Re: Следующий автомобиль
sdj387jsd, 100%! Я вважаю, що головне щоб в базовій версії був кондиціонер, а решта все таке, можна доставити, якщо треба буде і руки чешуться)))
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 315 316 317 318 319 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
sdj387jsd, 100%! Я вважаю, що головне щоб в базовій версії був кондиціонер, а решта все таке, можна доставити, якщо треба буде і руки чешуться)))
Також потрібні плюшки доробити дешевше чим з салону. Як на мене це авто гарна цяцька щоб себе попестити.
Ну все трошки не настільки райдужно. Мультимедіа точно можна краще поставити за ті самі або менші гроші. Зашумити можна точно краще, гуму і диски вибрати які хочеш, перешити салон теж буде краще і дешевше, музику зробити явно краще.
Але клімат не поставиш, обігрів скла не поставиш, лед-фари не поставиш, єлектрорегулювання сидінь не поставиш, алькантару з прострочкою і стайлінгом авто теж не отримаєш. І без автомату і без дизеля.
Цікавий варіант, але не ідеальний.
Цікавий варіант, але не ідеальний.
За свої гроші, не настільки паскудний як інші варіанти, десь так...
фішка яка потрібна - це контроль засипання. Еле чомусь майже ніде нема.
Чому ж нема? У ВАГа Emergency Assist є. Пробуджує, тобто встряхує водія досить різко. Та й притормозить машина сама.
Про адаптивний круїз взагалі мовчу.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-30 00:23:43[/merge_posts_bbcode]
Ось так працює на шкоді
Самое смешное и печальное в Каджаре это то, что самая дешевая базовая версия являеться самой динамичной из всех версий, а типа самая "топовая" блек эдишн являеться самой медленной, практически не едущей.
Если вы согласны на механике то да, это правда. Но 4 на 4 всегда добавляет времени у всех сувов. 10.1 до 100 га механике против 10.5 на механике с полным приводом. Но не забываем что 10.5 это на дизеле, а это совершенно другие 10.5 чем если бы на бензе. Но формально вы правы если смотреть на цифры разгона. Но смотреть нужно еще на крутящий
Чому ж нема? У ВАГа Emergency Assist є. Пробуджує, тобто встряхує водія досить різко
А на практиці, по латано перелатаній дорозі, без розмітки, у ночі, із відкритими очима? А просто окремо, таку приблуду ставлять без іншого обвісу?
А так вважаю, напевно це єдиною приблудою, яка корисна. Навіть круїз контроль вважаю лишнім.
Георгич написав:Чому ж нема? У ВАГа Emergency Assist є. Пробуджує, тобто встряхує водія досить різко
А на практиці, по латано перелатаній дорозі, без розмітки, у ночі, із відкритими очима? А просто окремо, таку приблуду ставлять без іншого обвісу?
А так вважаю, напевно це єдиною приблудою, яка корисна. Навіть круїз контроль вважаю лишнім.
це якщо ти у нас їздиш... Поїдеш кудись далі - зрозумієш та оціниш.
Спортейдж все отлично... задиры и стук
Хлам от Киа
А на практиці, по латано перелатаній дорозі, без розмітки, у ночі, із відкритими очима?
Ну й що? Не працює лише контроль руху по полосі. Все решта працює.
Навіть круїз контроль вважаю лишнім.
Я вище писав про адаптивний круїз-контроль - Це офігенна фіча. А звичайний круїз-контрль так, це дійсно дурничка, яка провокує до сну.
Если вы согласны на механике то да, это правда. Но 4 на 4 всегда добавляет времени у всех сувов.
Катався на Каджарі(4*2) 1.5 з роботом і Дастері(4*4) 1.5 з механікою.
Каджар просто мертвий, а Дастер відносно Каджара краще тим, що механіка дозволяє керувати процесом, що частково нівелює тупняк у який впадає робот на прискореннях і стартах.
Але загалом динаміка що там, що там просто недостатня. Тому на механіці з дизелем потрібно занадто часто мішати палкою. Це просто дискомфортно, звісно на мій погляд. До всього можна звикнути, але за більші гроші звикати до гіршого, ну якось... не природньо.
Тому з такими дохлими дизелями тільки автомат або робот... на яких динаміка просто відсутня, але хоча б комфорт якийсь буде у компенсацію.
Но не забываем что 10.5 это на дизеле, а это совершенно другие 10.5 чем если бы на бензе.
Не забуваємо, що 10,1 на бензині за 467900грн це зовсім інше ніж 10,5 за 714100грн.
Но формально вы правы если смотреть на цифры разгона. Но смотреть нужно еще на крутящий
Ну чесно кажучи Каджар 1.5 з роботом з 250 нютонами від Хтрейл 1.6 з варіатором з 320 нютонами відрізняються не сильно. Хіба що Хтрейл ще тупіший.
Тут навіть тяжко уявити, що буде гірше.
Бензин і механіка у базі з 205 нютонами тут просто ракета. І в плані еластичності та комфорту їзди у місті явно має плюси.
Не забуваємо, що 10,1 на бензині за 467900грн це зовсім інше ніж 10,5 за 714100грн.
