Re: Следующий автомобиль
Особливо нова версія, Chevrolet Silverado 2020 року. 3.0L Diesel V6 Duramax
Витрата палива - в районі 8.5 шосе/12.5 місто, 277 кінських сил, і 623 нм моменту.
Американець не купує 0.9
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 294 295 296 297 298 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Особливо нова версія, Chevrolet Silverado 2020 року. 3.0L Diesel V6 Duramax
Витрата палива - в районі 8.5 шосе/12.5 місто, 277 кінських сил, і 623 нм моменту.
Американець не купує 0.9
3.0L Diesel V6 Duramax
Витрата палива - в районі 8.5 шосе/12.5 місто, 277 кінських сил, і 623 нм моменту.
Справжній американець повинен мати V8!
6.2L EcoTec3 V8 WITH DYNAMIC FUEL MANAGEMENT
420 horsepower and 460 lb.-ft. of torque
10-speed automatic transmission
Best-in-class V8 horsepower and torque†
Best-in-class 13,400-lb. maximum towing capability†
Available on High Country, LTZ, LT Trail Boss, RST and Custom Trail Boss
Я хочу американські ціни на паливо з такими пікапами( 2.9 долара за галлон - 0.75 цента за літру
В нас бензин зараз фактично вдвічі дорожчий. Ви все ще дивуєтесь чому тягають електрокари?...
В нас бензин зараз фактично вдвічі дорожчий. Ви все ще дивуєтесь чому тягають електрокари?...
Про вовка про мовка:) З нового року чекайте! Там має бути трохи подорожань, але і підключення має подешевшати:) сам чекаю..
Про вовка про мовка:) З нового року чекайте!
Що чекати?
Що чекати?
Здороження електроенергії.
Здороження електроенергії.
Все ще величезна різниця . + Нічний тариф існує
Вартість авто+Вартість пального+вартість ремонтів/на пробіг який пробіжить= Ось ту уже економія.
А покатаю 2 роки змотаю км продам, це ми не рахуємо. Це не калькуляція це обман.
Ну я вже писав що 7 річний логан не зміг продати навіть за половину його вартості. Купив за 12.8 продав за 6. Пробіг був заледве 94 тисячі навіть змотувати не було що якби й хотілось, продавав місяці 3...Так що хз, може другий Логан менше втрачає в ціні.
+ Я купу грошей в його постійні ремонти вкладав. Зараз лінь займатись всією калькуляцією, тим паче що все це було за різних курсів валют.
Я не бачу сенсу рахувати всі оці пункти які ви пишете. Вартість ремонтів взагалі сферична в вакуумі, тому що інколи така машина попадеться, що після її покупки за 3 роки пів машини поміняти доведеться, а інша буде тільки вимагати заміну фільтру. Як тут вгадати? Тому я рахую виключно вартість пального + планові ТО.
Ну я вже писав що 7 річний логан не зміг продати навіть за половину його вартості. Купив за 12.8 продав за 6. Пробіг був заледве 94 тисячі навіть змотувати не було що якби й хотілось, продавав місяці 3...Так що хз, може другий Логан менше втрачає в ціні.
На такому треба їздити і далі а не продавати.
Тому я рахую виключно вартість пального + планові ТО.
Та що зорі в небі рахувати. А взагалі теж так хочу рахувати, подаруйте мені новий електромобіль!
Приведу приклад джилі ск-2 купилась нова з поставновкую з гбо за 7к$ в 12-му році якщо не помиляюсь, комплектація барабан без кондиціонера.
крім підвіски нічого, особливо мозг не парить, їздить на гбо по місту 7-8 траса 9 газу! Масла мінералка раз 10, наїздила більше 130т км їздить і далі. Ось і рахуйте калькуляцію.
На такому треба їздити і далі а не продавати.
Там по ходу просто не повезло з машиною, і вона посипалася...
+ Я купу грошей в його постійні ремонти вкладав.
jasonua,
Логан на котором раньше ездил денег не просил.
Чего ему сыпатся
Чего ему сыпатся
Всі 2.5 електронних системи, мотор, ходова, почав дивно корродіювати кузов, задовбало щеплення в якому через ідіотський тросик неможливо стало його плавно відпускати, третій раз поміняв термостат. Останньою каплею став привід колеса який відірвався.
Mellon,
Машину покупали новую.?
Может просто тросик смазать надо было
Машину покупали новую.?
Так, нова з салону
Mellon,
Не характерно для логана как то
И на чем вы сейчас катаетесь?
И на чем вы сейчас катаетесь?
Шевроле Вольт
Все одно не розумію, як люди можуть аж настільки не вміти рахувати гроші. Він же ніколи не окупиться. Це все одно, що викинути купу грошей на іграшку, яку потім не продаси й за половину вартості. І при цьому власник отримує не повноцінний автомобіль, а міський транспортний засіб, прив'язаний до розетки. Навіть до дачі на ньому вже буде важно доїхати, а до сусіднього обласного центру взагалі не дістатися.
