Re: Самостоятельная замена ремня ГРМ
Виконав сьогодні вказану процедуру. Власноруч. Пробіг 71,5 тис. км. і 6 років на рідному комплекті. Часу пішло 6-ть годин. Замахався скажу я вам. По перше в наборі головок не знайшов 16-ки, позичив у сусіда. Без цієї головки нереально відкрутити один з 7-ми болтів . Також зламав центральне вушко пластмасової (нижньої) кришки ременю. Все тому, що першою знімав металічну а вона виламала то вушко. Думаю не проблема, і на двох болтах буде триматись хоч я той центральний закрутив але він не особливо сильно тримає кришку. Розбирав все десь біля години. То ж вперше. Ремінь поліклиновий теж довго бо забув що треба всього навсього крутити за болт на натяжному роліку. Ремінь поліклиновий був весь у тріщинах як ззовні так і на струмочках. Ремінь ГРМ у трішки кращому стані але не ідеал. Орієнтуватись зрештою можна по кількості стертої гуми (відпрцьованої) під шківом колінвалу. Шків доречі відкрутився відносно легко. Начитався я страшилок про зусилля... А от закрутити до мітки фарбою як було штатно не зміг. Десь градусів 10-15 недотягнув . Сподіваюсь невідкрутиться. Десь годину натягував ремінь допоміжного, у мене кондюк плюс гідропідсилювач. Шкодую що відразу не зробив фото ременю як він повинен бути прокладеним, ще й в процесі виявив, що без часткового демонтажу бампера нічого не вийде. Натягування ременю ГРМ взагалі ціла історія. Години півтори-дві потратив. На початку подивився на натяг старого ременю, як на мене дуже слабо був натягнутий. В альбомі відяшка з мобілки з старим ременем. Новий натягував порівнюючи звук від проги генератора на мобілці (165 Гц). Ніби все виставив тон збігається. Навіть прокручував два оберти колінвалу. Вже хотів пробно завести двигун але думаю ще раз треба ручками покрутити і шок після ще двох обертів ремінь втратив практично повнісю натяг. Добре що не заводив. Виявилось треба крутити колінвал після двох обертів ще трішки назад і ремінь втрачає натяг. Думаю це через те, що ремінь новий і ще дуже жорсткий. Виставив знову 165 Гц. Поставив верхню кришку з опорою. Пробний запуск. Попередньо читав, що на обертах близько 2000 нижня гілка ременю між помпою і шківом колінвалу входить в резонанс і починає сильніше вібрувати. Так і є 1900-2000 обертів і видно суттєву вібрацію ременю. Вирішив трішки підтягнути і так залишити. Ще по частоті 165 Гц. Виставити досить важко, трішки повернув ролік і частота втікла на десятки герц а візуально по ременю (прокручувати чи відхиляти) нічого не міняється. Отож майте це наувазі. Ще незручно що коли закручуєш ролік він прокручується і зменшує натяг . Хоч би якусь шайбочку підставляли під гайку. Ролік ГРМ думаю можна було не міняти, порівнюючи зі станом нового різниці практично немає, а от роліки допоміжного трішки розхитані але я їх не купив . Помпу не міняв. Крутивши її невиявив ніякиж розхитувань чи нерівномірного обертання. Під шківом було трішки накипу від охолоджуючої рідини але він сухий і читав що це допустимо. Та й завтикав купити хомут для нижнього патрубку щоб злити ох. рідину та й бачив що часу і так купу витрачаю. Фотки в альбомі. Вдруге думаю набагато швидше все пройде, якщо машину до того часу не продам. Взагалі думаю що можна було б до 80-90 тис. км і 7-м років нормально їздити до заміни. Стан можна контролювати по ременю додаткового обладнання бо він більше податливий до старіння.