Согласен.
Бензин і механіка у базі з 205 нютонами тут просто ракета. І в плані еластичності та комфорту їзди у місті явно має плюси.
Не ракета но жить можно.
Сегодня катался на Сеат Атека 2л дизель, полный привод. Вот где ракета. Колеса 55, подвеска упругая ппц и скоростная. Если переключить в режим спорт еще больше ракета. Но цена такого аппарата конечно зашкаливает. Из минусов, при трогании на 1 скорости как то с трудом выходит у робота, гарчит дизель в салоне на низких скоростях. Из плюсов на трассе тихо в салоне, разгоняется ракета, подвеска упругая и скоростная, на высоких скоростях и робот адекватен и не ревет дизель.
Не ракета но жить можно.
Сегодня катался на Сеат Атека 2л дизель, полный привод. Вот где ракета.
А чем 9 секунд, от 10, становяться ракетой, если 10 против 12 не ракета, но жить можно?
Что-то я логики не улавливаю.
Колеса 55, подвеска упругая ппц и скоростная.
Простыми словами слишком жесткая.
Из минусов, при трогании на 1 скорости как то с трудом выходит у робота, гарчит дизель в салоне на низких скоростях.
То есть опять тупняк на старте и слабая шумка, как в шкоде.
3а в два раза больше денег, чуть больше динамики, аж на секунду. 10 секунд за 400тыс грн и 9 секунд за 800тыс грн.
То есть опять тупняк на старте и слабая шумка, как в шкоде.
3а в два раза больше денег, чуть больше динамики, аж на секунду. 10 секунд за 400тыс грн и 9 секунд за 800тыс грн.
Я так понимаю вы сравниваете Дастер с Атекой? Или Каджар? В любом случае Атека дороже не только изза 1 сек. Там все нормально сделано, куча всяких фишек, подветка порогов, места посадки пасажиров со стороны дверей, реально скоростная подвеска. Ну я бы не назвал тупняком сильным трогание, там эта системма старт стоп еще тупняка добавляет. Плюс полный привод чего то стоит да и 2л дизель тоже в плюс большой. Все же мощи там хватет для той массы. Если сравнивать с 1.2 бенз Каджар, то там не сравнимое. 2л дизеля это сила. 1.2 бенз овощнее изза не только - 1.5 сек но и крутящего. Обесшумка вроде есть, просто дизель по любому слышно на низких скоростях как не старайся. И 190 кобыл есть 190 кобыл для почти 800 тыс, 32куе.
Ну вообщем там 32куе не просто так просЮть. Ну и наверное сеат по стабильтности и неломучести получше все таки рыно на порядок. Из минусов,
в Атеке ожидал багажник побольше. Он меньше заметно того же Спортейджа. Зато сзади пасажирам просто море места.
Ну потому не дешевый.
alex.cver,
Старт стоп не только тупняка добавляет но и убивает двигатель..
На Дастер жена выключает сначала потом в путь...
научил.
Да и смотри если горит режим эко еще медленнее..
Для города наоборот включаем чтоб не так резко стартовать...
подвеска упругая ппц и скоростная... Из плюсов на трассе тихо в салоне, разгоняется ракета, подвеска упругая и скоростная
Там все нормально сделано, куча всяких фишек, подсветка порогов, места посадки пассажиров со стороны дверей, реально скоростная подвеска.
Ну и наверное сеат по стабильности и неломучести получше все таки рыно на порядок... Зато сзади пассажирам просто море места.
Ну потому не дешевый.
ВАУ, Алекс! 5 лет форумного общения не дались тебе даром! Начинаешь понимать и писать правильные вещи!
Респект!
Незадолго до того, как захотеть "кугу", немножко хотел "атеку", но хотение пропало после просто посиделок за рулем, когда из-за солнца визуально очень неприятно воспринялись нити обогрева лобового стекла. Может в динамике оно так не воспринимается, но ощущение осталось не очень.
А так, да, при всех вышеперечисленых плюсах еще и дизайн неизбитый.
Я так понимаю вы сравниваете Дастер с Атекой? Или Каджар?
Так я собственно могу сравнить с чем угодно. Ибо в данный момент пытаюсь найти хоть какую-то альтернативу мсв степвею, который вдруг стал резко дороже и беднее, да еще и отсутсвует в наличии.
В ДАННОМ конкретном случае сравнение было с Каджаром ибо Дастер не выдерживает никакой критики, кроме подвески в нем нет ничего. Ни дизайна, ни качества , ни динамики, ни комфорта, ни цены, ни опций... ни-че-го.
Обесшумка вроде есть, просто дизель по любому слышно на низких скоростях как не старайся.
На Каджаре дизеля не слышно именно на низких скоростях и на холостых оборотах.
Ну и наверное сеат по стабильтности и неломучести получше все таки рыно на порядок.
В общем-то нет! Это приблизительно одного поля ягоды. Поэтому и странно платить больше за, по сути, тоже самое.
Например платить 10тыс грн за електрорегулировки одного водительского сидения в Сеате это дичь и маразм!