Сам не понимаю электромании. Вот реально думаю это просто модно, как вот сейчас модно быть бородатым. Иначе логикой это не объясняется. Георгич верно написал "отдал лифа как игрушку жене". Для многих это диковинная игрушка, у кого есть лишние денежки, то почему нет? Но это авто точно не дешевле и не скоро будет дешевле. Гибрид это хороший компромис. Но чистый электро пока игрушка для избалованых и только как 2ю машину. Хотя я бы и 2ю не брал электричку. Лучше уже Степвея с ра ходом 5.5 и им за день 900км можно пиоехать без дозаправки посредине. Тоже городской авто, но при случае, как у меня недавно было, 900км за сутки. Смысл владеть электричкой? Хотя я вот и бороду не хочу носить "как все" Ну не идет она мне. Умнее морда не становится от бороды
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-14 23:07:54[/merge_posts_bbcode]
Тому людина (з Бучі) і хоче його замінити на більш енергетично запасливого.
А не хочет заменить на экономный дизель или даже на Газ?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-14 23:13:08[/merge_posts_bbcode]
Масло расход в пределах нормы как у всех 1.6 на работе.
Думаю тут всем пофиг на шкоду.
Рабочие рапиды некоторые уже 200тыщ, расход как был с нуля так и остался...
Погодите а что у Шкоды есть понятие "расход масла в пределах нормы"?! . Это что не шутка? То есть заливая бензин, я должен доливать переодически масло в двигатель чтобы его кормить маслом?
Еще больше начинаю "любить" Шкоду за то что только у нее есть термин "расход масла в пределах нормы". У других есть только замена масла каждое ТО.
Зайшовши в автосалон Ніссан, менеджер 90% часу презентації розповідає про його мультимедійну систему
Хоча про такий жах краще б мовчали. Таке випускати зараз просто сором.
Все що ви кажете в першу чергу стосується Ліфа якого зараз привозять за 12-13 тисяч доларів. При приблизно однаковій вартості з тим же Меганом його років, він цілком собі окупиться.
Через скільки сотень тисяч кілометрів?
Немецкий автомобильный клуб (ADAC) опубликовал исследование, посвященное стоимости эксплуатации электромобилей в сравнении с бензиновыми и дизельными аналогами.
Стоимость 1 км в BMW i3 обошлась в 53,6 евроцента, а для бензиновой BMW 218i Active Tourer этот показатель составил 60,6. В случае дизельной BMW 218d стоимость 1 км пути снижается до 57,4 евроцентов, но все равно остается выше, чем в электрической i3.
Hyundai Ioniq Electric проезжает 1 км за 49 центов, а бензиновый i30 – за 51,4. Дизельный справляется за 52.
Renault Zoe просит за 1 км своего пробега 48 центов, в то время как бензиновый Renault Clio обходится дешевле – 36,4.
Результаты исследования на примере других автомобилей оказались еще более неоднозначными:
Smart Fortwo Coupe EQ/бензиновый Fortwo: 36,9/38,7;
VW e-Up/бензиновый VW Up: 39,1/34,0;
VW e-Golf/бензиновый 1.5 TSI/дизельный 1.6 TDI: 48,6/49,0/47,0;
Tesla Model X 100D/дизельная Audi SQ7 TDI: 131,9/137,7.
Розумію, що це Европа, що там рахують трошки не так як у нас і крадуть трохи менше, але про окупаємість електромобіля мова в принципі не йде. Це нонсенс. Вони втрачають у 2-3 рази за 3-5 років. Це не "погана" амортизація авто на паливі у 30-50% за роки.
Там дешевше виходить тільки в одному випадку. Авто заряджається тільки вдома і авто береться саме дешевше і тільки б/у. Їздити звісно тільки у місті і дуже мало і бути дуже не примхливим до будь чого.
Через скільки сотень тисяч кілометрів?
Я серйозно починаю втомлюватись від цієї дискусії. Те що ви кинули це дослідження де береться до уваги ВЗАГАЛІ все. Початкова вартість машини, подальше обслуговування за 4 роки при пробігу в 15 тисяч км в рік. Тобто приблизно тоді коли середній європеєць продає машину і купує нову. І у тому що ви написали ВСЕ РІВНО електромобілі або виграють або приблизно на рівні. Це з врахуванням того що він коштує дорожче спочатку.
Те що написав я - порівняння ВЖИВАНОГО ЛІФА І ВЖИВАНОГО МЕГАНА. Це дві машини однакового класу, і приблизно однакової вартості.
Вони втрачають у 2-3 рази за 3-5 років
Согласно исследованию информационно-аналитического агентства Autolist.com, после 80 000 км пробега лифтбэк Tesla Model S теряет в цене в среднем 27%, а кроссовер Model X – и вовсе 23%. А вот их соперники при таких же “цифрах на одометре” показывают следующие данные:
Mercedes S Class – снижение на 33%;
Jaguar XJ – снижение на 45%;
Lincoln Navigator – снижение на 34%;
BMW X5 – снижение на 37%;
Питання будуть?
