Re: Следующий автомобиль
В мене довжина 4410...
Довжина першого Логана 4288мм.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 417 418 419 420 421 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
В мене довжина 4410...
Довжина першого Логана 4288мм.
Навіть не берусь уявити, чого це все коштувало.
А навіщо уявляти? Не дорожче грошей!
Ну і це потрібно бути настільки самовідданим фанатом марки, щоб настільки заморочитися.
А до чого тут марка? Я знав що мені з практичної точки зору потрібно. Також сам намалював те що було близько до душі, та ока. Постарався перенести цей дизайн на живе авто. В данному випадку на Логан лягло найкраще.
Я ж правильно розумію, ви уже купуючи вживаний Логан мали на меті перетворити його у те, що є тепер?
Ні! З початку був дизайн, потім підбір бази на якій буде будуватися проект(десь близько року). Після того були пропрацьовані технічні моменти, знайдені люди які погодилися на таку роботу(в мене було близько півроку то початку проекту).
Авто було придбане конкретно під проект, по необхідним параметрам(у ту категорію підходили авто першої фази) за два місяці до початку робіт. Можна було взяти другу фазу, але тоді роботи було б більше.
За місяць я розібрався з технічними моментами пов'язаними з підвіскою, колесами, гумою. Колеса нові були куплені ще до самого авто(старі колеса одразу були на викидання, як і гума). Нові гуму і колеса поставив, а потім, після тестдрайву по нашим дорогам було прийняте рішення викинути стару підвіску(стійки, амортизатори, пружини, гумові деталі) і переглянути деяки параметри, та розміри.
А тоді вже взявся за зовнішній вигляд.
А твого Ф1 з дзеркалами?
Не знаю... Я рідні дзеркала одразу викинув. В мене не було з ними замірів.
Це не фентезійний, а звичайний представницький С клас. А конкретніше Мерседес А-клас третього покоління хечбек.
У А класа ширина 1796мм... Це звичайний С клас. Але дуже тісний і маленький С клас. Логан має набагато більший салон.
Довжина першого Логана 4288мм.
Взагалі то 4250мм
У А класа ширина 1796мм
Ні, це у моделі 2018 року 1796мм. А у моделі 2012, власне для якої всі інші розміри і приведені, ширина без дзеркал 1780мм.
Ні, це у моделі 2018 року 1796мм. А у моделі 2012, власне для якої всі інші розміри і приведені, ширина без дзеркал 1780мм.
І що? Де оті 2 з лишнім метри ширини?
І що? Де оті 2 з лишнім метри ширини?
Ну це ж по дзеркалам, я вже казав тобі.
А так то я не знаю до чого ця модель була згадана, точніше її розміри. Мені якось всеодно. Власне про безглуздість європейської класифікації я вже висловився, так що...
B класс — Small cars (малые автомобили)
Автомобили, размер которых колеблется от 3,7 до 4,2 метра в длину. Они заметно больше, чем машины «А» класса, но все такие же маленькие и компактные. Стоит отметить, что в зависимости от типа кузова (хетчбек или седан), одна и та же модель может относится как к «B» классу, так и к автомобилям класса «C». Самыми популярными представителями являются: Audi A1, Chevrolet Aveo, Citroen C3, Renault Logan, Ford Fiesta, Kia Rio, Hyundai Accent.
https://www.google.com/amp/s/avto.infor … stiki/amp/
Автомобили, размер которых колеблется от 3,7 до 4,2 метра в длину.
По преше, це довжини для хечбеків. По друге, європейська класифікація ABCDE ніяк не визначена через довжину авто. Ці довжини наведені вже як аналіз авто які прийнято відносити до даного класу. Насправді ж об'єктивного критерію для цих класів нема. Єдине що відомо так це те що В більше за А і меньше за С. Причому навіть не відомо по яким розмірам. Решту вирішують маркетологи.
Ось, детальніше: https://en.wikipedia.org/wiki/Euro_Car_Segment
У А класа ширина 1796мм... Це звичайний С клас. Але дуже тісний і маленький С клас. Логан має набагато більший салон.
Цим прикладим я підкреслив, свій пост вище, про те, що твій живтенький не 100% В-клас, він майже С, на кшталт С---.
ось і все .
