1

Тема: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

Доброго вечора, шановна спільнота Логан форуму! Є потреба купити не дуже старий та умовно доступний по грошам універсал. В даний час розглядаються Logan 2 MCV десь 2014-2017 років. Враховуючи вік автомобіля, то реальний пробіг з легкістю може складати 300-500 тис км. Тому в першу чергу постає питання, на які двигуни краще орієнтуватись з точки зору потенціального попандоса на ремонт smile
В подалшій експлуатації пробіги будуть маленькі та нерегулярні (до 15 тис в рік) з фокусом на користування авто в теплу пору року. Економія на паливі не є пріорететом.
Отож моє бачення:
1. Дизель 1.5. Я так розумію дуже недешева штука в ремонті (ТНВД, форсунки, турбіна), але має потенційно високий ресурс за умови регулярного і правильного обслуговування попереднім власником.
2. Бензин 0,9 турбо. Купа нюансів малолітражного турбованого 3х циліндрового мотора. Незрозуміло що з ресурсом, вони взагалі піддаються капіталці?
3. Бензин 1.2 атмосфер. Виглядає як "золота" середина з цього списку. Є також питання до ресурсу двигуна.

Взагалі то, мені не дуже подобається жоден з цих вариантів. З точки зору надійності, наче реношному атмосферному 1.6 MPI не має конкурентів? Але в такому разі потрібно буде шукати Logan 1 MCV 2010-2013 років, або наприклад мінівен Lodgy.
Чи можете щось порадите з іншіх брендів? Я би хотів Октавію Комбі, але вона або не вписується в бюджет, або її вік лізе за 15 років+ 
Дякую!

  0



2

Re: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

Kirk написав:

не дуже старий та умовно доступний по грошам

Соромлюся спитати, а по вашому "не дуже старий", це за віком, чи за пробігом/моторесурсом? Та "умовно доступний", це коли все ж таки (як завжди) не вистачає грошей на автівку, але займу у сусіда?

Kirk написав:

будуть маленькі та нерегулярні (до 15 тис в рік)

А як би ви кваліфікували пробіг у 5,5...7 тис.км/рік?

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

3

Re: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

Kirk написав:

Взагалі то, мені не дуже подобається жоден з цих вариантів

Подібний вибір був весною минулого року. Потрібна була робоча розгінна конячка яка б проїзжала кожен день по 100 км,50 з них по убитій в хлам дорозі. Вимоги-відносно ємний багажник,трохи комфорт,трохи безпека.
Логани 2 покоління не розглядав із за їх моторів. Вибір зупинився на MCV 1 покоління з бензиновим мотором 1,6. Пробіг 160 т.км. Дачія,з Європи.В комплектації із гламура-2 подушки,кондиціонер,АБС,алюмін.диски. Каталізатор зник ще десь в Європі. По кузову є питання по рижикам-мені на ній весілля не возити,тому пріорітет був на тех стан. Відразу був встановлений газ,поміняні перед.аморти,сайлентблоки зад балки,ТО двигуна з ременями,та помпою,в варений резонатор від Жигулів,на місце каталізатора,щоб не так шуміла. Зараз машина відпрацьовує кожну вложену копійку

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: floyd471

4

Re: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

Орієнтуючись на прочитані вимоги порадив би дивитися в сторону MCV 1,6 8кл. бензин.

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0

5 Відредаговано TDream (2024-01-14 12:39:08)

Re: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

Kirk,
1. Да, у дизеля ресурс большой. Но только при условии своевременного и качественного обслуживания. Вывод - дизель можно брать только новый, или хотя бы свежий с историей регламентных работ.
2. 0,9Т - темная и относительно редкая лошадка с небольшим ресурсом. На пробегах за 120-150ткм ни кто не скажет сколько ему осталось. И ремонтопригодность тоже под большим вопросом.
3. 1,2 - ничего не скажу, не знаю. Но слабенький он...
Более-менее беспроблемные и ремонтопригодные двигателя в данном случае - старые добрые бензинки 1,6. Т.е. есть смысл рассмотреть 1-е поколение.

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

6

Re: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

У 1,2 більше питання про потужність, аніж про ресурс... Під таксо, кажуть вони й 400+ ходять, але 75 к.с., то не дуже весело, КПП дуже "коротка", за містом не вистачає 6-й передачі. Якщо плануєте багато часу проводити на трасі - майте на увазі, у нього крейсер 90 км/ч, якщо швидше - вже досить шумно від мотору... При 100 км/год на 5-й передачі на тахометрі буде 3 тис. обертів/ хв., 110 км/ч то вже десь ближче до 3500... Але по місту дуже вдало! Коротка коробка компенсує малу потужність, та вдало передаточні числа працюють з нашими лімітами швидкості! 5-та передача, 2 з копійками на тахометрі - то 70 км/год, 4-та передача у такому ж режимі - то 50 км/год.

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

7 Відредаговано _Slava (2024-01-14 21:02:49)

Re: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

Знайти  універсал і першого і другого покоління можна і до 300 тис., це не проблема. Якщо іздити нечасто і не далеко, то це до 10к в рік. Беріть будь-яку тачку в гарному стані. Просто не беріть хлам і все. Ресурсний мотор вам не потрібен. Вам потрібна не заїжжена тачка. Але якщо бюджет до 6 кбакс, то тільки перше покоління

Mcv / К7м / 2008
  0

8

Re: Покупка б/в Logan 2 MCV. Вибір двигуна

Я би радив Logan 1 MCV 2010-2013, а не Logan 2 MCV, двері багажника розпашонка зручніші ніж в другого логана, багажник більший, і в салоні місця також буде більше, дуже зручна трансформація сідушок заднього дивану при умові що сідушки в форматі 1/3+2/3. За ті самі гроші можна взяти багатшу комплектацію і бажано брати з європи, бо звідти можна взяти авто хоч і з пробігом, але на вигляд в стані нового авто.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0
Спасибо сказали: jasonua1