Тут уже особистий вибір. Аби авто радувало. Чесно не парюсь скільки авто в ціні втратить. Он недавно сусід, почав навіщо в авто куриш, і там аргументи прокурено авто дешевше продається і тд. Купуючи нове авто, і ще щоб себе обмежувати? Цікаві люди не розумію такої логіки. Краще не купувати. Тоді точно менше втратиш.
Купуючи джинси, теж треба переживати скільки вони втратять в ціні, та по чому в гуманітарку приймуть?
Я серйозно починаю втомлюватись від цієї дискусії.
Ну нічого... теж інколи потрібно побачити собою виданий маразм зі сторони.
Те що ви кинули це дослідження де береться до уваги ВЗАГАЛІ все. Початкова вартість машини, подальше обслуговування за 4 роки при пробігу в 15 тисяч км в рік. Тобто приблизно тоді коли середній європеєць продає машину і купує нову. І у тому що ви написали ВСЕ РІВНО електромобілі або виграють або приблизно на рівні. Це з врахуванням того що він коштує дорожче спочатку.
Якщо ви не помітили, то я про це і написав. Тому і одразу написав, що електромобіль і окупитися це нонсенс.
Те що написав я - порівняння ВЖИВАНОГО ЛІФА І ВЖИВАНОГО МЕГАНА. Це дві машини однакового класу, і приблизно однакової вартості.
Приблизно однакова вартість... круто. Ліф коштував 40тис у.о. а Меган 20 тис у.о.. у 2014 році.
у 2019 ми їх беремо з першої сторінки авторіа найнижчу ціну.
Ліф за 9950(падіння за 5 років "всього" у 4 рази)
https://auto.ria.com/auto_nissan_leaf_25896746.html
та Меган за 7400(падіння у ціні "аж у 2,7 рази)
https://auto.ria.com/auto_renault_megane_25864760.html
Навть якщо вважати, що електрика крадеться абсолютно безкоштовно, то різниці у ціні вистачить
десь на 40-50 тис км шляху на Мегані. Це щоб вийти у нуль. А це десь 5-7 років їзди на Ліфі.
Враховуючи пробіги Ліфів і Меганів висновок дуже простий. Ліф, в ідеалі, окупиться приблизно ніколи. Це по оптимістичним прогнозам.
Можемо глянути і свіжіші авто. З авторіа взяв перші позиціїї.
Ліф за 16800 у.о.
https://auto.ria.com/auto_nissan_leaf_24450631.html
та Меган за 11800
https://auto.ria.com/auto_renault_megane_25735724.html
Різниці у грошах вистачить вже на біля 100тис км...
І це не окупитися, а просто вийти, в ідеальних умовах, в нуль.
Погодите а что у Шкоды есть понятие "расход масла в пределах нормы"?! . .
Да у Киа намного больше
10.04.11 г. купил новый KIA Sportage 2011 г.в. Сегодня в руководстве по эксплуатации на стр. 8/4 "Рекомендуемые смазочные материалы и информация об объемах" с ужасом прочел; "Расход моторного масла в нормальных условиях для бензинового двигателя 2.0 л составляет 1 л. на 1500 км, а для тяжелых условия 1 л. на 1000 км.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-15 11:57:12[/merge_posts_bbcode]
Киа
Проехал 3000 км. после покупки машины , загорелась лампа уровня масла , на щупе на минимальной отметке, т.е. ушло с верхней до нижней. Думаю литр примерно .
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-15 12:01:52[/merge_posts_bbcode]
Ресурс двигателя Спортейдж 2.0:
1. По данным завода – 250 тыс.км
.Расход масла – до 1 л/1000 км (в тяжелых условиях)
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-15 12:08:38[/merge_posts_bbcode]
Ниссан - В МАНУАЛЕ Ж НАПИСАНО -ДО 0,5 Л НА 1000 КМ - НОРМА!
Ресурс двигателя Спортейдж 2.0:
1. По данным завода – 250 тыс.км
.Расход масла – до 1 л/1000 км (в тяжелых условиях)
І як це авто в ціні падає у порівнянні, з іншими авто які не їдять масло? Чи авто, які практично виходжують значно більші км? Тому цей показник як авто падає в ціні цушь нав'язана маркетологами. І люди хочуть ті авто. Як правило з дизайну, як салон, та як все круто.
Руководства Mazda 3 (Мазда 3)
3.2.2 Расход масла3.2.1. Расход масла
Основной причиной расхода масла при эксплуатации двигателя является угар. Хорошо обкатанные двигатели расходуют 0,2 л на 1000 км пробега. Максимально допустимый расход масла — 1,5 л на 1000 км.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-15 12:35:16[/merge_posts_bbcode]
Хонда Аккорд ест масло, с двигателем 2.4. В сервисной книжке написано, что нормальный расход масла считается вплоть до 1 литра долива на 1000 км.
Сторінки Назад 1 … 294 295 296 297 298 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.257 секунд(и), виконано 63 запитів