевості. Уточнюю одразу їду на газу, по трохи збільшив подачу газа не вимикаючи двигун (ставав під бардюр та відкривав по трохи гвинт регулювання),показниики сканера чесно кажучі не зовсім мені зрозумілі. Як я зрозумів згідно з показників живлення там їх декілька відсвічує - зникає періодично живлення, або таке каряве оновлення графіка. Можливо живлення там і повинно бути саме таким.
Буду вдячний, якщо хтось досвідченим оком подивиться та скаже свою думку. Відносно старих автомобілів я ще більш менш розумію що да як, а ось сучасні з "мізками" для мене тяжко зрозуміти.

Не можу прікріпити посилання на файл чи відео. Виклав на ютубі. Вибачаюсь одразу у модератора за таку викладку, але більш ніяк не можу надати посилання. ht tps : / /youtu.be / TCJqG4kLMrk
Це аж ніяк не реклама якогось контенту, просто немає змоги викласти сюди відео чи архів з відео. А допомма мені потрібна.

  0

7

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel написав:

збільшив подачу газа не вимикаючи двигун (ставав під бардюр та відкривав по трохи гвинт регулювання)

Який гвинт???Авто їдить на ГБО чи на бензі?Усі неполадки двигуна шукаються тільки при роботі на бензині(виключення - газовий мотор від виробника).
І ще...каталізатор є?

  0

8

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel, перечитал несколько раз ваши посты, ничего не понял))). Какое ГБО у вас стоит: второе поколение или четвертое? Судя по винту регулировки - второе, ИМХО. На каком топливе ( бензин или газ) начинается стрельба в коллектор и тупление? Из ютуба вообще ничего не понять - мы используем прогу Торк - https://www.logan.in.ua/forum/topic1492 … vu-p9.html посты 210 и 214 от igorsh88.
Попробуйте установить и диагностировать ей, там же есть возможность для считывания ошибок. Пиреном можно сбросить топливные коррекции, винтом регулировки вы могли их очень *правильно* отрегулировать. Собственно, я бы начинал с этого, сброс топл.коррекций, отключить ГБО (отсоединить газ.шланг от редуктора), запускать на бензине и мониторить в Торке ( время впрыска, разрежение, топл.коррекции, угол опережения зажигания, показания кисл.датчика). Если на бензине работает нормально, подключать газ.
В Киеве полно наших одноклубников, если что, стучите им в личку, помогут.

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

9

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Так дійсно ГБО2 встановлено. На бензині вона вже давно не їздила, да й бензонасос не працює зараз. Діагностував я дійсно торком, программа весь час матюкається на ЕБУ, ніби не знаходить його. Пізніше викладу скрін, як вона матюкається.

  0

10

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel написав:

Пізніше викладу скрін, як вона матюкається.

Ну воть, все стало понятно. Тут скринами не отделаешься, вам к специалистам нада.
Лево или AZ74. Вот как то так.

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

11 Відредаговано Archangel (2023-11-28 19:45:27)

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Тільки просканував через програму Pyren, видало в списках помилок лише одну строку error_can = 100.
Хто підкаже що це таке.
Torque - взагалі нічого не знайшла лише матюкнулась що не знаходить EBU OBD2  та показала основні показники: О2, температуру охолоджуючої рідини та основних показників двигуна.

  0

12 Відредаговано Migen (2023-11-29 00:49:00)

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel написав:

Так дійсно ГБО2 встановлено

Стреляло, стреляет и будет стрелять. Пока не разорвет пластиковый впускной коллектор. И никакой пирен не поможет. Только 4-е поколение ГБО.

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0
Спасибо сказали: jasonua1

13 Відредаговано _AlexSander_ (2023-11-29 06:47:43)

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Читаю .. в шоці )) на Ланос мабуть просто так ставили 'антіхлопок'..
Щодо торка. У вас ЕБУ скоріш за все sirius32, а не EMS3132, як в логані.це трохи різні речі.
Нема там що діагностувати з гбо 2гого покоління. Та і сенсу нема.
Дешева рибка-погана юшка

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
  0

14

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel написав:

Так дійсно ГБО2 встановлено.

