SanychGT написав:Був сьогодні на тестдрайві BMW X1 20d.
Візуально від нього хоча би не коробить, вже добре!
Новий став значно м'якше, ніж попередник. Менш нервовий на неоднорідному поганому асфальті. Колійність не перевірив, не було де.
Але наскільки розумію це тому, що гума не ранфлет. На ранфлеті ситуація зазвичай гірша.
Динаміка в звичайному режимі у порівнянні з моєю не вразила. Трохи краще, але не критично.
Кікдаун не пробував. Можливо там отих паспортних 190к.с. та менше 8 секунд до 100 і відчулися б.
А от гальма просто супер. Правда не сподобалося, що дуже рано спрацьовують. Дозувати зусилля тяжкувато. Але гальмівна динамікв вражає.
Дуже цікавила робота автомату. Казали, що вах як добре. Працює дійсно непогано, незрівнянно краще ніж на Колеосі. Є різниця між режимами, не величезна, але між комфорт та спорт, трохи краще мені здався спорт.
Хоча в загальному автомат мені не подобається. Зручно у місті? Так!
Але механіка мені подобається більше.
Ззаду тіснувато. Дитяче крісло посередині не поставити. А за сидіннями дитині з кріслом місця мяко кажучи небагато. Багажник невеликий і що вразило... є докатка! На попередніх немає.
По салону особливо немає чого сказати, далеко не фонтан. Жорсткий пластик під шкіру, та шматочки шкіри чи дермантину під пластик. Убого.
Шумоізоляція непогана, знову ж краще ніж у попередника, той взагалі бляшанка.
Комплектація дофарширована база(сидіння не елетро та на тряпочці) "усього" за 1 300 000 грн з хвостиком...
Покатався та на душі наступив спокій. Нічим особливим машина не вразила, на мій погляд грошей своїх не коштує. Ніяких плюсів для себе не побачив.
Спеціально хотів порівняти з Каджаром та своєю.
Перед цим у Рено заїхав. Новий Меган стоїть. Каджар на тестдрайві буде з понеділка. Каптур є.
На тиждні гляну як воно у порівнянні з бмв.
Побував сьогодні на тестдрайві Каджара. Двигун дизель 1,5 110 коней коробка автомат, передній привід..
Дуже непогана ізоляція двигуна... Трохи чутніше, чим у бмв х1 новому, але значно тихіше більшості дизелів. Його майже не чутно знадвору і практично не чутно при неквапній їзді всередині.
Та й загалом шумоізоляція сподобалася.
Підвіска непогано справляється з нашими дорогами, вона і не жорстка і не м"яка. У поворотах кріниться трохи сильніше чим хотілося. На трасі дуже комфортно, швидкість відчуваеться слабо.
Приємне враження залишила коробка. Є затримки при різкому газі, але якщо не поспішаючи, то все дуже плавно і непомітно переключаеться. Автомат бмв працює не краще, але трохи шустріше у спорт режимі, якого тут немає.
Непогані гальма і дозувати зусиля значно краще, ніж на х1.
Тепер про сумне. Динаміка не то що не вражає, вона просто недостатня... Особливо на старті з нуля, при розгоні під горку навіть пусте авто їде тяжко. Що буде з повною загрузкою тяжко уявити.
Трохи краще їде тільки з тапком у підлогу, але тоді і шуму більше ніж динаміки. Правда і розхід був середній 6,3. Для такого немаленького авто дуже непогано.
Салон візуально здається немаленьким, але насправді для такого авто тісний. Сидіння ззаду завужені в арках, комфорт для двох, але точно не для третього. Правда в довжину є значний запас.
Багажник теж не вражає. Мало.
Візуально салон виглядає добре, не гірше бмв як мінімум.
Комплектація була максимальна з доступних. Сидіння тканина, ручні регулювання.
Повний привід, шкіряний салон з електрокріслами, більш потужний двигун доступні тільки в максимальній комплектації і тільки з ручною коробкою. Мабудь це і може бути єдиний більш-менш сбалансованний варіант нормального авто у кузові Каджар.
Ціна авто на тестдрайві 745 тисяч гривень. В два рази дешевше бмв х1.
Ну і була нагода заодно спробувати Каптур. З двигуном бензин 1,2 на автоматі.
Одразу скажу, що машинка мені не сподобалася. Тісна, тряска, шумна, неоднорідний асфальт переварює так собі, на нерівному асфальті плаває, на швидкості трохи кидає в сторони. Авто явно не для траси, чисто міське.
Динаміка нижче плінтуса, хоть топчи тапку, хоч ні, автомат працює добре, але гірше ніж на Каджарі, затримки більші, двигун шумить, а розгону так і немає. Середній розхід 9,1.
Гальма теж значно слабші від Каджарових.
Салон з явно дешевших матеріалів, явно бідніший, простіший. Багажнику практично немає.
Машинка для дівчаток, руль легко крутиться, автомат, маленькі розміри.
Комлектація була мабуть максимальна, шкіряний салон, 17 диски.
Візуально передня частина виглядає непогано. В іншому не викликає відрази та й добре.
0
Спасибо сказали: alex.cver1