А Логан МСВ фаза 1 якого класу? Салон такий же як у седана тільки більше місця над головою, але більше багажник а колісна база як у авто бізнес класу
А Логан МСВ фаза 1 якого класу?
Офіційно Рено його в "В" записувало. Неформально можна сказати що В+ або навіть С, кому як більше подобається. Але тут один нюанс - він по довжині меньший за Логан 2 МЦВ, так що не може бути вище класом. А Логан 2 МЦВ це точно той же клас що і Логан 2, адже єдина різниця це форма багажника. Тому і Логан 1 МЦВ не може бути вище класом за Логан 2. А Логан 2, як спадкоємець Логан 1, повинен бути того ж класу що і Логан 1. З цього всього слідує що Логан 1 МЦВ повинен бути того ж класу що і Логан 1.
Щодо розміру багажника і колісної бази, то ці параметри безпосередньо не використовуються в жодній класифікації. В деяких використовується довжина. В Американській використовується внутрішній об'єм (салон з багажником), але в європейській - ні.
Єдине що відомо так це те що В більше за А і меньше за С. Причому навіть не відомо по яким розмірам. Решту вирішують маркетологи.
Ось, детальніше: https://en.wikipedia.org/wiki/Euro_Car_Segment
О так Sportage оказывается к J классу относится. Хоть буду знать к какому классу все эти Каджары и Каптюры отностятся напару со Sportage А вот про РАВ4 толком и не пишут какого класса. По идее как J но размер все же больше своих собратьев. Ларсен твой РАВ4 также к J классу относится?
alex.cver, ти що, не зрозумів? До J класу відносяться всі крососери, СУВи і позашляховики, не залежно від розміру! Отака вона європейська класифікація де і Сузукі Джимні, і Тойота Секвойя - один клас J.
Vehicle sizes range from superminis (B-segment) to large luxury cars (F-segment).
alex.cver, ти що, не зрозумів? До J класу відносяться всі крососери, СУВи і позашляховики, не залежно від розміру! Отака вона європейська класифікація де і Сузукі Джимні, і Тойота Секвойя - один клас J.
Та я предполагал такую х..ю но блин Джимни и РАВ4 это х..й с пальцем. Просто викиПедИя почему то не пишел класс РАВ4 а для Спортяги сразу написала J класс. Хотя мож не в той викиПедии искал
Посмотрел характеристики РАВчика даж впечатляеют - 173 кобылы 203НМ разгон до 100 за 9.8 в базе. Багажник вообще можно гробы возить не раскладывая сиденье и клиренс 195мм. Правда для базы пожабодавились на Круиз но я им не пользуюсь почти. А вот климат контроль могли бы всунуть за те деньги. Зато даже камера заднего вида есть в базе. Короче норм авто тока дорогое даж для базы. Хотя все тайоты не дешевые. Но за базу РАВчика на механике все равно почти 25 куе отдать придется. Но по характеристикам разгона и потребления там все норм как по мне. А шо там с обзором Ларсен у тебя там нет проблем с этим? Я не собираюсь менять пока Спортягу. Хотя бы год ее покатаю иначе зачем я ТО делал на 10 тыс по ходовой кучу поменял ))) Но чисто на будущее если к тому времени Тайота конечно не оставит одни гибриды по цене вертолета, что вполне может быть. Но не брать же Кадьяк по цене самолета
Просто викиПедИя почему то не пишел класс РАВ4
А вони там переважно америкнаську класифікацію пишуть, європейську інколи пропускають.
А шо там с обзором Ларсен у тебя там нет проблем с этим?
В мене РАВ4 рейстайл четвертого покоління, а зараз продають п'яте покоління. Вони досить сильно відрізняються, так що по новому я мало що можу сказати. Тільки свої враження від тестдрайву і замірів гібрида.
Larsen, прохання поділитись цими враженнями
Ось, детальніше: https://en.wikipedia.org/wiki/Euro_Car_Segment
На жаль не всі машини вони викладають в клас. Мені не зовсім зрозуміло, як можна в один клас посавити Кіа Соренто й Паджеро. Соренто - це великий універсал а аж ніяк не великий кросовер, якщо взяти до уваги його проходимість на фоні Паджеро. І там вказаний Паджеро та Ленд Крузер але не вказано Прадо та Паджеро спорт. А різниця між Паджеро і Паджеро спорт не така й мала. Паджеро спорт більш тісний але він на справжній рамі. Тому класифікація приблизно така ж точна, як класифікація масел ...w...