Тоді точно замалий зазор на впускних клапанах, з прогрівом клапан піджимає і утворюється зазор, в результаті іде підпал паливної суміші в впускному колекторі.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

15

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Кажите, що машина завжди на газу?  Тобто на холодну одразу на газу?  Скільки вже накатав в такому режимі редуктор? ))  Там, напевно, вже усі діафрагми дубові

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

16

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Я розумію скепсис відносно древньої машини та ще більш древнішого ГБО, але що маю то і є. Грошей на інше все одно немає. На газу вона їздить вже років 5 чистими, редуктор хоч і старенький але обслуговувався у гозовщиків. З клапанами раніше небуло проблем. Буду дивитися, що зможу зробити.
Я звісно розумію що у багатьох присутніх водіїв авто значно новіше ніж моє, і дата 2003 рік вже звучить як антиквар, але іншого не маю і ніхто інше просто так не дасть. Антіхлопок такий як на ланос нажаль становити неможна, а такий як був раніше нажаль неможу ніде знайти. В старому редукторі антіхлопок був чимось запаяний чи випиляний, а тут немає. Пошуки на просторах інтернета нічого не дали.

  0

17

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

У мене антихлопок ставився під дроселем а не над, а система подачі вбудована в кожух повітряного фільтра (в горловину) що прилягає до самогї горловини дросельного вузла.

  0

18

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Нажаль машина у мене взята з 5-х рук або навіть більше, я й досі розгрібаю той колхоз, що був створений на ній.

  0

19

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

_AlexSander_, если там мозги Сириус 32, параметры ЕЛМкой и Торком можно посмотреть или есть подводные камни?

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

20 Відредаговано Archangel (2023-11-29 22:20:51)

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

В мене сканером показує основні параметри: температура двигуна, подача О2, вольтаж, положення дроселя, оберти та щось відносно клапана возврата. На пошук помилок нічого не знаходить. Проводить опрос мізків і пише що помилок не знаходить, але після цього матюкає що мізки з підтримкою ОБД2 протоколу не знайдено.

  0

21

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Хто б мені сказали що за бадягу Pyren знайшов в списках помилок "error_can = 100". Що це означає.

  0

22

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel, Ну, нажаль, газовщики у нас ще ті, нормальних ще спробуй знайти... Якщо один раз відрегулював, наче все ок, газонув - знову біда, це 100% редуктор вже.  Ремкомплект в руки та міняти.  Ну й рекомендую відновіти бензонасос, краще мати запасний варіант.
_AlexSander_, Там же классика, перша лямда є?

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

23

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Так, перша лямда є. Я подумав, що можлива проблема не з редуктором, а з тепловим зазором у клапанів. Мені оскільки в любому випадку треба міняти прокладку під клапанною кришкою, то можна буде перевірити стан самих клапанів. Пошукаю парамери зазорів та пробігусь із щупами.

  0

24

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Відносно бензонасоса - намагаюсь вже декілька місяців, зараза палить проводку. Підключив по штатним роз'ємам, а він падло провода палить. Десь так розумію коротке, але знайти проблематично. Прогорає цеп до загального плюса, від нього до запалювання.

  0

25

Re: Троїть та стріляє в впускний колектор.

Archangel написав:

Я розумію скепсис відносно древньої машини та ще більш древнішого ГБО, але що маю то і є. Грошей на інше все одно немає. На газу вона їздить вже років 5 чистими, редуктор хоч і старенький але обслуговувався у гозовщиків. З клапанами раніше небуло проблем. Буду дивитися, що зможу зробити.
Я звісно розумію що у багатьох присутніх водіїв авто значно новіше ніж моє, і дата 2003 рік вже звучить як антиквар, але іншого не маю і ніхто інше просто так не дасть. Антіхлопок такий як на ланос нажаль становити неможна, а такий як був раніше нажаль неможу ніде знайти. В старому редукторі антіхлопок був чимось запаяний чи випиляний, а тут немає. Пошуки на просторах інтернета нічого не дали.

Паливна суміш в впускному колекторі можа загорітись або від не герметичного клапана, або дуже ранньої іскри. Я так розумію що датчик колінчатого вала як і на логанах знімає сигнал з маховика, то раджу його зняти і почистити наконечник від стружки.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0