Alik написав:продавец божился что дизель у Рено самый без проблемный
Не правда що "самий", але вцілому далеко не найпроблемніший. По суті, в них чутливе міце - паливна. Якщо Дельфі, то треба дуже уважно дивитись чим заправляєшся. Але зараз 1.5 ДЦі на Логанах іде з Бошовської паливною, що не може не радувати.
Alik написав:а ресурс цепи грм у бенза 0,9tsi 100 000км
Це правда. Цепи на сучасних двигунах, майже скрізь без запасу міцності. Вони з часом витягуються, псуючи фази газорозподілу, а потім рвуться. Все залежить від умов експлуатації, але 100-150 тисяч це той пробіг, на якому дуже навіть реально порвати цеп на сучасному двигуні.
На рахунок 0.9, не слід забувати що це 3 циліндри. Далеко не найкраща компоновка для чотирьохтактнього двигуна. Ну і тиск наддуву в нього не маленький. Більший ніж був у Феррарі 208 турбо. Але там булоо 8 циліндрів. Короче, в плані надійності і довговічності, тут є певні сумніви. Причому значно більші ніж у випадку ДЦі, різні варіанти якого вже 20 років їздять і свою надійність, при прваильному пальному, довели досить впевнено. А от Екобуст і ТСІ, недвузначно показали що подібний тип двигуна, при всіх своїх перевагах, можна сміливо віднести до найпроблемнішого, серед сучасних масових двигунів. Чи буде французьке втілення цієї ідеї сильно краще? Не знаю. Але прикрутити велику турбіну до малого двигуна, багато розуму не треба. А от зробити так щоб він витримував це насилля протягом сотень тисяч км, це вже на межі доступних (фінансово) технологій...
Це не те щоб я сильно проти 0.9, просто треба тверезо усвідомлювати що це таке.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Alik, alex.cver2