В мене РАВ4 рейстайл четвертого покоління, а зараз продають п'яте покоління. Вони досить сильно відрізняються, так що по новому я мало що можу сказати.
Та может дизайном чуток. Но тот же движек 2.0л наверняка те же 173 кобылы и 200НМ не меньше. Ну то есть делись инфой. Мож кто захочет у тебя бу РАВ4 купить а ты на гибрид пересядешь с расходом в 4.5 литра в городе ))) Вообщем хвастайся РАВ4 давай, не стесняйся.
Я когда был на Австоцентр на Столичном то там Тайота салон и СТО один из больших тоже. И выглядело все очень солидно у них там рем база ТО и сам салон. Видно что обслуживание на высоте должно быть
прохання поділитись цими враженнями
Мені сподобалось як працює гібрид. Навіть більше ніж як він працював в попередньому поколінні. Хоча це можливо суб'єктивне відчуття, адже попереднього тестував 3 роки тому. Але в будь-якому разі, дуже приємно. Двигун живе своїм життям, навіть толком не знаєш чи він працює чи заглушений. Але при цьому авто реагує на акселератор миттєво, значно швидше ніж бензинове. Ну і ніяких передач, розгін плавний і швидкий. Короче приємно.
А от підвіска жорсткіша ніж в мене. Не сильно, але трохи є. Особисто мені не критично, адже різниця мала. Хоча я б не проти щоб вона була навіть м'якша ніж моя. Ну але це особисте, бо я більше люблю рухатися з комфортом ніж ганяти. По керованості теж особливої різниці нема, хоча по моїм відчуттям, все ж таки напевно чіткіше реагує на маневри.
Що ще змінилось в порівнянні з моїм РАВ4? В кращу сторону - більше всіляких функцій в комплектаціях. Наприклад нарешті з'явились імпульсні склопідйомники на всіх дверях, а то раніше імпульсний був тільки у водія навіть в найвищих комплектаціях. Тойота сенс прямо в базі це круто.
Сучасніше виглядає салон, наче вже позбулися кнопок родом з 90-х. З'явились дефлектори вентиляції для другого ряду посередині, розетка 12В в багажнику, великий екран на приборці. Також цікавий дизайн, хоча це діло смаку. Однак, нажаль, є багато що зіпсували, як на мене.
Перше що прикро, забрали сітку гамак з багажнику. Ця унікальна фішка була в РАВ4 протягом багатьох поколінь. І коли я свою брав, то особливо і не звертав на це уваги. Але практика показала що штука мега-зручна, і користуюсь нею постійно. А тут на тобі...
Далі, зменьшився багажник. Висота проєму меньша на пару сантиметрів (для мене важливо), але головне - збільшився нахил скла дверки багажника, отже щось високе і габаритне в нього тепер меньше влазить.
Гірше стало регулювання нахилу спинок заднього ряду. Тепер тільки два положення, і ручка на спинці. А було багато положень, і важіль збоку сидушки, як на передніх. Що значно зручніше.
З'явився трансмісійний тунель. Не такий великий як у ВАГа, але значно більший ніж у мене. Так що теж мінус.
О, згадав, взагалі дрібниця, але кишеня на спинці передніх крісел тільки на пасажирському. На спинці водія кишені нема. Навіть в топі. В мене є у обох...
Зменьшилась по висоті ніша для дрібниць перед переднім пасажиром. Вона є, але зараз така низька що хіба мобілка влізе. Зате з'явилась маленька ніша зліва від керма у водія. Це зручно!
Мені не подобається як винесли екран мультимедійки, наче присобачений планшет. Але зараз так наче модно, та й діло смаку. Зате крутилки мультимедії і особливо клімата просто офігенно зручні і приємні! Так і хочеться покрутити.
Змінилась конструкція бардачка в підлокітнику. В мене від двосекційний, верхня піднімається разом з підлокітником. Тут секція одна, але в неї вкладається лоток. Таке рішення останнім часом дуже популярне, але мені класичне більше подобається, адже той лоток треба виймати щоб нормально залізти в бардачок, а це не зручно.
Доречі, змінили розміщення бокових зеркал. Зараз є невеликий проміжок між ними і переднього стйкою дверей. В теорії це зменьшує мертву зону. На практиці не скажу, треба багато їздити щоб відчути наскільки це практично.