Для города наоборот включаем чтоб не так резко стартовать...
Дастер и резко стартовать это взаимоисключающие понятия. От слова совсем. Особенно на роботе.
SanychGT,
Да и старт можно резко так и в потоке.
Тяга в 250 крутящего позволяет.
Как бы вам не хотелось этого
Чего вы там писульки пишете ничего нет, это скорее про свое желтое авто.
Все что надо есть перечислить то список длинный будет.
Дизель слышно на холостых, при езде не слышно.
Мсв степвея отдыхает вместе со своим супер 0.9
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-01 17:01:07[/merge_posts_bbcode]
, ни опций... ни-че-го
Прям врун какой-то
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-01 17:02:24[/merge_posts_bbcode]
SanychGT,
Не нравится так и скажи.
Вот зачем разную херь нести?
Да и старт можно резко так и в потоке.
Тяга в 250 крутящего позволяет.
Как бы вам не хотелось этого
Я порівнював два авто з одним і тим самим двигуном і різними коробками. На роботі динаміка відсутня як клас. Авто не їде зовсім. Особсливо якщо потрібно різко прискоритися. На механіці простіще зарання підставити передачу і це частково нівелює надзвичайну тупість дизеля на 110 сил і робота.
Чего вы там писульки пишете ничего нет, это скорее про свое желтое авто.
В загалі-то розмова велася не з вами і порівнювалося авто з Каджаром.
Основна проблема у том, що на Дастері, що на Каджарі з дизелем 1.5 я в принципі не можу їхати у звичному, комфортному для себе стилі, манері їзди. Яку прекрасно дозволяє реалізовувати жовте авто. І вибираю я авто, яке хоча б не набагато гірше було, хоча б по мінімальним єксплуатаційним і практичним характеристикам. Дастер на жаль не вписується по занад-то великій кількості параметрів. Вам підходить? Я радий за вас! Але від цього мінусів менше у нього не стало.
, ни опций... ни-че-го
Прям врун какой-то
Тоді, якщо ваша ласка, перечисліть опціїї Дастера яких не має у Каджара. По пунктам.
SanychGT,
Не нравится так и скажи.
Вот зачем разную херь нести?
На щастя мені авто підмінний потрібен, тому я спокійно переношу пункт подобається-не подобається. А так звана херь має під собою конкретні цифри і факти, які очевидно вас не цікавлять.
SanychGT,
Список опций лист а4.
Который вы про дастера нема совсем.
Как вы там , ни опций... ни-че-го
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-01 18:57:04[/merge_posts_bbcode]
SanychGT, . На роботі динаміка відсутня як клас. Авто не їде зовсім.
Опять ерунду пишешь.
Робот едет не хуже механики.
И переключает быстрее чем ты на ручке с 1.5
Робот едет не хуже механики.
Краще, це про 2роботного. Взагалі це напевно самі різві коробки. Ото єдине, інколи може бути що не буде за Вами встигати, невгадувати коли яку передачу включати, заминки будуть.
На зразок воно тільки підготувало 3-тю а ви тормозите на першу. Тут відносно вічне переключення буде. Тому іменно в таких моментах можуть бути, нюанси. П.С для жінки напевно ця коробка буде найліпша та найдовше у жінок походить. Та інколи брати для себе, щоб потішитись та порадуватись газом в пол.
Ну і з часом мені здається буде вона на першій смикатись, так собі неприємно посмикуючись.
Доречі раніше, писали про реношну звичайну механіку та вібрацію, у вологу погоду, звичайно це відчув раніше. Але щоб не трусилось треба ріжче ногами ворушить. Прямо кидаючи його і газку добавляючи, всі вібрації пропадають. Так що норм там і звичайна коробка, а головне вона дешева.
Ним тільки за 1йоботного йобота, нема прощення. Навіть подумати не міг що таке гівно можна зробити...
Ото єдине, інколи може бути що не буде за Вами встигати, невгадувати коли яку передачу включати, заминки будуть.
На жаль оце саме "інколи" було занад-то часто. Але ж це тільки не одноразовий тестдрайв.
А як тільки викладеш з своєї кишені гроші, так ось і воно, і переключає краще, і працює швидше, і взагалі достеменно таке і хотілося... Ну да, ну да. Відома реакція.
Список опций лист а4
Ого яка конкретика...
А за скільки можна отримати на Дастері:
система зчеплення з дорогою Extended grip
автоматичне перемикання світла фар
датчик дощу
лед-фари
лед протитуманки
лед задні ліхтарі
двохзонний клімат
підігрів лобового скла
контроль рядності руху
автоматична допомога у парковці "вільні руки"
електрорегулювання сидіння водія
система складання заднього дивану з рівною підлогою
задній підлокотник
шкіряне оздоблення керма
алькантара на сидіннях
18-19 колеса
двигун 130 коней
EDC7
іт.д. і т.п.
Питання риторичне.
Все вище описане, не потрібне. Ну хіба-що двигун коробка, тут ще можна щось комбінувати.
Сторінки Назад 1 … 315 316 317 318 319 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.342 секунд(и), виконано 63 запитів