Шкодівський мотор 1.4ТДІ дуже цікавий агрегат. Там всього лиш три циліндри. Коліна колінчастого валу розташовані з розбіжкою по 120 градусів. Зсув фаз робочого ходу не 180 градусів, а 240. Тому двигун має сильно ковбасити, але інженери VW групи зробили компенсуючий пристрій, який полягає в наявності додаткового вала з вантажем-дебалансом, який через шестерні обертається в обернений бік до коленвалу.
Ця трьохциліндровість дає ефект зменшення тертя і підвищення КПД.
Система впорску палива - насоси-форсунки (не комон-рейл). Ця система є більш простою і витривалою. Характерне для Фольксваген-Груп.
Таких моторів в Україні продали дуже мало. Ортодоксальні бензинові сноби кажуть, що цей двигун сильно тарахкотить. Те ж саме пишуть і польскі журналюги-дилетанти в одному тест-драйві. Пишуть, що двигун вібрує і тарахкотить, але дуже гарно тягне. Вони навіть до сайту приліпили ролік, коли відкрито капот і в моторному відсіку тарахкотить цей дизель (вони б ще здогадалися камеру поставити на нього, щоб вона теж вібрувала). Я так іронізую тому, що сучасні дизельні машини мають шумоізоляцію на капоті і з зачиненим капотом його не так чутно, а вібрацію в свою чергу гасять подушки і в салоні тихо...
Я є і залишаюся прихильником фольксвагенівських дизелів... Про їх паливну можна сказати, що вона хаває все...
Але за деякими показниками Рено має переваги (тиша, м'якість) Нажаль в Україні поки що немає стаистики...
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0