Що там ще? Так все сходу і не згадаю.
Ну ще можу поділитись висновком. Я ж чого тестував? Моїй вже три з половиною роки, гарантія закінчилась, от і періодично розмірковую про можливу заміну. Тому дивлюсь різні варіанти. Ну от і новий РАВ4 тому дивився. І от вцілому, якщо не дивитись на різницю комплектацій ну і гібридний варіант, то якось виходить шило на мило. А хочеться міняти вже на щось таке що ніщо не було гірше, тільки краще або так само. Ну от якось тут не виходить. Правда якщо порівняти зі всім іншим що я розглядав як варіант наступного авто, то в цій ціновій категорії, все ж таки РАВ4 виходить найцікавішим. Але все це компроміси, тому поки нічого міняти не планую.
Якось так.
Тому класифікація приблизно така ж точна, як класифікація масел
Так я ж про це і кажу. Європейська класифікація просто безглузда.
Но тот же движек 2.0л наверняка те же 173 кобылы и 200НМ не меньше.
Ні, це новий двигун з подвійним впорскуванням і великою ступінню стискання. Короче ні, в мене старий консервативний, потужність 146к/с, момент 187Нм.
Вообщем хвастайся РАВ4 давай, не стесняйся.
Ну в мене взагалі то бортовик є. Посилання в підписі. Там все детально по моєму Рафіку, ну і на питання будь-які там я з радістю можу відповісти.
а ты на гибрид пересядешь с расходом в 4.5 литра в городе
В случае с РАВ 4 я бы не стал рассчитывать на паспортный расход. У многих на этом гибриде по городу до 8 литров. В случае с гибридом все очень неоднозначно. Например,есть неплохой гибрид Мицубиси Аутлендер, который в нашей стране стоит просто неприличных денег и скорее всего из-за того, что их катает наша полиция. Так вот на нем в городе по паспорту до 2 литров. Но по факту все те же 8 литров. Наверно потому, что гибрид сильно чувствителен к стилю вождения и особенно к городским маршрутам
У многих на этом гибриде по городу до 8 литров.
Ми вже тут якось виясняли в чому прикол. Це розхід зимою. Проблем а в тому що в заторах і на світлофорах, він може глушити двигун тільки на короткі проміжки часу, щоб підтримувати температуру пічки. Коли я його тестив, перевіряв. Як авто стоїть з включеною пічкою, то мотор глушиться, але через певний час знову запускається, потім знову глушиться ну і т.д. Це збільшує розхід. Без пічки він не запускається поки не поїдеш.
Ну а так то сильно розхід залежить від режиму їзди. Він збільшується від різких гальмувань (меньше толку від рекуперації), від високих швидкостей (заявлений розхід на швидкостях до 50км/год), і т.д.
гибрид Мицубиси Аутлендер, который в нашей стране стоит просто неприличных денег и скорее всего из-за того, что их катает наша полиция.
Ні, він дорогий тому що це плагін гібрид. В нього більша ємність батареї, і його можна заряджати від розетки. Відповідно на короткі відстані можна взагалі кататись як на електрокарі.
Так вот на нем в городе по паспорту до 2 литров.
Це якщо пройти тест з повністю зарядженою батареєю. Це ж плагін.
Ні, він дорогий тому що це плагін гібрид
Пів року тому я цікавився ціною гібрида Аутлендера в різних країнах Европи. Якщо ціни на багато автомобілів дуже схожі на наші плюс-мінус, то цей гібрид там коштував тоді 38 000 евро. Що по тому курсу гривні було 1 млн. А в прайсі у нас ці гібриди коштували 1,5 млн грн. Тому їх тут ніхто не купував. Овчинка вичинки.... Я схильний до теорії, що ціна саме в нас на ці авто завищена, тому що вони купуються для нашої поліції.
Це розхід зимою
Звичайно. Завжди, коли ми говоримо про витрату пального, потрібно пам"ятати, що на практиці деякі авто мають інші витрати палива, ніж написано в паспорті. Це нормально. Але при виборі авто потрібно правильно орієнтуватись в реальних цифрах, щоб потім не розчаровуватись
Сторінки Назад 1 … 417 418 419 420 421 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.245 секунд(и), виконано 61 запитів